Ik kan eindelijk zeggen dat ik vandaag mijn ei gevonden heb . Vanmiddag om 12 uur een testje gedaan, en met het moment dat ik het testje in de urine stak, om hem vol te laten lopen zag je vrijwel gelijk de test streep komen. Zo had ik het nog niet eerder gehad, en ja hoor een knaller van een test. Wij gaan er de komende dagen nog even voor, en hopelijk kan ik hier over een kleine ander halve week vertellen dat ik een andere positieve test heb
Wat zou je aan je baarmoedermond moeten voelen dan???? (neem aan dat dat de afkorting bmm =?) Wel balen dat je je testjes nog niet heb. Hoop echt dat je hem met behulp van je testjes gaat vinden meis. Als er wat veranderd wel even schrijven he.....
in de vruchtbare periode is de baarmoedermond zacht en staat deze hoog, daarbuiten laag (kun je m goed voelen) en voelt ie hard aan (als het puntje van je neus).
Vandaag 6 dpo en voelde wat steekjes in mijn onderbuik en beetje ongi-gevoel. Ik was bij een musical en rook constant een rare lucht. Rook in de pauze een kaarsje dat brandde (waxinelichtje). Een beetje het gevoel in mijn keel dat er iets is blijven steken of juist weer omhoog gekomen is. Sinds gister erg winderig en vandaag maakten mijn darmen af en toe flink geluid. Op hoeveel dpo zou je al iets kunnen voelen?
Maak jezelf niet gek Ilse! DPO 6 is erg vroeg en alle vroege symptomen lijken op de symptomen van een normale cyclus voor zover ik weet. Over een week weet je meer...
Nog even geduld meiden! En jezelf niet gek maken he, nergens voor nodig. Eigenlijk moeten wr 2 dagen vpor NoD pas symptomen melden, aangezien er grotendeels vals alarm zijn en op ongie kenmerken lijken 😄 Toi toi toi girls!
[ Over een week weet je meer...[/QUOTE] Een week.... Wat is nou een week? Maar het lijkt nu wel alsof die week veel langer duurt dan normaal gesproken. Stom eigenlijk!
Pffff temp Nog steeds laag. Nog steeds onzekerheid. Drives me crazy. .. Echt alles wijst erop dat mijn ei geweest is behalve mijn temp. Ga zodra ik mijn testjes binnen heb er eentje doen. Hopelijk dat dat wat duidelijkheid geeft. Als je geen ei hebt gehad wordt je ook niet ongesteld toch? Weet iemand dat?
@Jynn: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, in jou geval denk ik dat geen eisprong geen ongi betekend, maar het schijnt wel mogelijk te zijn. @Ilse: Op elke dag rond de zelfde tijd temperaturen, wanneer je temperatuur dan omlaag schiet om vervolgens weer omhoog te schieten, is dat waarschijnlijk het dipje waar je je eisprong hebt. Ik ben bang dat ik mee mag met de wachtbanktrein, ik heb geen idee of ik een eisprong heb gehad, de ene keer denk ik van wel, de andere keer denk ik van niet. Achja, geduld is een schone zaak... Nog een weekje..
Nog 9 nachtjes tot mijn NoD...toch wel weer erg spannend! Nog 11 nachtjes tot pakjesavond: erg veel zin in met mijn kinderen!!! 😃😃😃😃
Hoihoi, Even mijn hart luchten.. vorige jaar is ons zoontje overleden. Ik wou gelijk al weer aan kinderen beginnen maar mijn man was er nog niet aan toe. Ik ben toen aan een studie van een jaar begonnen om wat afleiding te hebben en zei tegen hem dat als hij er weer aan toe was dat hij dat moest zeggen. Vorige maand zei hij dat eindelijk. Ik was super blij en enthousiast om er weer voor te gaan. In deze maand hoorde ik van mijn baas, mijn schoonzus en mijn nichtje dat ze zwanger zijn. Nu ben ik jaloers dat ik dat niet ben terwijl het logisch is dat het niet gelijk zo is als je er voor gaat. En wat duurt dat wachtbankje dan lang!! Ik heb testdrang terwijl ik weet dat het totaal zinloos is om nu al te testen! Waarom is die kinderwens zoooo sterk. Ik ben jong (24) en heb nog tijd zat. Maar als ik dan iets in mijn hoofd heb dan krijg ik het er niet meer uit! Zijn er meer waarbij dat gevoel zo sterk is?
Zwaai Vl heeft wintervakantie, lees wening werk dus overuren opeten en evt ww dus aanzienlijk minder op zp Vandaag te horen sz is 12 wkn zwanger van de tweede, best wel jaloers, de eerste is hun ook aan konen waaien, pilstop direct zwanger, en dit zal vermoedelijk niet anders zijn
Wat vreselijk! Waaraan is je kindje overleden? Sterkte! En jouw jaloerse gevoel,is echt te plaatsen, niet meer dan een logisch gevolg toch! En een kinderwens Stop je niet even weg!
Jynn hoe temp je? Kan daar iets in mis gegaan zijn? Iedere dag precies zelfde tijd? Niet ervoor opstaan? Zelfs niet om je thermometer te pakken? Temp je rectaal? Ding niet stuk? Ovulatietesten gaven aam dat je eisprong al geweest was? hier bijna eisprong!!
@mamaliev De gynaecoloog heeft tijdens de bevalling een foutje gemaakt. Door het verkeerd plaatsen van de vacuumpomp is zijn hersentje gescheurd en is er een bloeding ontstaan. Ze hebben hem in leven gehouden maar na 5 dagen besloten om de behandeling stop te zetten omdat het geen normaal leven zou kunnen krijgen. Wel excuses gekregen en 500 euro schade vergoeding. Tjah wat moet je daar nu mee... maar laten we het daar maar niet meer over hebben. We kijken nu weer vooruit en ik hoop snel weer zwanger te zijn. Wat is de lijst in deze periode klein, vergeleken de vorige en de volgende week!