Oh dat is echt super Wollie! Nu kan jij aftellen en gaan wij kei hard duimen! Proficiat met je 5 weken Appelsientje! Altijd leuk als je een volgende week aantikt vind ik! Ik heb sinds enkele dagen al heel veel last van kortademigheid doordat men buik al zo groot is en alles al overhoop ligt vanbinnen en tegen men maag en longen duwt, niet handig met dit weer! Ben dus heel veel duizeling omdat ik niet voldoende zuurstof krijg met momenten. Sinds gisteren ook koorts en is vandaag niet beter, dus voel me echt beroerd.. Bah! En dat samen met werken en zorgen voor de kindjes is geen goei combinatie
He bah, weet je zeker dat je geen luchtweginfectie ofzo hebt? Koorts lijkt me er niet bij horen toch? Zal maar even rustig aandoen! Zeker met die hitte erbij. Slapen is al n drama maar die hitte maakt het nog erger! Pff. Vandaag maar een half dagje gelukkig.. Vanavond wel weer school. Echt n pest humeur vandaag haha.. Irriteer me aan iedereen, echt chagrijnig. Ben ik nooit. Beterschap!
O wat super Wollie!! Dat geeft rust denk ik? Nu maar wachten.. En dat duurt lang! Zal erg leuk zijn als je aansluit!
Denk niet dat ik dat heb hoor, dan zou ik me veel zieker voelen denk ik dan. Gaat wel weer over. Leuk dat je maar een half dagje hebt! Ga dan na de middag maar ff een dutje doen zodat je lekker fris naar de les kan Volgende week een weekje vrij, jeej! Veel te veel te doen, bah.. Maar maandagavond kids droppen bij de oma en een lekker avondje uit mee men ventje! Joepie! Eerste lekker eten, dan een cinemake denk ik. Kijk er al naar uit
Nou k heb weer z'n dag.. Zooooo bang dat het mis gaat. Denk ik ineens roze afscheiding te zien gisteravond Was heeeeeeel iets verkleurd.. Zonder lamp was t me niet opgemerkt. Direct alle alarmbellen.. Pff. Dit word een rotdag..
Oke rustig blijven.. Niks aan de hand. Jemig hysterisch.. Alles voelt en 'ziet' er nog zoals het hoort.. Wat n zenuwpees.. Ik wil dat euforische gevoel terug van de positieve test Waarom maak ik me z'n zorgen!
Komaan meid niet doen! Je moet genieten van het wondertje in je buik. Meestal gaat een zwangerschap goed dus probeer daar aan te denken he. En als het al roze afscheiding was dan kan dat nog altijd niets betekenen, je bent veel gevoeliger voor bloedingen nu over je hele lichaam dus als je iet of wat een verkeerde beweging maakt of gemeenschap hebt dan kan je bloeden. (Ik had dit bij de 2e zs bijna altijd na het gezellig maken) Probeer te genieten he, gaat iedereen zeggen hier Wanneer heb je je eerste echo? Hier gisteren verplicht naar de ha gemoeten van men ventje. Hij vond dat ik er nog nooit zo slecht had uitgezien, was niet normaal voor men doen. Leuk he?! Wat een compliment Dokter zei zoals ik dacht gewoon een zwaardere zs en dat samen met die hitte geeft dan wrs ook al 2 dagen koorts. Nu moet ik wel veel rusten want anders blijf ik niet op men benen staan zei de ha. Maja, hoe moet ik dat doen met 2 kids? Achja, volgende week verlof en dan zal ik wel wat proberen bij te slapen en wat werk uit men handen geven.
He wat rot! Beterschap! Zeker even rustig aan doen! Gelukkig word de temperatuur beter.. Ook jammer natuurlijk, maar kan de hitte ook even niet zo goed meer hebben. Thanks voor de Peptalk! Emoties vliegen werkelijk alle kanten op haha. Bijna weekend, heerlijk.. Gaan op kraamvisite bij vrienden, erg leuk al even voorproeven hihi. Mijn eerste echo is pas 7 oktober.. Nog 3 weken wachten duurt lang! Haha. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Ja, deze hitte mag toch ophouden hoor. Ik woon in de 'Kempen' In België. Dat is als ondergrond allemaal witte zand dus hier wordt het extra warm.. Bah! Elke dag boven de 35°C! Haha, graag gedaan hoor! Hopelijk voel je je emotioneel binnenkort iets beter he. Vanaf week 10 beginnen de hormonen wat af te nemen. Leuk kraambezoek! Baby'tjes zijn altijd geweldig! 7 oktober, dan ben je 8 weken en een sik? Ik was ook 8+3, nog ff geduld Sommige moeten wachten tot 12w dus zijn we bij de gelukkige.
Ik dacht al België hihi.. Hier 30 graden in Gelderland.. Jeetje 35 is wel erg heftig! Heb wel ineens meer afscheiding.. Witgelig.. Waarvan ik soms denk met roze gloed maar volgens mij zit ik mezelf gel te maken. Niet bepaald doorzichtig, beetje dikkig.. Dacht dat je afscheiding wateriger werd juist?
ik heb vorige zs op het einde heel waterige afscheiding gehad. Dat weet ik nog en nu heb ik echt extreem veel! maar idd dikke nu. Dus allemaal normaal
Och wat fijn om te horen.. Haha wat heerlijk dat ik jou alle stomme dingen kan vragen. Een ervaringsdeskundige! Sorry hoor, je zult vast gek van me worden. Deze dag moet maar eens gauw voorbij zijn.. Nachtje (waarschijnlijk niet) goed slapen haha.. En morgen hopelijk minder onzeker.
Haha, geen probleem hoor, vind het helemaal niet erg Vind het leuk om er wat over te praten want in het topic van april 2017 mama's is het heel stil Ik denk ook niet dat er nog meelezen buiten wij met zen 3. Mss af en toe iemand die eens komt kijken omdat het wel heel gek is dat dit nod-topic nog heel actueel is
Pff word helemaal gek Sinds vannacht flinke pijn links onderin m'n buik. Voel t met elke beweging, aanspannend, ontspannen.. Dacht het herkennen van mijn darmen.. Die zit wel eens te vervelen maar het zakt niet af ook niet na ontlasting. Ook voelen m'n tepels ineens minder pijnlijk. Heb zelfs de verloskundige gebeld.. Die probeerde me gerust te stellen dat BBZ veel heftiger gaat gepaard met bloedverlies. Ga maar eens met een paracetamol op de bank.. Ben nota bene doktersassistente... Maar m'n gezonde verstand laat me totaal in de steek!! Arrghh frustratie en onzekerheid. Mocht als de klachten blijven m'n echo n week vervroegen..
Probeer te ontspannen meid.. al die stress is niet goed, die kwaaltjes zijn waarschijnlijk heel normaal, er groeit een kindje daarbinnen dus logisch dat je van alles voelt
Ik weet t ik weet t.. De buikpijn is wel echt fuck.. Bij lopen doet het pijn, 1 plek links onderin. Zal bijna diverticulitus denken.. Misschien nu ook vatbaarder voor ontstekingen ofzo. Met paracetamol gaat het aardig, stil op de bank. Toevallig gister soort van psylliumvezels/probiotica gekocht.. Net maar genomen. Hopelijk helpt het wat. Ik maak me echt teveel zorgen.. Verander in z'n vervelende patiënt die alles Googled, je kent ze vast.