Graag gedaan hoor het wachten kan dus weer beginnen bij jouw. En ik denk idd wel dat het goed zit met de klusdagen hoor veel succes! Jij kan bijna op eitjesjacht Wollie veel klusplezier!
Sorry meid ik had je berichtje niet gezien omdat ik druk was met reageren op Appelsientje, was niet de bedoeling. xx Loslaten lukt wel steeds wat beter hoor hier, dat geeft wel wat meer rust. En het weer is heerlijk maar wel errrrgg warm mag van mij wel iets minder haha. Hoe gaat het met jou? Wanneer heb je je echo?
Als je het op mij ook bedoeld weet ik niet echt wat ik op jou bericht moet antwoorden. Vind je reactie nogal gek.. Maja.. In het begin dat je beslist om voor kinderen te gaan denk ik dat je er automatisch meer met bezig bent. Dus het loslaten komt wel goed he De warmte vind ik wel spijtig tijdens de nacht maar overdag heerlijk. Lekker zwemmen met de kids
Dat was denk ik niet met opzet gewoonloesje. Ik kan je berichtje helemaal niet vinden, is het ver terug in de pagina's? Weet nu niet waarover het gaat.. Hopelijk verloopt je zwangerschap goed zonder al te veel kwalen.
Sorrie, iets te voorbarig van mij misschien! In een ander tipic werd ik ook 2 keer genegeerd, was er een beetje sjaggie door.. excuses. Maar hoe gaat het met jullie? @appelsientje, heb je het idee dat je het iets meer kunt loslaten? Dus jullie blijven lekker hier babbelen? Haha xxx
@gewoonloesje, vanuit mij is dat ook niet bewust. Er is vaak zoveel bij te lezen dat ik niet op iedereen kan reageren. Vooral omdat ik via mijn telefoon op de site kijk vaak, is het lastig om terug te lezen en op iedereen te antwoorden. Ik moet het dan van mijn geheugen hebben en aangezien dat niet altijd even goed werkt haha maar niks persoonlijks in ieder geval. Ik sla vast meer mensen over. En op mij wordt ook niet altijd gereageerd.
Ik heb geen enkele reden om je bewust te negeren hoor haha. Ja het topic word vanzelf gesloten denk ik 😂 Vind het wel gezellig hier eigenlijk. Voel je je goed?
Snap idd wel dat dat niet zo leuk is, was idd ook in een keer nogal boenk erop maar geeft niets. Alles op de stomme hormonen steken Ik vind het wel leuk om met de overige dames wat te kletsen. Zeker omdat ze nog niet rond waren met hun cyclus en iedereen al weg was. Zo lullig! Heb ik ook een keer meegemaakt. Nog anoniem, jij kan bijna gaan testen. Spannend!
Wat grappig dat hier nog gekletst wordt! Zowel door zwangeren als meiden die een langere cyclus hadden en door meiden die al in de volgende ronde zitten. Ik ging na deze ronde 8 'vrolijk' (niet echt) door naar #9. Deze keer niet meegedaan bij de nod lijst en ja hoorositieve test! Dus niet roze op een lijst, maar ik dacht, dan laat ik het hier nog even weten Ik hoop echt dat iedereen snel ook een positieve test heeft en dat er voor jullie allemaal een lentebaby gaat komen!
Wauw gefeliciteerd Jaatje! Wat goed! Ik vind het hier wel gezellig haha.. Was de eerste keer op NOD forum. Gezien ik er minder mee bezig wil zijn ben ik ook niet zo actief op de nieuwe.. 1tm7 sept.. Denk alleen wat wanneer de 6 sept nadert dat t steeds lastiger word.. Maar tot zover gaat het echt goed! Heb ook n libido van heb ik jou daar?! Dus daar zal t niet aan liggen haha. Hoe gaat het met de zwangere dames? Voelen jullie je heel 'anders' ?
Waaaauw jaatje! Gefeliciteerd! Wat super!! Hier gaat het goed! Ik heb morgen avond echo een ik hoop en mooi hartje te zien! Ja appelsie.tje, als je je NOD nadert, komt de testdrang toch weer boven of niet? Oh, en ja,,,,, heel veel last van mijn hormonen op moment .. zucht. Het is: lachen, huilen, boos zijn..... Dus sorrie als ik wat explosief kan zijn. Hihi
Appelsientje: een groot libido ofwelk? is wel normaal dat je onrustiger wordt als je je nod nadert denk Tjah, je voelt je idd wel anders hoor. Je merkt dat er vanalles aan het gebeuren is. En een beetje niet weten hoe ik me moet gedragen met men dikke buik. Heb er echt een bol opstaan, je kan er gewoon niet naast kijken en dan moet je het eigenlijk nog geheim houden?! Niet gemakkelijk!
5 of 6 dpo haha.. Weet niet precies wanneer ie voor t eerst positief was. Maar 1 test gedaan en dat was n knaller. Kan dus nog alle kanten op!! @BertxBirgit Nou inderdaad, moedertje natuur zal het wel zo bedoeld hebben. Toen ik nog aan de pil was was de zin echt minimaal.. Echt stom. En dan z'n 4-5 dagen.. Tijdens op lijkt erop net na de eisprong vooral veel zin. Word af en toe gek van mezelf haha. Wat spannend zeg z'n geheim! Lijkt me ook wel weer erg leuk.. Maar voor je houden is wel erg moeilijk.. Lijkt me. Wil je tzt weten wat het word? @gewoonloesje, wat leuk echo! Gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed is!
Toen ik nog de pil nam was men libido ook beneden alle pijl. Is blijkbaar een grote bijwerking van de pil, ik wist dit pas toen ik al gestopt was en voor de eerste echo moest. Toen vertelde men gyn dat! Nuja, geen pil meer voor mij hoor! Men ventje heeft gisteren beslist om het bekend te maken. Deze avond de eerste van de ouders en dan zijn we hopelijk over 2 weken ongeveer rond.