NOD-Lijst 1 t/m 7 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asuka

Asuka Niet meer actief

Oh Rhea, wat vreselijk. Jeetje, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen, heftig. :(

Dan verder, ik ben ook 24, zat tijd, maar ook zo ongeduldig dat ik vanmorgen maar een test heb gedaan, gewoon, om eventjes van die testdrang af te komen. Gaat natuurlijk nergens over, maar heb in iedere geval ergens overheen geplast. ;)

2. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rhea wat vreselijk! Heel veel geluk voor deze nieuwe beeb!
    Ik had ook steeds als ik graag zwanger wilde worden ineens allemaal zwangeren om me heen.

3. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    @Rhea, heftig hoor wat jullie hebben meegemaakt. Dat wens je niemand toe! Een volgende zwangerschap en bevalling zal voor jullie ook heel anders zijn denk ik. Ik hoop dat jullie veel geluk mogen hebben!
    Hier idd ook allemaal zwangeren om ons heen. En dan een schoonmoeder die steeds zegt dat we het zo fijn hebben nu we uit de babies zijn....het wordt zo gemakkelijk nu ze allemaal naar school zijn. Nou, ik mis het echt hoor! Zo'n klein hummeltje inclusief de gebroken nachten (die mis ik iets minder, maar heb het er zeker voor over ).
    Ik las hier daar je bmm lager ligt in je vruchtbare periode en dat deze weker is. Nou, dat heb ik dus nu. ..ik voel het iedere keer als ik ga zitten....heel raar! Alsof er een balletje in zit. ...
    We zijn iig goed aan de klus dus duimen maar!

4. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    @asuka
    Hahaha mooi op tijd getest ik denk dat ik ze vanmiddag wel vast ga halen en het zou kunnen dat ik morgen of overmorgen de verleiding ook niet meer kan weerstaan!

@ilse1980
    Ja raar is dat he! En het is niet dat ik het ze niet gun hoor, maar ik had het liever anders om gehad. Ik eerst en dan de rest :D

5. spannend123

31 okt 2013
    71
    60
    18
    Mijn eerste bezoek op dit forum toch even een berichtje. Inmiddels al een tijd gestopt met de pil en begonnen voor ons eerste kindje. Helaas nog zonder resultaat en inmiddels in ronde 15. Al een half jaar in het ziekenhuis en wat onderzoeken achter de rug, eigenlijk lijkt er weinig mis te zijn behalve dat ik een lichte vorm van PCOS heb en daarvoor nu net de 3e kuur clomid heb gebruikt. Mijn cyclussen zijn iets korter, maar de eerste 2 rondes na clomid dus nog geen succes. Laatst ook het HSG onderzoek gehad, viel me enorm mee, had helemaal geen pijn en ook dat zag er goed uit.. de gyn gaf wel aan dat we nu meer vruchtbaar kunnen zijn door het onderzoek.. spannend dus!

Mijn NOD is rond 7 dec..

Succes allemaal!

6. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Logisch! Helemaal na wat je hebt meegemaakt.
    Bij mij is het juist omgekeerd, mijn beste vriendinnetje probeert zwanger te raken van haar eerste kindje en is sinds aug bezig (nadat ze vorig jaar een tijd geprobeerd hebben weer aan de pil gegaan ivm trouwen in italie en huwelijksreis naar zuid Afrika). Zij heeft echter nu een cyclus van 48 dagen en nog niet ongi, vorige keer 47 dagen. Voor ons is het ons vierde kindje en ik hoop eigenlijk heel erg dat zij eerder een positest heeft dan ik. Hoewel ik er bang voor ben dat dit niet zo zal zijn (wij vier keer zwanger bij eerste poging)

7. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en heel veel succes! Laten we hopen dat gyn gelijk heeft!

8. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zeggen zowel mijn moeder als schoonmoeder ook "word steeds makkelijker nu ze wat ouder wordt"
    Mijn jongste is geboren in maart 2013. Het word echt een grote schok voor de mensen om mij heen denk ik als ik nog een keer zwanger word....

9. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Wat heftig rhea:(

Volgens mij heb ik afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad. Wel aan de kant waar ik geen eileider meer heb (flinke steken gehad aan die kant), dus ik heb totaal geen hoop meer deze maand:( Kan de gyn wel zeggen dat de andere eileider het eitje op kan vangen, maar ik vind dat maar moeilijk te geloven. Bah, baal er echt van.

10. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Jeetje Rhea, wat een heftig verhaal!

Normaal gesproken heb ik na mijn ovulatie allemaal klachtjes; pijnlijke borsten, rommelende darmen... Maar deze ronde, niets!
    Zit nu 5 dpo, dus het kan nog komen... maar normaal is het echt eerder!
    Weet toch vrij zeker dat mijn ovulatie is geweest, combinatie echo + positieve ovulatietest.. Pff...

11. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    mag ik ook op de lijst?
    nena90 24jaar 1e kindje ronde 5 nod 2 december.

Had me voorgenomen alleen mee te lezen maar nu nod weer dichterbij komt beginnen de kriebels weer toe te nemen. Ben zelf vanaf maart bezig maar cyclussen zijn lang en onregelmatig..

Hopen dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!

12. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hahaha, ja ik had ze afgelopen vrijdag al gehaald, heb het dus 3 dagen volgehouden! :D :D Officieel zou ik pas vanaf 2 dec. moeten/mogen testen. hihi. jij?

Welkom nieuwe mensjes! Veel suc6! :)

13. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Nena, dan zal jij volgende maand zwanger moeten zijn. Als we de pendel moeten geloven!

Ik heb m 2x laten doen uit nieuwsgierigheid en beide zeggen in februari een positieve test. T geslacht verschilt alleen 😊.

Succes meiden!

14. DoubleU

DoubleU Lid

28 sep 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik sta ook in de lijst, mijn nod is 1 dec.
    Nu heb ik vorige week woensdag of donderdag mijn ei gehad. Vruchtbaar slijm etc.
    Sinds zaterdag heb ik een opgezette onderbuik en voelt het ook een beetje strak aan.
    Ik zit nu dus rond 6 dpo. Kan dit een verschijnsel zijn of??? Ik moet ook vaker plassen en gevoelige tepels, maar die heb ik heel vaak een paar dagen voor nod.
    Het is nog te vroeg om testen... en toch ook te vroeg voor zwangerschap verschijnselen???
    Pfff dat wachthokje ook.... Word er gek van!
    Xxx doubleU

15. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #315 Appeltje2, 25 nov 2014
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
    Het kan toch ook deze cyclus zijn of niet? Omdat 2 dec is haar nod.
    Positieve test kan je al begin in december hebben of heb ik het fout?

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi mamaliev,

Nee, ik temp vaginaal. Maar dat gaat eigenlijk sinds eind maart al gewoon goed. Ging ook al aan de thermometer twijfelen (het idee dat ik geen eisprong zou hebben gehad vind ik maar lastig te accepteren) toen ik vanmorgen op 36.2 (36.26 geloof ik) zat. Dat is zelfs voor mij wel heel erg laag.

Bovendien ben ik sinds een paar dagen tegen 17.00 ineens kotsmisselijk en sta met tegenzin eten klaar te maken. Als ik eenmaal gegeten heb zakt het helemaal zeg.

Nog steeds gedraagt mijn lijf zich zoals het normaal na de eisprong doet. Mijn bmm staat nog mooi laag en is dicht. Slijm was wit en dik en is nu zo goed als niks meer. Heb steken in mijn borsten.
    Maar dat die temp laag blijft is toch echt een teken dat hij niet is geweest. Misschien open ik een apart topic er even over. Misschien weet iemand meer hierover.

Zal morgen even met de andere thermometer even kijken of die hetzelfde aangeeft. Maar die heeft maar 1 cijfer achter de komma. Denk dat ik vanaf volgende rond rectaal maar ga tempen.

Ik heb nu ook geen idee wanneer ik de eisprong nu moet verwachten en of ik ongesteld wordt. Maar ga kijken of er verder in de berichten hier nog wijze raad te vinden is.

17. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland

Ja, dat kan!! Je hebt helemaal gelijk. Zo had ik nog niet gedacht, hihi. Zit nog teveel in november met m'n hoofd 😄.

Ik zou dan, volgens t pendelen, nog 2x ongesteld moeten worden. Volgende week en in januari.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Rhea een hele dikke knuffel...

Nare verhalen maar met een goede afloop, dl is door t oog van de naald gegaan met de eerste 48 uur, eerst al gepoept int vruchtwater, bna onbedoelde thuisbevalling dippende hartslag en met ambu naar t zh volop in ee weeen, wel spintaan gezond geboren en mochten lekker naar huis
    24 uur later zaten we weer terug int zh, dl was geel, en na bloedprikken bleek de bilirubine veel en veel te hoog, rede voor met spoed een bloedgransfusie aan te vragen. En 4 dgn blauwe lampen
    Oorzaak hele domme pech
    Ik heb O dl A en in hele zeldzame gevallen geeft dit bij bloedcontact een reactie, nog zeldzamer zo'n heftige reactie

Nu gaat alles gelukkig goed met dl, maar niet de start die je voor ogen heb

19. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Spannend voor je. Zelf ben ik 3 keer gependeld 2 x voor december 2014 en bijna 2 jaar geleden 1 keer voor feb 2013.

Oktober 2012 spiraal verwijderd cyclus van 12 20 30 46.
    22 december ongesteld geworden die maand niet echt begonnen ermee. Heb er niet opgelet op de eisprong.
    Was wel ruim 2 weken overtijd toen ik 5 feb ongesteld werd.
    Toen zijn wij gestart met de eerste ronde. Ik ook voor het eerst begonnen met ovulatie testen. 16/17 positieve test. 26 feb heel licht tuur streepje. 28 feb duidelijke streep van zwanger deze testen waren van sensitest.
    1 maart cb gaf zwanger aan.

Wij zitten nu in de 2 de ronde heb ook gelijk 2 lange cyclussen.
    Had naar mijn zwangerschap 30 30 29 29 34
    Heb vorige maand ovulatie test gedaan was ook paar dagen later en deze maand ook. Ik denk dat ik nu een cyclus heb van 36 dagen. 4 dec mijn Nod. Spannend.

Zaterdag hebben we een feest. Denk dat ik zaterdag wel ga testen. Anders had ik het 1 december gedaan.

20. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Dat is echt heftig zeg. Dit raak mij ook. Kon bij mij ook gebeurd zijn.
    Zelf ben ik vorig jaar ingeleid met 42 weken in het ziekenhuis.
    Al had ik liever thuis bevallen. Mijn zoontje had het veel te goed bij mij. Die zat lekker warm.
    Mijn zoontje is ook met vacuümpomp te wereld gekomen. Bij de eerste perswee ging het hartslag omlaag. Toen moest er snel ingrepen worden.
    Verloskundige mocht niks meer doen die had zo iets ik ga een gynaecoloog erbij halen. Beetje overleg gehad. Kreeg een knip werd ook gelijk de vacuümpomp gebruikt. Dat is snel gegaan.

Mijn zoontje heeft nu wel last van zijn nekje heeft het kiss-syndroom daar aan overgehouden. Meer dan 15 keer bij fysiotherapie geweest. Er is vooruit gang maar je ziet het wel nog. Komt dit nog goed dat weet ik niet. De toekomst zal het zegen.

Ik vind voor jullie heel erg. Ik hoop echt dat het bij jullie snel raak is en dat alles goed gaat. Dat jullie dan lekker kunnen genieten.

Deel Deze Pagina