O wat ontzettend leuk BertxBirgit!! Heel leuk gedaan. Wat fijn dat er meer begrip is nu.. Merk dat mijn vent vooral nog niet zo beseft omdat ie natuurlijk n soort van toeschouwer is.. Al kunnen we wel er leuk over kletsen. Maar hij moet maar aannemen wat ik voel of last van heb.. @wollie, hoe kan ie nou chagrijnig zijn als z'n vrouwtje het gezellig wil maken met m Komt vast goed!! Weer spannende weken voor je nu.. Wanneer is je NOD denk je? Gister voorzichtig gesport.. Super stom maar vind eng.. Haha. Toch voel k me stukje fitter vandaag. Toch volhouden..
Geen idee wanneer mijn NOD is want mijn lf is echt heel erg kort, ik ben gisteren begonnen met tarwekiem en visolie en ga noten en granaatappelsap drinken haha! Kan het altijd proberen
Wat grappig Wollie! Zit je bij een huisarts of in het ziekenhuis? Nu nog wel naar m'n zin hoor.. Alles goed geregeld maar ga echt huilen als ik dit nog 10 jaar moet doen bijv....
Oke wat n toestand ook he.. Ben benieuwd.. Hopelijk n dikke vette positieve test ook voor jou straks! Noten en granaatappelsap altijd gezond lijkt me!
Wat is je LF dan Wollie? Sorry als ik dat al eens gevraagd heb maar men geheugen he Thx Appelsientje! Idd je ventje kan voor de moment alleen maar toekijken. Hopelijk blijft hij goed met je begaan he! Sporten kan echt geen kwaad hoor, is zelfs heel goed! Je kleintje zit nog achter je schaambot dus heel goed beschermd
9 dagen zou nog oke zijn maar 6a7 is te kort voor een zwangerschap heeft men gyn me verteld. Dus hopelijk moet je lichaam nog gewoon ff wennen aan alles en komt het wel goed.
Die Etos zwanger worden hebben mijn cyclus wel helpen reguleren! LF was wel al goed.. Maar ei gewoon erg laat. Hopelijk goed nieuws Wollie! En nu met tempen erbij hopelijk ook wat beter inzicht.
Pff, ga me vandaag echt niet af.. Val gewoon bijna in slaap aan men bureau.. Manman.. Men klein spruitje is vandaag me helemaal aan het leegmelken qua energie!
Nou, moet ook zeggen dat vandaag echt vermoeider ben, misschien ook door de hitte? Moet nog vanalles voor de opleiding doen vanavond.. Pff. Misschien eerst maar even n kort after diner dutje Ben echt een zonaanbidder!! Maar ook dat valt me zwaar tegen laatste dagen.. Echt veel sneller te heet. Vandaag 5 weken volgens de app van de verloskundige Haha moest even weer aan vorige week denken.. Ik was mezelf echt aan het toespreken.. Je hebt last van je buik.. Je word ongesteld dat weet je best.. Niet teleurgesteld zijn. En hoppa daar stond m'n streepje. Haha geweldig gevoel.
Haha jullie zijn gewoon lekker zwanger met jullie kwaaltjes Ik heb mijn ei gehad! Wel blij dat ik temp want weet nu zeker dat hij ook gesprongen is en dat is wel een fijn idee.