Kan moeilijk naar de toilet.. zeker als ik wat meer ongezond eet.. Heb dagelijks n vezel spulletje ter ondersteuning, werkt goed. Ik heb vannacht toch goed geslapen!! Halleluja!! Wat heb ik dat gemist. Haha. Ooooo vrijdag zo spannend... deze week gaat erg lang duren vrees ik. O fijn Wollie.. niet teveel zorgen maken! Ook nog verbouwen pff.. ben al moe als ik eraan denk haha.
Je moet kiwi's eten meid. Zo van die ampulletjes is niets voor mij, moet er niet aan denken om pillen of iets dergelijks te nemen. Ik eet dagelijks 2 kiwi's en kan wel een paar keer per dag naar het toilet. De eerste 8 weken ook niet gedaan en begon idd moeilijk te gaan, toen begonnen met men kiwi's en probleem opgelost
Ooo nee geen tabletten ofzo hoor! Zijn vezels van de natuurwinkel. Ik houd niet van medicijnen. Dit werkt goed. Ik eet al 2 kiwi's per dag en drink verse jus d'orange. In het weekend eet ik wat minder gezond en dan merk ik vooral dat ik weer slecht naar de toilet kan. Heb jij ook z'n last van puistjes?
Ahzo, ja elke dag eten he Puistje? Nee hoor, sta alleen maar vol verschrikkelijk is het. En ze blijven zo lang staan
Oh echt he.. hele vette huid.. Overal puistjes en soms van die lelijke grote die inderdaad eeuwen blijven zitten! Had het net een beetje onder controle.. toen ik stopte met de pil was het ook heel erg. Word het nog weer minder?
Goh, da kan ik echt niet mee zekerheid zeggen maar ik denk wel dat het stopt/mindert want kan me niet herinneren dat ik daar met een opgeblazen buik ook mee ston te vloeken
Overmorgen de echo.. krijg echt gigantisch de zenuwen. Super zin in.. wil het zien als iets geweldigs! Maar dat stemmetje in m'n achterhoofd, wat als dit, wat als dat... Gadverdamme!! Wil ons boontje zien.. n gezond boontje!! Wat is het toch allemaal verschrikkelijk spannend.
Ik snap de spanning maar al te goed maar komt wel goed he meid Gisteren een bakfiets gekocht zodat we de kleintjes allemaal kunnen meenemen binnenkort. Ben eens benieuwd
O wat leuk. Dat lijkt mij ook wel wat z'n bakfiets!! Nou ik ben helemaal kapot, hele dag gewerkt en hele huis en alles al gedaan zodat ik morgen niets meer 'moet'. Nu poging tot slapen... ik laat uiteraard even weten hoe het is gegaan! Hoe is het ondertussen met Wollie? Druk aan het verbouwen? Niet schilderen he!
Het is niet goed. Ik ben zwanger van een leeg vruchtzakje. Helemaal gebroken, alle vertrouwen kwijt. M'n lijf me zo voor de gek houd. Ik weet even echt niet meer wat ik moet doen
Nee! Da meende ni! Ik zit hier gewoon te huilen op het werk.. Maar meid toch, dit had ik echt niet verwacht! Gvd he! Kwilde dat ik iets kon doen, je troosten of zo.. Veel sterkte mop *dikkedigiknuffel*
Wat nu..? Moet je afwachten? Je lijf kan je idd zo bedonderden want je voelt je gewoon zwanger Was het vanaf het begin dan al een leeg vruchtzakje of hoe zit dat?
Ze dacht dat het ergens vroeg al was mis gegaan.. wanneer precies wist ze niet. al was m'n vruchtzakje wel de goeie grote van z'n 8,3w. Volgens naar kon priller zwanger zijn niet.. ookal ben ok onregelmatig ongesteld geweest elke x.. er had nu echt iets zichtbaar moeten zinn. Kan niet uitleggen hoe naar en leeg z'n zwart vlekje eruit ziet, zo bizar.. Uitwendig zag ze niks.. toen wist ik het al wel. Toch nog inwendig echo gedaan.. zonder resultaat. Woensdag naar de gyn.. dan kijken we weer.. en krijg ik denk ik de opties afwachten of curretage.. vind het verschrikkelijk. Ik voel me nog zoals vanmorgen vroeg!! M'n lijf.. Maar m'n geest is totaal lam geslagen..
Pff meid.. Dit is zo verschrikkelijk! En nu nog zo lang wachten voor je naar de gyn mag, mss begint het in het weekend spontaan, is mss het beste.. Of wat ga jij voorstellen aan de gyn?
Ik weet het niet, zo in de war.. ik wil het weg.. want het is niks meer.. Maar ondertussen voelt het nog zo van mij.. en wil ik Gvd gewoon dat ik wakker word uit deze nachtmerrie. Ik weet niet precies de risico's van curretage, maar lees dat veel vrouwen dit toch als prettig ervaren. Voor zover zoiets prettig kan zijn.
Sorry dat ik niets meer hebben laten weten, zo een zwaar weekend gehad dat de baby erop heeft gereageerd en toch wel wat schrik. Van zondag op maandag niet kunnen kunnen slapen van de pijn in men buik.. Naar het ziekenhuis gebeld 's morgens en ze zeiden als het dinsdagmorgend nog niet beter is dan word je opgenomen en onderzoeken starten. Gelukkig was alles beter gisterenavond al! Hoe is het met jouw Appelsientje? Heb je het al een beetje een plaatsje kunnen geven? Heb regelmatig aan je gedacht van het weekend x Wollie, wanneer heb jij je eerste echo?