NOD-Lijst 1 t/m 7 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Sterkte ddis... Bij mij zijn de rode duivels net klaar.... Nu wachten op een ei... :)

2. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    #42 DDis, 5 nov 2014
    Laatst bewerkt: 5 nov 2014
    Dank je Giselle! We wachten het maar weer af..

3. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Het schijnt van niet, maar hij wilde er toch één doen ter bevestiging van zn eigen gevoel. Daarom gaat hij nu al naar de arts. Hij weet zelf ook niet waarom hij dat gevoel heeft.

Als ik weer achter de computer zit, zal ik de lijst aanpassen.

4. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vorige week nog getest. Die was negatief. Voel me ook echt niet zwanger hoor, al zegt dat natuurlijk niets.

Ik heb ze vorige keer van zwanger en kids gehad. Ik twijfel nog of ik overstap op sensitest of misschien wel clearblue. Kon met de z&k heel moeilijk mijn ei vinden. Niet echt een hele duidelijke knaller. Misschien was hij er niet (kijkend naar mijn menstruatie nu) of ik heb hem vet gemist.

5. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥

1. (2)
    Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1e kindje

2. (2)
    Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje

3. (2)
    Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1e kindje
    Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje

4. (1)
    Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje

5. (1)
    Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje

6.

7. (1)
    DDis. 31 jaar, ronde 3, 4e kindje

datumloos (1)
    Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje

Totaal: 10

Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

6. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Guppymaaike! Ben Benieuwd wat de HA zegt.

7. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemiddag allemaal! Hier weer terug na een heerlijk lesje peuterzwemmen. Een momentje voor mezelf, want meneer ligt uitgeteld in bed.
    Gisteren een kop thee gemaakt van honing, plakjes gember en vers citroensap. Volgens zo'n oma weet raad site ofzo moest dat helpen. Nou ben ik redelijk sceptisch daarin, maar hij is voor 90 procent verdwenen. Mijn vriend heeft ook een kop op, aangezien hij erg verkouden is en ik hem natuurlijk zondag weer in shape wil hebben voor het aankomende klus seizoen 😄
    Ik weet nog steeds niet welke zwangerschap testen Ik nu moet bestellen. ...2v5 plaste Ik zulke valse strepen op. Misschien toch die van z &k proberen?

8. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Dankjewel! Guppymaaike

Hoop dat het nare gevoel van je man niet word bevestigd......

9. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland

Oh das idd vervelend.... Hoelang heb je doorgetest? Misschien korte piek en net gemist? Wel regelmatig cyclus??

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vond die van Etos ook fijn bij mijn vorige zwangerschap. Gewoon het huismerk. De goedkoopste, twee in een pakje.
    Maar als je erg van testen houdt en vaak wilt testen zou ik gewoon voor dipsticks gaan. Lekker goedkoop.

11. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland

Misschien heb ik erover heen gelezen maar waar is deze thee goed voor??

Met de zw.en.k testen die hele vroege hebben ala je heeeel goed in het licht kijkt ook iets van indroog streepjes ofzo.... Heb er tijdens mijn menstruatie 1 gedaan en zelfs toen zag ik in de verte iets..... Zelf 2v5 van kr.v nooit indrogers gehad...?

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de hele maand getest. Totaal geen regelmatige cyclus. Vandaar. Heb ook al een verwijzing naar de gyn. klaar liggen, maar wilde eerst even afwachten wat mijn menstruatie deze week zou gaan doen. Of het nog van bruin naar rood zou gaan. Daar lijkt het niet op, dus ik ga denk ik morgen bellen.. Ik weet het niet, zit nog heel erg te twijfelen wat ik zal doen.

Ergens wil ik het ook nog een maandje op deze manier proberen. Maar ben er dus niet helemaal zeker van of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad afgelopen maand en of ik dus nu al wel of niet in mijn nieuwe cyclus zit, omdat het geen overduidelijke menstruatie is.

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    De thee werkt goed tegen keelpijn.

14. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hoi dames, ik kom me hier melden. Sinds ik men pil niet meer neem merk ik dat ik al 5 dagen voor mijn duivels wat ongrikrampen krijg.
    Nu bij afvegen constant wat bloed dus ik hoop dat ze er snel weer zijn, dat we ook snel weer doorkunnen naar de volgende ronde. Hopelijk deze ronde wat meer activiteit dan de vorige.
    Moet men banner nog aanpassen zie ik.

Zet iemand mij op 6 december?
    Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje

15. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Welkom kat

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo ik ben er zo goed als doorheen, altijd wel fijn ongi, blijft zo confronterend, zeker als de zwangerschapsmededelingen je fb overspoelen

17. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Zijn er meer hier die al in de mmm zitten?
    Wij sinds een paar maanden, hebben alle onderzoeken glansrijk doorstaan maar helaas nog geen zwangerschap...
    We 'mogen' het nog zelf proberen tot februari 2015 en gaan dan met IUI beginnen. Hopen natuurlijk dat het niet nodig zal zijn...
    Ik ga deze maand weer ovulatietesten gebruiken omdat mijn cyclus afgelopen maand langer was dan ik gewend ben.
    Vind het natuurlijk zonde om een eitje te 'missen' doordat ik wat onregelmatiger ben... :D

18. Asuka

Asuka Niet meer actief

Wat spannend mensen, ik wil iedereen alvast heel veel plezier en suc6 wensen deze maand.

Ik vind het zelf echt té spannend, elke keer als ik ''Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje'' zie staan slaat mijn hart een keertje over. haha. Heb er zoveel zin in, ondanks dat de kans natuurlijk nihil is dat het gelijk lukt. Je zal net zien dat ik een half jaar niet ongesteld ga worden...

19. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥

1. (2)
    Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1e kindje

2. (2)
    Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje

3. (2)
    Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1e kindje
    Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje

4. (1)
    Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje

5. (1)
    Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje

6. (1)
    Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje

7. (1)
    DDis. 31 jaar, ronde 3, 4e kindje

datumloos (1)
    Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje

Totaal: 11

Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

20. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Volgens mij klopt de lijst nu weer! Op elke dag staat nu wel iemand en het wordt vast nog drukker! Gelijk even dat hele licht roze veranderd, die was bijna niet te lezen vond ik.

M'n vriend zit nu bij de arts, ben benieuwd wat hij/zij gaat zeggen/voorstellen. Ik denk zelf eerst stoppen met roken en misschien nog wat kilo's afvallen. Maar ik hoop op nu alvast een testje...

Deel Deze Pagina