Wat raar allemaal? Zou je toch eens niet naar de ha gaan? Dit lijkt me toch alles behalve normaal hoor Ik wens je nog veel succes iig en heel fijn dat je nog eens iets laat horen
Ja ik heb ondertussen een onderzoek laten doen, 20 oktober krijg ik pas uitslag.. dus het wordt toch even wachten...
Hi Jippie! Jeetje wat n onzekere gedoe.. Lijkt me enorm frustrerend.. Wat voor onderzoek is er gedaan? (Als ik vragen mag) Heel veel sterkte en succes in ieder geval met wachten... Hier alles ok, 2 redelijk goeie nachten gehad! Wat m verademing.. Durf bijna niet hardop te zeggen.. Toch nog wel erg moe en sloom.. Maarja dat hoort erbij natuurlijk. Weeïge gevoel komt ook steeds vaker.. Bij lege maag en als ik heb geslapen, ook n dutje. Blegh. Die (ochtend) misselijk zie ik toch echt wel het meest tegenop, ik haaaaaat misselijk zijn en braken vind ik echt n hel. Maargoed, misschien blijft het me bespaard! We kijken enorm uit naar de echo, 7okt.. Worden echt ongeduldig nu haha. Wil ook zo graag n beetje zekerheid en het met familie delen!
Leuk dat je al 2 nachten goed hebt geslapen, hopelijk volgen er nog! Je bent ondertussen al de 7 weken gepasseerd en hebt nog geen extreme misselijkheid dus wie weet valt die wel mee he, ik was bij zs 1 & 2 niet zo heel misselijk, viel wel goed mee. Nog een weekje en dan kan je je kleintje zien! Zo leuk! Wij kunnen straks ons kleintje nog eens zien, kijk er zo naar uit maar natuurlijk toch weer een beetje een klein hartje hier hoor, hopelijk is alles nog goed
Hoi dames, echo is super geweest! Helemaal verliefd! Hebben lekker lang mogen kijken omdat de kleine ofwel aan het springen was ofwel met de rug naar ons lag waardoor ze de nekplooi niet kon meten. Zelfs de gyn moest lachen met al die sprongetjes! Geen verwondering dus dat ik ons wondertje al voel
Oei Wollie, dat is niet leuk! Maar wel hoop houden he, er zijn heel veel dames die in het begin van de zs bruin verliezen. Is nog oud van de innesteling wrs. Als het niet overgaat naar rood of je geen krampen hebt (nuja, krampen heb je altijd in de zs maar geen onuitstaanbare krampen bijna) dan zou ik niet vrezen he meid. Jammer genoeg kan je niet meer doen dan afwachten of om de paar dagen testen om te zien dat ze niet aflopen. Ik duim mee in ieder geval! *knufje*
Oh die echo!!! Wat geweldig.. word er helemaal emotioneel van. Wat maakt dat het echt zeg.. z'n mensje al! Zo compleet. Over n weekje hebben we ons boontje bewondert!! Kan niet meer wachten!!
He wat naar.. lees wel dat het veel vaker gebeurd hier op het forum. Hopelijk heeft het alle aal niks te betekenen. Bruin is oud.. komt vast goed! Hoe zit het met de kwaaltjes?
Ik heb af en toe z'n zeurend drukkend gevoel in m'n schaambeen lijkt het.. echt helemaal onderin, echt bij m'n vagina zeg maar. Af en toe best irritant.. warm pittenzak erop en dan gaat het beter. Is dat wel normaal?
Hoi ja tuurlijk mag je dat vragen 😊 Ze hebben middels inwendig echo gekeken, baarmoeder was in orde maar in een van de eierstokken was er een eiblaasje aanwezig van 25 mm terwijl ik uiterlijk die dag ongesteld moest worden. Daarna hebben ze bloed afgenomen om te kijken welke hormonen er aanwezig zijn. Die uitslagen worden pas over 3 weken tijdens de afspraak besproken.. İk ben ondertussen nog steeds niet ongesteld geworden en heb ook geen positieve test.. het wordt dus echt afwachten.. tijdens de volgende afspraak wordt er weer een inwendig echo gemaakt om te kijken of dat blaasje er nog is, het kan misschien ook een cyste zijn als er geen eitje in zit.. De echo voor jou is nog een klein weekje wachten, spannend allemaal 😊 Laat je het ons ook weten ?
BertxBirgit wat lief de echo! Wat leuk allemaal! Wollie92 ik sluit mij aan bij de anderen, bruin bloed wijst inderdaad op oud bloed.. helaas niks verder te doen dan afwachten...
Oke jippie, spannend dus.. ze onderzoeken het in ieder geval zorgvuldig, dat is erg prettig. Hopelijk valt het allemaal mee en staat niets je in de weg om natuurlijk zwanger te worden! Houd ons op de hoogte. Hier alles ok, slechte slapen was vannacht op z'n top geloof ik. Liggen draaien tot half 4! God zijn dank is het weekend.. Wat n drama.. raak echt uitgeput. Moet het maar zien als n goed teken z'n kwaal.. maar hoop toch wel dat het snel beter word. Volgend weekend rondje familie hopelijk' Hoop zo dat alles goed is. Ga denk ik roze/blauwe cupcakes bakken met roze en blauwe muisjes erop. Eens zien wie het t eerst door heeft.
Bah wat naar die slapeloosheid! Hopen dat het snel beter wordt! De cupcakes zijn heel leuk bedacht ben benieuwd of ze het snel doorhebben wat spannend allemaal 😊 İk ben voor mezelf blij dat alles goed en zorgvuldig wordt onderzocht idd hopen dat alles meevalt..
Hoi dames, Hier ben ik weer, stikkapot van een heel zwaar weekend! Vandaag onze oudste pruts 2 jaar <3 gisteren dan ook feestje gehad, vrijdag tot 2h snachts bezig geweest met bakken, gisteren een hele dag feest met meer dan 20 man in men kot en vandaag opruimen en kuisen! Bah! Stik kapot! Hoe is het hier vandaag met iedereen?
Och jeetje! Druk geweest dus. Wel een leuk feestje geweest hoop ik? Gefeliciteerd! Hier alles ok, voor en na het eten weeïg gevoel tegenwoordig.. m'n borsten passen bijna niet meer in m'n bh hihi. Vooral erg hard/stevig en veel voller. En euhm poepen slik ik al dagelijks extra vezels voor.. Maar ik klaag niet haha. Alleen over dat slapen klaag k wel!! Hoe is het met Wollie? Alles goed hopelijk?
Ja hier gaat het wel goed hoor! Soms wat bruinverlies maar verder voel ik me eigenlijk goed, heb geen symptomen.. alleen zere borsten. Zijn druk aan het klussen in huis dus ik ben hier niet zo actief haha
Dank je wel, feestje op zich was wel heel leuk geweest Haha, die borsten he ik ben ook terug moeten overschakelen naar de bh die ik had toen ik nog zo dik was.. maar ml vindt dit dan weer fantastisch Kan je niet naar de wc of net te goed? Ja Wollie, dat kan idd druk zijn dan! Wat ga je doen met het bruinverlies? Heb je al eens hcg laten prikken bij de ha? Of wanneer heb je je eerste echo?