Krijg gewoon helemaal geen streep hij loopt niet door! Wel in huis maar mijn ochtend urine is weg haha.
Snap er niets van... Gistermiddag een test geprobeerd en droogde zo op. Vannacht om 5u (zoon was ineens wakker) kwam de test van 4 dec. Wel eeg ongie gevoel...dus tampons mee naar m'n werk hihi
Ik kwam ook al kijken of er nog roze was bij gekomen vandaag. Ik heb mijn banner maar aangepast naar een cyclus die 14 dagen langer duurt aangezien mijn ei 14 dagen later kwam. Vindt het nog steeds erg gek, maar de kans op zwangerschap is even groot heb ik overal gelezen. Ik moet woensdag in een dorp naast mijn woonplaats zijn, dicht bij een kruidvat. Ik mag dan pas testen halen van mezelf.
Gister morgen testje gedaan.. negatief. Maar kan nog alle kanten op. Zolang ik nog niet ongesteld ben hou ik hoop hihi. Maarja het is ook pas de eerste ronde.
@jynn Dat maakt inderdaad niet uit, ik heb altijd een cyclus tussen de 34 en 42 dagen. Maar ben nu 3 keer in de eerste ronde zwanger geworden! (Helaas eerste kindje overleden en 2e zwangerschap een miskraam) @lindaatje22 Ik hoop voor je dat de test fout is en dat de menstruatie uitblijft. Voor de rest nog heel veel succes!
Ook ik vanmorgen weer een test gedaan maar wederom negatief. Snap er niks van mijn cyclus is de afgelopen 3 maanden constant geweest 27/28/28. Als ik van 28 uitgaat had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar niet dus. Nu heb ik afgelopen maand voor het eerst met ovulatie testen gewerkt. En tot mijn verbazing had ik mijn ei pas op dag 19 gevonden. Weet dus niet hoe het de andere maanden met mijn ei geweest is. Wel constant ongi krampen dus afwachten nu
Goedemorgen, Ik heb test gedaan, maar blijft hetzelfde. Lijkt 't niet zo echt vertrouwelijk van zwanger & kids dipstick. Ik ga dadelijk bij etos, want ik heb kadobon en koop clearblue. Ik heb wel klachten van mijn borsten opgezwollen.. Ik word wel gek van zwangerschapstest. Wie vertrouw ook niet op zwanger & kids voor zwangerschapstest?
Gisteravond wat bloed en nu wederom weer helemaal niks. Omdat ik zo overtuigd was dat ik ongesteld was, ook niet getest. Was niet helemaal wakker vanmorgen... Hopelijk zet het gewoon door, dan kan ik weer vooruit kijken!
Zie je 2 verschil of hetzelfde? Volgens mij dat deze hcg van z&k is niet genoeg test. Clearblue is wel genoeg sterk dat toen ik was zwanger van 1e zoontje en ook clearblue kwam duidelijk dan z&k.
Hier nog steeds geen duidelijkheid. zit nu op 7 dagen na mijn NOD Gisteren weer negatief getest.. gisteren middag wat roze afscheiding dus dacht ik wordt ongesteld. Maar tot nu toe niks meer gezien.. dus we wachtte verder af.. test op zn vroegst zaterdag.. Spannend allemaal! Iedereen succes met afwachtten!
Vandaag 14dpo... Nog geen bloed, wel gigantisch last van mijn rug en af en toe buikpijn. Niet echt krampen, gewoon wat pijnlijk. Pijn in borsten en volle borsten totaal verdwenen. Pff, mijn gedachten gaan echt van hoop naar teleurstelling en van positief naar negatief...
Herkenbaar Ik ben continu in gesprek met mezelf; wel niet wel niet wel niet. Echt ontzettend irritant.
Ben blij dat ik niet de enige ben die gesprekken met zichzelf voert haha... We willen heel graag testen als we samen thuis zijn en dat is pas zaterdagochtend... Of zou je 14dpo ook 's avonds kunnen testen (als ik niet teveel drink vandaag)?
Ja hoor Kniekie. Ik zou dan wel iets van 2 uur van te voren nog even gaan plassen en daarna niets meer drinken. Gewoon voor de zekerheid.
Spannend he? Ik heb ook geen idee met die testen... Ze zijn van de action en snap er geen bal van 😊 Wat is t nou? Ik hoop maar dat ik morgen ongie wordt; dan weet ik tenminste iets....
Hallo @pkuiper als je temp na je eisprong 14 dagen 37.1 blijft ...heb je grote kans Ik tempte ook om inzicht te krijgen was 36.7 normaal soms 36.2 nu al 11 dage na eisprong 37.2 maar ik test nog nega. X