NOD-Lijst 1 t/m 7 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Lijkt het misschien niet alleen alsof de testen opliepen en krijg je altijd streepjes? Ik word daar namelijk ook door afgeleid. Ik wil de eisprong niet missen, dus begin veel te vroeg met testen. Soms lopen de testen op, dan weer licht (zie de foto). Maar gisteravond was 'ie eindelijk een stuk donkerder (staat niet op de foto) en vanmorgen was de knaller (de foto met het eenzame testje). Ik zou gewoon doortesten als ik jou was, de knaller komt nog wel!

@mamaliev: de tijd kruipt als je bedenkt dat we nog twee weken geduld moeten hebben voor we weten of het raak is deze keer. Maar de tijd vliegt als je bedenkt dat je volgende week sinterklaas viert en dus een surprise en gedicht af moet hebben!:$

Vanmiddag naar de fertiliteitskliniek (zoals vl zegt: de futiliteitskliniek :p), ik denk alleen voor een eerste gesprek, maar misschien ook een echo omdat ik nu tegen m'n eisprong aan zit? Ik ga het zo eens opzoeken.

Vanavond gaan we er nog een keertje voor en dan hebben we gedaan wat we konden.

Bijgevoegde bestanden:

2. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥

1. (3)
    Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1ste kindje
    DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2de kindje

2. (4)
    Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1ste kindje
    Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje
    Flowerr, 22 jaar, ronde 11, 1ste kindje
    Ilse1980, 34 jaar, ronde 1, 4de kindje

3. (4)
    Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1ste kindje
    Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3de kindje
    Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 4, 2de kind
    Rhea, 24 jaar, 1 ronde, 2e kindje na sterretje

4. (3)
    Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Loenie, 27 jaar, ronde 2 na BBZ, 1ste kindje
    Mellle, 32 jaar, ronde 1, 3de kindje

5. (5)
    Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1ste kindje
    Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje
    Lucky33, 31 jaar, 3e ronde, 2de kindje
    Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Anonima257, ?? ,2e ronde, ???????

6. (1)
    Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1ste kindje

7. (2)
    DDis. 31 jaar, ronde 3, 4de kindje
    Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje

datumloos (2)
    Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2de kindje
    Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2de kindje

Totaal: 24

Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

3. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Ik denk dat ik weer van de lijst mag.
    ben bang dat ik ongi word, terwijl ik dacht echt mijn ei te voelen gister, gister roze en nu wat bruin verlies helaas, teveel voor een ovulatie bloeding denk ik. 2 weken geleden waarschijnlijk onttrekingsbloeding gehad dus.

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Meiden, wat wordt er weer heerlijk gekletst hier, ik kan het bijna niet bijhouden hihi.

Hier in rustige gemoedstoestand. We zien het wel. En idd , als je op dese manier 2 weken moet wachtenduurt t jaren en als je beseft dat je he Sint cadeaus klaar moet hebben, zit je te stressen. Ik wel althans...want ik wil t op tijd in huis hebben haha!

Maar goed. Klussen was weer heerlijk en voor de rest geniet ik van mijn kinderen in de Sint periode. Zo leuk allemaal!

Ik heb nooit ovulatie testen gebruikt. Ook bij de eerste 2 niet, jullie krijgen mij wel aan t twijfelen. Wordt het vrijen dan geen moetje? Dat hebben wij nu niet en willen we ook niet.
    Waar liggen mijn beweegredenen om t wel of niet te doen...daar denk ik over na.

Nu is mijn vruchtbare periode zo goed als ten einde en hoeft t niet meer, maar toch.

Heel maf, maar de afgelopen 2 cyclussen (t zijn de eerste na t gruwelijk verwijderen van mijn spiraal) wad ik alid net rond eisprong zo mega emotioneel! En nu nergens laat van, bevalt me wel hihi. Snap er niets van, maar ja. We gaan t zien.

Succes girls

5. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Ha meiden!
    Graag meld ik mij ook aan! Eerste ronde tweede kindje :) Super spannend weer! Vorige keer was het de eerste ronde raak.
    Ben gelijk aan de gang gegaan met ovutesten en heb volgens mij m'n ei gevonden, heb een cyclus van 35 dagen ongeveer. NOD is op 1 december, dus nog even duimen draaien.. In de tussentijd ga ik ook nog trouwen de 28ste dus t is een spannende tijd!

6. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Leuk! Have fun Marlous! Geniet ervan! Wij trouwen in september...heerlijke tijd!

7. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Vanmiddag zijn we naar de gynaecoloog geweest. Ze heeft gelijk een echo gemaakt en bij mij ziet alles er goed uit. Het was duidelijk te zien dat ik net mn eisprong heb gehad.
    Nu is het aan vriendlief! Hij kwam er vandaag pas mee dat hij als kind geopereerd is omdat zn ballen niet ingedaald waren. Toen werd gezegd dat het geen consequenties zou hebben, van daar dat hij het niet noemde tot de arts het vroeg. Zij zei dat het wel gevolgen kan hebben... Hij mag volgende week een monster inleveren. Over twee weken de uitslag. Hopelijk hoeven we dat niet af te wachten!

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Guppymaaike: Ik hoop voor je mee dat je over twee weken gewoon een leuke test in je handen hebt! En anders dat de uitslag mee valt. :)

Ik heb vandaag alvast zwangerschapstesten in huis gehaald. Kon het niet laten... Nu nog zo lang mogelijk afwachten. hahaha.

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Vandaag dag 17 en nog steeds mijn ei niet gevonden :(.
    Begin er nu een beetje moedeloos van te worden.
    Had zo verwacht dat hij afgelopen di of wo zou komen.
    Ondertussen vr en nog niks.
    Ben nu een beetje bang dat er helemaal geen ei komt.
    Maar is dat niet raar?
    Je hebt normaal toch altijd een eisprong? ???? Pfffffff wordt er een beetje gek van

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou ik hoop dat mijn temp morgen verder stijgt. Ik zou dan ik 1 of 2 dpo. Voelde me vanavond ineens heel misselijk, was bang voor een griepje. Maar dat is gelukkig weer gezakt. Morgen sint feest bij mijn man op zijn werk. Was vorig jaar ontzettend leuk. Dus ik heb er zijn in! Heerlijke afleiding ook!

11. Asuka

Asuka Niet meer actief

Veel plezier morgen Jynn :)

12. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rare vraag misschien maar mijn beste vriendinnetje probeert ook zwanger te worden. Ze is nu met de tweede cyclus na stoppen met de pil bezig. Nou had ze de eerste cyclus 1 dag wat bloedverlies, heel lichtjes in de 3e week na laatstemenstruatie. 2 weken later werd ze ongesteld. Nu had ze het vorige week weer en is nog niet ongesteld geworden. Ze kan niet zwanger zijn gaf ze aan, haar man heeft lichamelijke klachten dus ze zijn niet vaak intiem. Deze cyclus maar 1 keer en toen voelde hij teveel druk en is niet klaargekomen (sorry voor de details).

Kun je ook bloedverlies hebben tijdens je eisprong?

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ja, dat kan hoor, google maar. Bij vrouwen met een lange cyclus komt het vaker voor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad.

Hier is mijn temp weer laag, snap er echt de ballen niet van. Had echt gehoopt dat hij vandaag toch echt omhoog ging. Bmm is nog steeds laag en voelt hard, maar soms twijfel ik een beetje. Ga zo nog maar een flinke dosis ovulatietesten bestellen, want die dingen van de kruidvat komen bij mij niet echt bijster duidelijk over. Toch maar terug naar mijn oude merk.

Ik twijfel echt nog steeds een beetje of hij wel geweest is...vet balen...

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL

Jij ook al aan de twijfel :(
    Sinds vanmiddag trekt de twijfel bij mij een beetje weg en heb ik ook de hoop mijn ei nog niet te hebben gehad.

Ik ben ook flink aan het testen met de ovu testen van zwanger&kids.
    Vandaag zit ik op dag 18, en eindelijk denk ik na mijn testje van vanmiddag 12 uur dat mijn ei er aan komt.
    De streep is aardig donker, dus hoop vanavond of morgen op die knaller.
    Hoop ook dat jij hem vindt, want weet precies hoe je je voelt.
    Gisteren avond had ik het echt even gehad, nadat ik weer een test had gedaan zonder resultaat.

Kop meis, indd een flinke voorraad testen halen en op zoek naar je ei

15. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou, aan 1 kant denk ik dat hij al geweest is. Buikpijn gehad, mijn slijm is nu echt dik en wit ipv egaal als rauw eiwit en rekbaar zoals bij de eisprong. Maar mijn temp ging eerst iets omhoog en is nu weer heel laag. Daardoor ga ik twijfelen. Mijn vertrouwde testen komen pas dinsdag binnen dus ik wacht tot woensdagochtend af wat mijn temp doet en maak die dingen van de kruidvat gewoon op. Ook blijf ik mijn bmm in de gaten houden en mijn slijm. Had gisteren ook wat steken in mijn borsten wat ik ook alleen ná mijn ei heb. Dat dikke slijm ook alleen echt ná. Maar mijn lichaam gaat bij iedere cyclus gekker doen. Ik probeer er relaxed onder te blijven, maar ik wil het zo graag....

Nu sprak ik laatst iemand en die was bij de eerste zo zwanger net als ik en bij de tweede stonden ze voor iui ingepland na 1,5 jaar en toen bleek ze zwanger te zijn. Ik houdt nu sinds eind maart ijn cyclus al bij en we zijn in augustus er echt voor gegaan. Ik hoop binnenkort toch echt een keer op een positief testje.

16. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    ik weet niet of jullie al langer ovulatietestjes gebruiken? Is misschien jullie eisprong vaker laat? Ik heb m ergens tussen dag 18 en 23 (deze ronde dag 21, gisteren), dus ik vind de cijfers nog niet heel hoog... Geduld....

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ja sinds april. Mijn ei was tussen dag 12 en 17 steeds. Zou nu dag 18 zijn. Alleen dag 17 heb ik in de ochtend niet kunnen testen omdat ze op waren. Heb in de avond een ander merk gebruikt en die was niet super duidelijk. Nu wijst er alles op dat toen mijn ei geweest is, maar normaal ging dan altijd mijn temp omhoog. Nu had ik slecht geslapen en was hij net wel omhoog maar weet niet in hoeverre ik dit met vanmorgen kan vergelijken. ...

18. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Voor mij is het de eerste keer (1 keer geprobeerd bij mijn vorige zwangerschap maar toen vond ik het niks) kan me wel herinneren dat hij toen wel rond dag 15 zat. Praat wel over meer dan 3 jaar geleden.

Weet nu dus niet of mijn ei altijd laat is aangezien dit de eerste ronde is dat ik ze gebruik. Mocht ik nu zwanger worden deze ronde verklaard het misschien wel waarom het de vorige 3 rondes niet gelukt is.
    Ik ging ervan uit dat ik mijn ei gewoon rond dag 14 zou hebben. Wij kluste nog rond die dag en dan op het wacht bank je . Dat zou dus betekenen dat wij iedereen te vroeg stopte met klussen.

Straks nog even een testje doen en hopelijk knalt hij als een malle ;).
    In ieder geval gaan we vanavond weer even gezellig doen

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Snap dat je het heel graag wilt. Hoop zo voor je dat je snel een positieve test heb.
    Ik had me ook voor genomen er niet te veel mee bezig te zijn maar onbewust en bewust ben je er constant mee bezig.
    Je haalt iets in je hoofd en dan wil je dat het gebeurd ook.

20. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou, mijn temp is nog steeds niet echt omhoog. Mijn slijm is nog steeds als na de ovulatie. Over mijn bmm twijfel ik, de ene keer lijkt hij laag en hard en de andere keer lijkt hij wat zachter en hoger.
    Nu had ik de laatste test van kruidvat meer voor de sier gedaan. Maar toen ik er langs liep in de badkamer was die ineens weer donkerder dan de andere dagen. Nu geen testen meer in huis en mijn vertrouwde testjes komen waarschijnlijk dinsdag binnen. We blijven maar tempraturen en observeren.

Deel Deze Pagina