NOD-Lijst 1 t/m 7 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥

1. (5)
    Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1ste kindje
    DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2de kindje
    MarlousAnne, ???? ,ronde 1, 2de kindje
    Laura86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje

2. (6)
    Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1ste kindje
    Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje
    Flowerr, 22 jaar, ronde 11, 1ste kindje
    Ilse1980, 34 jaar, ronde 1, 4de kindje
    nena90, 24 jaar, ronde 5, 1ste kindje
    marisje4, 25 jaar, ronde 3, 1ste kindje

3. (4)
    Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1ste kindje
    Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3de kindje
    Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 4, 2de kind
    Rhea, 24 jaar, 1 ronde, 2e kindje na sterretje

4. (4)
    Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Loenie, 27 jaar, ronde 2 na BBZ, 1ste kindje
    pluizebeestje, 31 jaar, ronde 12, 4de kindje
    Tacita, 30 jaar, ronde 1, 1ste kindje

5. (5)
    Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1ste kindje
    Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje
    Lucky33, 31 jaar, 3e ronde, 2de kindje
    Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1ste kindje
    Anonima257, 23 jaar ,2e ronde , 1ste kindje

6. (1)
    Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1ste kindje

7. (3)
    DDis. 31 jaar, ronde 3, 4de kindje
    Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje
    Spannend123, ?? , ronde 12, 1ste kindje

datumloos (2)
    Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2de kindje

Totaal: 29

Zwanger (0),Ongesteld (1),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

2. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Top :D

3. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Leuk! Heel wat meiden die dit (redelijk) voor de eerste keer meemaken. Zo heb ik dag ook beleefd 7 jaar geleden bij de eerste. Erg leuk om te lezen!

Maar nu bij de 3e ben ik mijn lichaam ook weer aan het ontdekken. De afgelopen 2 maanden na t verwijderen van de spiraal waren heel anders dan deze maand.

Vooralsnog geen klachten hier dan mijn verkoudheid haha!
    Koud heb ik t altijd (heb er juist nu minder last van merk ik ) en onderrug pijn heb ik al sinds de 2e bevalling met regelmaat.

En ja...heel veel symptomen die horen bij beginnende zwangerschap en bij een menstruatie op komst: lekker verwarrend dus hihi...

Wie gaat er morgen al testen? 😊

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames..

Mag ik ook mee doen ;)?
    Mijn nod is 2 december! We hebben gemeenschap gehad dag na mn eitje(volgens mij)
    Het kwam zo uit.. Ik heb wat symptoompjes hier en daar dusss wie weet!
    Ik ben 28 jaar en gaan voor een tweede! Ronde 1 ;))

Wil iemand mij er bij zetten..?

5. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hey ja, nu je het zegt! Das wel leuk ^^ Ook nét met de pil gestopt zie ik. lang aan de pil gezeten? Ik nu iets langer dan 8 jaar.

En je hebt gelijk, iedereen is vast aan het hyperen. haha. Het leek alleen nog zo rustig, maar het word nu wel drukker zie ik. Het was vast de stilte voor de storm... :D

6. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon mezelf ook niet meer beheersen en heb een testje gedaan vanochtend.... Actiontestje. Maar hij bleef wit.... Bij de jongste was ie op 9 dpo heel licht positief dus ik probeer het al uit mijn hoofd te zetten. Ik weet dat het nog heel vroeg is, maar ik was ook behoorlijk chagrijnig vandaag en dat ben ik normaal altijd een dag of 4 voor ongi en bij de zwangerschappen bleef dat uit. dus ik ga langzaam al aan een volgende ronde denken.

Morgen lekker met mijn beste vriendinnetje die ook probeert zwanger te worden maar een megalange cyclus heeft (ik las dat er een aantal meiden zijn die ook zulke lange cyclussen in hun banner hebben staan, hebben jullie een arts geraadpleegd?) een middagje relaxen in de sauna en 's avonds lekker een hotelletje pakken.

Voor alle nieuwe meiden, welkom en succes!
    Voor Nena, dikke knuf! hopelijk meer succes in de volgende ronde!
    En er was nog iemand die datumloos was wiens naam me nu ontschoten is, voor jou veel succes op de andere lijst! hopelijk snel een duidelijke cyclus en veel geluk!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik ook niet ook action test in de namiddag, nog 5 dgn voor NOD, bij dl wel toen al positief getest met kv

Omo wit... Nou we wachten nog even af, zondag weer testen

8. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0

Thanks!

Ik voel t kriebelen! Dacht wel nuchter genoeg te zijn maar helaas.... Ik wil testen! 😁

9. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Hij gaat dinsdag zegt hij en ik denk dat hij dat ook wel doet. Ik zou dan trouwens ook kunnen testen ongeveer (of ongesteld worden, maar daar gaan we niet van uit natuurlijk)...

10. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heey meiden!

wij zijn in ronde 8 bezig met hormonen. Eindelijk een eisprong!! 7 december mogen wij testen spannend!!!!

Gisteren ineens een trekkende stekende pijn rond mijn schaamstreek. en dit is eigenlijk aan blijven houden tot nu.
    Veel afscheiding en een ijzersmaak.
    Soms wat steekjes in mijn borsten.

Pff, zenuwslopend!

11. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Nu ik mij zelf heb voorgenomen dat ik morgen een testje mag doen kan ik niet meer slapen :p wat testdrang wel niet met je doet.. puur nieuwsgierigheid! Nog mee die morgen ochtend gaan testen? Of allemaal geduldige die in ieder geval het weekend afwachten?

12. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ik ga heel braaf minstens tot zaterdag wachten. :D

13. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Succes allemaal! Vandaag mijn eisprong gehad gok ik (gister knaltest en vandaag heel licht ). Morgenochtend even de laatste kans benutten 😎.

14. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Nou ik kon niet slapen dus toch maar een testje gedaan maar zoals jullie kunnen zien omo wit. Dan toch nog maar even geduld en zondag nogmaals proberen.:D

Bijgevoegde bestanden:

15. Asuka

Asuka Niet meer actief

Behoorlijk wit inderdaad. Nu kan je het in iedere geval weer een tijdje volhouden. :D Slaap lekker!

16. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen jullie je echt een aantal dagen inhouden? Ik niet helaas....

17. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Ik zit op DPO 7 of 8, maar kan me deze keer nog prima inhouden. Normaal word ik ongeveer 11 dagen na m'n eisprong ongesteld, dus als ik testjes wil uitsparen, wacht ik nog 4-5 dagen.
    Hoe vaak ik het al niet gehad heb dat ik ging testen en een paar uur later ongesteld werd... Alsof mijn lijf die testen ruikt en gelijk er aan herinnerd wordt dat het wat moet doen!

18. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Hoi hoi

Ik ben nieuw hier! Ik zou rond de 5e mn nod moeten hebben. Slik clomid en heb normaliter een cyclus van 30-32 dagen daardoor. Ander is er geen pijl op te trekken. Nou verlies ik sinds gisteravond een beetje bloed. Even kijken of het vandaag doorzet. Anders is het dus een vroege menstruatie... en gaan we morgen weer aan een nieuwe clomid beginnen.

19. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hier is het even stil geweest. Deze ronde goed ons huiswerk gemaakt maar ik voel niet echt iets raar aan mijn lichaam, buiten dat ik sinds gisteren soms zo een 'schietende' pijn in mijn borsten heb als ik buk of ik draai in bed en wat geopstipeerd maar verder niet misselijk of niets. Deze morgen testje gedaan maar is wit dus ik wacht gewoon volgende week geduldig af. Heb men ei wel 2 dagen vroeger gehad, heb ik goed gemerkt :)

Benieuwd hoeveel roze we gaan hebben deze maand!!

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog netjes wachten hier, in ieder geval tot na het weekend maar voornemen (:cool:) is nog steeds netjes tot donderdag :D Gisteren steeds lage rugpijn en zeurderig gevoel in onderbuik gehad. Nu weer minder tot weg, alleen nog erg koud. Die pijn in de onderrug heb ik normaal als ik ongesteld word, maar we blijven hopen dat het deze keer om een andere reden is, zeker omdat het rond innesteldag zou zijn en nu weer weg is... ;)

Deel Deze Pagina