Dat lijkt me ook een goed plan ! Mijn leven draait momenteel echt om zwanger worden, vooral de 2 weken vanaf de eisprong, hopelijk kan ik het deze maand iets meer loslaten
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506762 1 augustus (3) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 augustus (4) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 augustus (2) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM 7 augustus (2) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos (4) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)
Hallo allemaal, Ik heb net meedoen van vorige bericht. Ik en mijn man waren vanmorgen bij 't ziekenhuis geweest. Ik heb een afspraak voor onderzoek rontgenfoto met baarmoeder en eileiders. Gelukkig is helemaal goed nieuws dus mijn eileiders is goed open! ☺☺ Fijne dag, allemaal!
Iedereen op roze inderdaad! En hoop van harte dat ronde 10 je heel veel geluk mag brengen! Die gebruik ik ook, erg tevreden over! Ben benieuwd wanneer je een positieve test hebt Ja, herkenbaar.. Ben ook echt de dagen aan het aftellen Kijk heel de tijd op m'n banner. En dan moeten we straks nog 2 weken haha. Ik mag niet klagen hoor zo tijdens de eerste ronde maar vind het gewoon heel leuk en spannend! Hoop voor jou dat je er iets minder mee bezig kan zijn en dat de tijd lekker snel gaat natuurlijk! Welkom hier! Wat fijn dat alles er goed uitzag! Heel veel succes deze ronde
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506847 1 augustus (3) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 augustus (4) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 augustus (2) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM 7 augustus (2) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos (4) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Buiten de lijst (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan. ------------------------------------------------------------------
Clueless erg herkenbaar. Op een of andere manier is het hier gewoon relaxt de eerste 2 weken. Dan kun je toch niet zoveel. Ma vanaf ei is het echt aftellen Hebben jullie dat programma gezien gister over ed houben een donor die een soort van voor zichzelf begonnen is en meer dan honderd kinderen heeft?
Ja ik heb t gezien....wat vond je ervan ik vond het aardig van hem, maar tegelijkertijd ook een beetje apart... Vooral ook omdat hij zijn eigen geluk daardoor in de weg zat.. Wanneer is genoeg genoeg...natuurlijk gun ik het die vrouwen echt wel..
Idd aardig ma ook wel vreemd. Ik zou da denken dat iemand dat doet nadat ie zelf al kinderen heeft maar dat is dus niet zo. Beetje gemengde ideeen. Zijn natuurlijk heel veel vrouwen blij mee ma vondd die bijeenkomsten wel beetje apart. Pff snap echt niks meer van mijn temperatuur. Is nu weer 36.8. Eergister ook al. Terwijl ie voor ei nooit hoger is dan 36.6 tenzij ik echt ben wezen stappen oid. Verder heb ik wel een beetje keelpijn ma voel ik me verder prima dus echt.koorts kan het ook niet zijn lijkt me. Iemand ideeen? Ik vraag me ookaf of de app fertity friendd straks na ei wel een kruis zet. Want normaal kom ik niet boven de 37.0 uit na mijn ei dus dan is het nog geen twee tiende gestegen
Ja heb ik voor de tweede keer gezien van de week toen het op tv was ja.. weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden
Ik heb net die naam even opgezocht.. het is wel een goede zaak voor mensen die er echt bij geholpen zijn maar stiekem krijg ik wel een beetje kriebels van die man.. sorry meiden als ik een beetje afwezig ben. Ik ben druk druk druk met het inpakken van mijn koffers en de laatste dingen regelen. AS zaterdag gaan we weg.. en ik hoop dat mijn vliegtuig zondag weer veilig mag landen ik ben zo bang voor vliegen brrrrr
Hoi Meiden, Zou ik misschien ook op de lijst mogen? Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Uitgaande van een cyclus van 28 dagen is mijn NOD 5 augustus. Kan dus nog veranderen als mij ei eerder of later komt. Bedankt en succes allemaal met klussen!
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506985 1 augustus (3) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 augustus (5) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 6 augustus (2) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM 7 augustus (2) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos (4) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan. ------------------------------------------------------------------ Welkom Aanne, je staat erbij!
Morgen dag 9 en weer met ovulatietesten beginnen. We willen het nu gewoon om de dag gaan doen want de vorige ronde is het er weinig van gekomen, hoe doen jullie dit? Wanneer jullie zin hebben of ook om de dag totdat de eisprong geweest is
Ja idd zo dacht ik er ook over. Aan de ene kant goedr zaak van die man aan de andere kant ook wel erg bijzonder vooral zo bij hem thuis. Fijne vakantie alvast anak! Komt vast goed Zijn er al.meer mensen die met ovu testen beginnen of al zijn begonnen? Ik zit morgen dag 6 en begin denk ik maandag. Eerder als dat 15 is ie bij mij nog nooit gekomen. Idd wollie ik doe om de dag en rond ei een x vaker. Probeer een beetje de smep methode aan te houden.