Thx! Was wel leuk! We waren met zen allen aan het wachten tot men vader thuis was. Toen hij dan binnenkwam vroeg hij wat heb je nodig? Welk klusje moet er nu weer gedaan worden? En ik antwoord: het klusje is al gedaan, tis het vervolg da we komen vertellen. Hij kreeg de slappe lach maar wist idd wel waar we het over hadden. Echt fijn
Ja rustig hoor, nog geen tekenen van een ei in elk geval. Wat een fijn moment zeker of niet moment bekend te maken? Dat lijkt me zo bijzonder
Zal wel niet meer zo lang weg zijn denk ik he? Hebben het vandaag tegen mijn bomma en Bert zijn broer verteld. Morge mijn moeder en zo hebben we wel een paar dagen nodig voor we iedereen hebben gehad denk ik. Zal wel tot de 10weken ongeveer duren en dan stillekes aan op het werk en fb zeggen en dan zijn we rond
O wat leuk BertxBirgit ! En wat n lief spruitje op de echo. Zo bijzonder. Geniet er lekker van! Voel hier eigenlijk bar weinig.. Vorige keer voelde of wilde ik vooral vanalles voelen denk ik. Alleen vandaag wat vaker felle steekjes achter schaambeen. Maandag weer beginnen met werken. Gekkenhuis word dat.. Dus toch geen tijd om na te denken.
Idd proberen niet op alles te letten maar dat doe je precies super goed! Hihi! Ons schattig klein frummeltje 😍 Ik probeerde er ook niet te veel op te letten maar de laatste ronde (was het raak) heb ik echt de innesteling gevoeld. Een hele dag steken onderin waardoor ik soms krom liep, dusja, kon ik nogal moeilijk negeren. Ik hoop zo hard dat de dames die hier nog allemaal praten goed nieuws kunnen vertellen over een paar weken! <3
Nou zulke pijn kun je moeilijk negeren inderdaad! Ik voel werkelijk niks! Waarom voel ik niks? Laatste 2 keren had ik z'n 3 dagen voor ik ongesteld werd wat roze en n sliertje rood slijm.. Ga er toch weer op letten.. Vrees dat dan niet gelukt is Begin nu wel testdrang te krijgen.. Ben wel erg moe maar ook net 2 dagen cursus gehad.. Bah, deze dagen zijn toch wel lastig hoor!
Sommige dames voelen elke ronde wel 100 kwaaltjes en de ronde dat ze niets voelen denken ze idd ja, op naar de volgende ronde en zijn ze gewoon zwanger! Dus wie weet he Wanneer is je NOD juist? Niet zo lang meer dan als je al testdrang krijgt?
Dinsdag.. Soms denk ik wat gezeur in m'n onderbuik te voelen waarvan ik denk hmm zal er wel aankomen. Maar natuuuurlijk weet ik eigenlijk niks haha. Ik wil niet testen.. Gewoon wachten.. Maar krijg het toch wel moeilijk nu haha. Had jij symptomen?? Zo ja welke?
Geen probleem nog anoniem. Maar ik zie spijtig genoeg wel geen streepje Mss gewoon een slechte tuurder Spannend! Nog een paar dagen! Het enige waar ik een beetje van kon afgaan was dat ik misselijk was en op een duur overtijd (heb pas 2 dagen overtijd getest) Maar door de hormonenkuren had ik altijd pijn onderin dus ik kon geen krampjes of iets dergelijks voelen. Bij men 2de wist ik wel zeker dat ik zwanger was vanaf de innesteling. Aan wat? Geen idee ik had gewoon een heel vol gevoel in men lichaam en ik wist het gewoon. Mss nu ik er zo wat over nadenk dat ik ook wel wat trekjes had, precies alsof ze van je lies naar boven aan een touwtje trekken. was een heel irritant gevoel
Hopelijk gaat alles goed jaatje! Laat af en toe iets weten he Seg even een informatieve vraag: wordt dit groepje na een bepaalde tijd afgesloten of als je hier blijft praten blijft het open?
Volgens mij gooien ze hem op een gegeven moment dicht omdat de datum niet meer relevant is denk ik, jammer he het is hier wel gezellig
Ik weet ook niet waarom ik hier bezig blijf haha Vind het inderdaad gezellig. Heb even een Peptalk nodig denk ik.. Dinsdag NOD, nog geen spoor van menstruatie, nu wel wat last vd onderrug.. Voel niks in m'n buik, geen hoofdpijn.. Geen roze zoals ik voorgaande keren wel had. Ik ga dus toch weer zitten hopen en direct daarna mezelf afstraffen met nee.. Niet doen. Het is toch niet raak. Mijn man zei vanmorgen ineens dat ie nu pas besefte dat het wel erg spannend is dat we misschien wel n baby hebben gemaakt! Erg schattig eigenlijk.. Hoop het zo.. Maar durf niet.. En dat met ronde 2 haha.. Ik weet dat ik niet moet zeuren maar moest toch ff kwijt. Dat wachten is killing!!