Ja goed hoor.. Lief dat je het vraagt! Nadat ik de vezel/probiotica toestand had genomen trok de fikse pijn met n uur weg! Bizar! Vanmorgen weer gebruikt, kan goed naar toilet.. Zalig haha. Was echt m'n dikke darm denk ik!
Ja super stom.. Die akelige hormonen! Zit ook ineens helemaal weer onder de puistjes, m'n voorhoofd.. Bah! Haha. Had het net weer n beetje onder controle na het stoppen met de pil. We hebben het gister aan goeie vrienden vertel waar we op kraamvisite waren! Konden het niet voor ons houden. Was super leuk!! zo gek om te delen.. Maakt het weer een stukje 'echter' ofzo..
Hoeveel dpo nu Wollie?? Spannend zeg.. Hopelijk mag je je straks ook aansluiten bij alle kwaaltjes en hormonen haha. BertxBirgit ook alles goed?
Haha ik zit ook onder de puisten hoor en dat vertellen lijkt me zo leuk! Ben 7dpo nu. Voel niet echt wat.. ben wel een beetje slapjes en wat steekjes in mijn onderbuik en hoofdpijn maar verder niet.. Ik test zodra ik op 11 dpo niet ongesteld ben en nog een hoge temp heb.. lf is de vorige keren wat aan de lage kant dus
Oeh ik duim! Je tempt nu natuurlijk ook ja.. Kun je qua innesteling of bevruchting eigenlijk nog iets aan de je temp merken? Of echt alleen als ie hoog blijft rond NOD? Ik had achteraf denk op dag vd innesteling diarree.. Wel vreemd. Daarna begon het slechte slapen.. Dus denk echt dat t die dag was! Succes met wachten.. K hou het in de gaten hier!
Soms een dipje in de temp. Had wel een dip gisteren maar had ook slecht geslapen dus ja.. vaak ook geen dip hoor. Ben wel mega hongerig en als ik niet eet word ik misselijk, ook gele afscheiding (bah) en hoofdpijn maarjah kan van alles zijn, kan ook aankomende menstruatie zijn
Lijkt allemaal zo op elkaar he.. Zo vervelend! Ik dacht ook echt dat ik ongesteld werd.. M'n buik en rug voelde echt zo. Enige wat opviel is dat ik juist geen hoofdpijn had.. Normaal krijg ik dat enkele dagen van tevoren. Ik duim heel hard voor je! Wanneer ga je testen?
Had vandaag een dip in mijn temp weer dus hoop echt dat hij morgen weer gestegen is.. wil dan donderdag testen mocht hij nog hoog zijn
Ik word wrsch ongesteld helaas gister al iets bruinverlies en nu meer en echt donkerbruin en temp wil ook niet meer echt stijgen. Gelukkig komende maand druk met verhuizen en afleiding, we zijn echt nog maar net bezig maar het is wel iedere keer een domper hoor. Heb ook knallende koppijn al dagen dus dat zegt meestal ook al genoeg
He gadverdamme wat rot Wollie.. Snap het hoor! Ik mag niet klagen zo snel.. Verbaasde me! Vond de eerste ronde mis al n domper.. Zo stom. Je wilt gewoon zo graag! Hopelijk is het snel raak.. Sterkte!!
Wtf??? Ik ben even in shock.. bang dat deze foutief is, stond na 5 min klein lijntje en nu opgedroogd zo. Ga er straks nog een doen. Ik dacht dat ik ongesteld werd? Hij is echt roze in het echt
Je kunt m doorspelen met water ofzo toch? Als ie dan blijft staan dan is het geen indroger!! Ooooo wat spannend Wollie!! Dat zal toch wat zijn. Ik was er ook van overtuigd qua buikpijn gevoel.. En met alles wat ik hier lees, kan ook werkelijk alles! Ik ben heel erg benieuwd naar je test morgenvroeg!
Ja maar als op beiden wat staat? Zo zijn ze nu na uurtje ofzo helemaal opgedroogd bovenste is echt roze
Ja hij staat er maar niet zo donker als gisteren.. maarjah misschien verdubbelt het pas morgen maar ben wel nog onzeker
Maar er staat wel gewoon n 2e streepje??? Och wat spannend.. Het is ook nog vroeg 11 dop nu toch?? N streep is n streep toch?? En je temp? Ik ga je voorzichtig feliciteren!!