Ik ben heel beetje bruine afscheiding. Nog niet ongi en misschien kan innesteling? Ik heb wel last van mijn lichte lage rugpijn en onderbuik steken.
Gefeliciteerd lindaatje en lola!!!! Bij mij nog geen rood! Vrijdag voor het laatst een test gedaan en die was Omo wit! Gisterenavond ongi krampen en vandaag zeurende pijn achter venusheuvel. Borsten heel vol en tepels doen al 2 weken ontzettend zeer. Geen test meer in huis, dus morgen maar eentje kopen! Heb weinig hoop, maar ken deze pijntjes niet van een ongi....
Prachtig! Van harte gefeliciteerd! Ga gelijk met je op deze maand, maar ik heb (nog) niet getest vandaag (ook mijn nod). Morgen maar even eentje halen als er nog niks is veranderd. Ik ben trouwens 31 jaar en heb 2 kindjes. Nu al in ronde 15.
Misschien is wel rare vragen. wie heeft wel ervaring over bmm is zachte of harde gevoeld? Ik heb wel proberen om vinger aanvoelen naar bmm. Ik voel me bmm zacht. Normaal ik heb niet ervaring want ik ben 2 dagen overtijd en test staat niet zwanger..
Ik kon het niet laten na de tuurtest gisterochtend. Net nog een test gedaan en het streepje is duidelijker en kwam ook sneller. ...spannend!
Spannend!!! Ik heb mijn bmm wel gevoeld de afgelopen dagen en ik merkte vooral dat de opening gedraaid was. Meer niet 😊
Ik ben wachtende omdat ik niet durf testen en ik al wat langere cyclussen heb gehad zit nu op zo een 4 weken dus een 3 daagjes zogezegd overtijd zullen wel zien hoe het verder loopt kom ik op 5 weken zal ik maar een testje wagen he
Gefeliciteerd lindaatje!!!! Ik zie ook een streepje lola gefeliciteerd!! Het roze komt eindelijk door who is next? Ik zag op de lijst dat er nog veel meiden in spanning zitten, succes!