NOD-Lijst 1 t/m 7 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Zoveel rood! Je hebt elke ronde iets van 15-20% kans om zwanger te worden, dus dan zouden er statistisch gezien tussen de 6 en 8 zwangeren op onze lijst moeten komen... We hebben er nog veel te gaan!

2. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke, dan heb ik het toch aardig gesnapt haha! Alleen nog even zoeken wanneer eisprong valt na donkerste ovulatietest en wanneer die LF begon, dat was het enige waar ik nog niet achter was. ;) Ja die app had ik er vanmorgen opgezet maar mijn Phone en ik hebben ruzie met die app. Nu een andere gevonden die hier vaak werd genoemd.
    Ik weet dat het geen garantie is voor deze nieuwe cyclus maar hopelijk bied de vorige nu in ieder geval een leidraad.... heb ik dat in ieder geval uit de eerste ronde mee kunnen nemen :)

Inderdaad deze maand veel rood maar het is nog vroeg #duimen

3. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hier helaas toch wel op rood:(!
    Op naar de volgende ronde!

4. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemorgen,

Ik heb wel geslapen maar vannacht kreeg ik een lichte kramp en steken. En ik heb ook buik raar gevoel als misschien kan baarmoeder gegroeid. Afwachten!
    ik wacht tot de post moet ook vandaag gekomen.

Gisteren en vandaag wou ik koffie drinken maar ik vind echt vies smaak... dus hormonen!

Balen dat iedereen zijn rood.

5. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Goede morgen meiden,

Wat veel rood zeg.:x Veel succes met de volgende ronde.:)

Dit had ik niet verwacht.:$:(
    De 2de helft is iedereen zwanger.;):) Dit houdt elkaar dan in evenwicht.:D

6. DoubleU

DoubleU Lid

28 sep 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan voor de volgende ronde dames op rood!!!
    Ik sta al op rood, maar eindelijk is mijn ongi nog niet officieel door gebroken. Gisteren de hele dag roze afscheiding, heel minimaal. Zal vandaag vast doorbreken! Succes meiden die nog kunnen testen!!! Ik duim voor jullie!!!!. Xxx

7. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Jammer... Ik heb de lijst aangepast. Wie geeft 2 december toch nog een roze kleurtje?

@Tacita: je kunt je temperatuur bijhouden, dan weet je nog meer wanneer je eisprong is geweest. Ik had twee weken geleden op donderdagavond en vrijdagmorgen een positieve ovulatietest. Op vrijdagmiddag heb ik een echo gehad en bleek mijn eisprong net geweest te zijn.
    Je hebt al wel een goede indicatie met die testen, gewoon rond die tijd goed je kansen benutten (om de dag zou voldoende moeten zijn), dan gaat het vast lukken!

8. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    onze 2e poging dit weekend kunnen we testen. maar heb sinds een gisteren dat ik heel misselijk ben de hele tijd, sommige dingen stinken en heb "plopjes" in mijn baarmoeder. Weet niet zo goed wat ik moet denken. hoop natuurlijk heel erg dat die positief is.

9. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja van dat temperaturen weet ik, maar voor mij persoonlijk is het een beetje teveel gedoe, zeker nu we nog maar aan het begin staan. Mijn dagen werden al best wel bepaald door het bijhouden van de ovulatie testen, door het temperaturen er ook nog bij te doen word het alleen maar meer. We hebben toevallig geluk gehad deze eerste ronde dat we de eisprong min of meer op hebben gespoord. Dat was niet eens de planning en verwachting nu al; ik deed meer uit hoop en nieuwsgierigheid dat mijn lichaam zn werk zou doen de testen (en om te kijken hoe het werkt). Dus een kans gehad en gepakt om er toch gebruik van te maken, meer ook niet. Dus hopelijk later deze maand, als de cyclus weer ongeveer hetzelfde zou lopen (de eerste bood in ieder geval een goed vooruitzicht), de volgende kansen!
    Heb er ieder geval wel wat aan gehad om op dit forum mee te kijken en in deze topic mee te praten, dus hopelijk binnenkort op naar de volgende topic NOD :D

10. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Hier gisterochtend bruinverlies en een negatieve test. Maar sinds gisteren dus niks meer!!

Zal wel doorzetten vandaag... Hopelijk niet, maar ik hou jullie op de hoogte!

11. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Als de post vandaag komt ga je ook vandaag testen?

12. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hier ook nog geen menstruatie. Ik heb nu zoiets van: laat nu maar komen. Ik voel daarentegen ook helemaal niets! Geen ongie gevoel meer, wel m'n nare veel te langdurige verkoudheid.
    Zwanger ben ik voor m'n gevoel niet. Ach...wachten maar even tot 5 december en dan een testje ertegenaan gooien 😐

13. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Spannend!! Hoop op meer roze!!

14. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ja ik kan niet wachten tot uitslag..

15. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    En, en, en????? 😃😃😃😃😃

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemiddag allemaal! Balen zeg, zoveel rood! Ik heb besloten om volgende week woensdag testen te gaan halen en dan ga ik donderdag eens een testje wagen op 11 dpo en 11 dagen overtijd, haha. Ik weet niet, ik voel iets onderin mijn buik, een lichte druk. Maar goed, ook al zou het gelukt zijn, dan moet het eitje ook nog zien te nestelen.
    Gezellig lesje peuterdans gedaan vanmorgen. Volgende week is dat nog 1 keertje en dan is de cursus ook weer voorbij. Morgen gaan we weer gezellig zwemmen.

17. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Spannend!!!

18. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ik heb 'n zwangerschapstest "dipstick" gedaan. Ik zie wel streepje van zonder gevoelige zwangerschapstest.
    Ik heb niet zo veel kwaaltje maar wel raar gevoel van mijn baarmoeder. Het lijkt wel groeien voor mijn baarmoeder en beetje heup breed.
    Alletwee is vandaag test gedaan sinds 1 uur geleden

19. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft spannend. Op de onderste zie ik wel iets maar de bovenste niet echt

20. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik zie ook vaag iets op de tweede, maar zou ook een indroger kunnen zijn.

Deel Deze Pagina