Ik ga wel heel erg mijn best doen om niet voor mijn NOD te testen, zal me alleen niets verbazen als mijn cyclus nog niet eens op gang is tegen die tijd... Haha, nouja, we zullen zien.
Nu Niet te hard van stapel lopen pff ist iig al maandag dan gaat de week wat sneller Zaterdag kerstmarkt Maandag cb, woensdag naar woezel en pip theatershow nou dan schiet t al op..
Mijn NOD klopt in ieder geval niet meer.. na 2 dagen hogere temperatuur was het vanochtend 0,5 graden lager..
Nou, deze cyclus is echt de meest vreemde die ik ooit heb gehad. Ik leek mijn ei maar niet te kunnen vinden. Het leek er even op dat hij helemaal niet kwam en ik een cyclus over ging slaan. Gaat vandaag ineens mijn temp omhoog van 36.44 naar 36.73. Nu heb ik toch weer een beetje hoop dat ik hem stiekem gemist heb. Had gisterenochtend geen test in de buurt, heb toen om 17.00 en 21.00 van kruidvat de ovulatietesten gebruikt. Normaal gebruik ik deze nooit en heb er geen ervaring mee. Maar daar was wel een streep op te zien. Die van de dag ervoor was nog aardig donker opgedroogd terwijl hij na 5 minuten niet zo donker leek. Nu duimen dat mijn ei op dag 17 is geweest en dat mijn temp door zet omhoog. Maar of het ook daadwerkelijk zo zal zijn....heb nog steeds mijn twijfels en test nog even door... Gisteren voor het eerst naar dreumes/peuterdans geweest en vanmorgen weer heerlijk gezwommen. Hij mag volgende week voor zijn eerste brevetje. Nog even kwaliteit-tijd samen met mijn mannetje
Hallo dames!, Ik wil me ook graag aanmelden voor de lijst. Mellle 32 jaar. 1e ronde. 3e kindje. Zal me meteen voorstellen, ik ben mellle, moeder van een dochter van 8 en zoontje van bijna 20 maanden Samenwonend, met mijn huidige vriend samen voor 2de kindje. Voor mij de 3e Eerste zwangerschap was ik al 27 weken voordat ik erachter kwam . De vorige was in ronde 1 al raak. Dus we zijn erg benieuwd hoe het deze keer gaat. Helaas wel hoge bmi nu, maar we zullen zien. Ik heb vandaag mijn ei, zoals ik het voel. Gelukkig was vriendlief gister thuis zit meestal doordeweeks intern op de kazerne. Het zal deze periode wel wat lastiger daarom worden, maar wederom, we gaan het zien.
Welkom mellle, Wanneer is je nod? Dan kan ik je erbij zetten. Hoop voor je dat het weer zo snel gaat. Maar pas bij 27 weken erachter komen, jeetje!
Nou, door dat ik mijn ei en dus nod nog niet zeker weet heb ik op dit moment nog helemaal geen last van testdrang. Normaal zou ik al minstens tien keer hebben geteld wanneer is zou kunnen gaan testen. Haha
Hier nog druk in de weer met ovulatie testen. ... Dat scheelt weer. .. planning is nod te testen. .. Ben benieuwd
Nod is 4 december. Ja, was er helemaal niet mee bezig, en al heel erg onregelmatig ongi. Tja en dan voel je ineens wat bewegen. Maar alles was gelukkig goed
Vandaag ovulatietest weer een stuk lichter, dus ik ga er van uit dat ovulatie vandaag geweest is. Zondag, dinsdag en vandaag geklust, dus hoop dat het (mag ik 'eindelijk' zeggen?) raak is... Had vandaag wel het idee dat het meeste er direct weer uit liep, maar 1 is genoeg toch Ben deze maand trouwens begonnen met tarwekiemolie en vitamine b12 tabletjes en bij de echo afgelopen dinsdag zei de gyn; Zo, het baarmoederslijmvlies ziet er goed uit! Misschien werkt die tarwekiemolie? Ik ga heel hard hopen!! Nu komen de lastige dagen, wachten tot nod... Pff... Wil eigenlijk niet testen voor nod, hoop dat ik me zo lang in kan houden Succes iedereen die de eisprong aan het opsporen is! En voor de rest, het afwachten en symptomen opsporen kan beginnen
Mijn hemel hormonen scieten van links naar rechts, komt doordat ik nu 4 mnd gestopt ben met bv... Heeft wel wat van rond de 26 wkn zw, was ik ook zo'n hormoonmonster... Was helemaal over de rooie omdat je ineens moet betalen bij de jumbo om naar de wc te gaan...
Lastig hè de dagen voor nod. Ik kan echt niet wachten tot nod hoor. Echter begin ik 7 dpo vorige keer. Dat was wel wat achterlijk vroeg hahha
Ik 14 maanden, zat helemaal met mezelf in de knoop en wilde gaan afvallen. Meisje was er zo goed als klaar mee dus toen voor mezelf gekozen. Wel heel langzaam afgebouwd. Nu 17 kilo lichter...
Hee dames! Begin van de week liepen mijn ovulatie testen op maar niet tot knal! Nu zijn ze weer licht en ook me temperatuur doet helemaal niks verwacht dat mijn nod verschoven kan worden maar naar wanneer weet ik niet