Helaas sinds vanmiddag ineens rood bloedverlies. Maak me dus erg zorgen... Denk niet dat het blijft plakken.... Morgen maar weer een testje doen.
Gefeliciteerd! Toch weer een licht streepje vanmorgen. Bloeden lijkt gestopt, maar dat kan aan een nachtje slapen liggen Kijk het vandaag weer even aan. In ieder geval even de huisarts bellen.
Iedereen op roze Gefeliciteerd! Ik mag "eindelijk" op rood na een week wachten! Op naar de volgende ronde!
Licht streepje en het bloeden lijkt gestopt.... Maar ja, heel zeker voel ik me niet! Pfff leuk hoor dat zwanger worden
Ja erg balen.. hoop dat mijn voornemers 2015 krijgen we een nieuwe kindje! Want nu we willen nu pauze.
@lola, ik hoop dat het blijft plakken voor je! Een bloeding is niet fijn en maakt je onzeker...Ik zal voor je duimen! @dogs84, balen dat je ongi bent geworden hoor....hoop voor je dat je in de volgende ronde meer geluk mag hebben. En alle meiden bedankt voor de felicitaties, ik kan het nog niet helemaal bevatten. Ik ga nu naar het 15t/m30 augustus 2015 forum, komen de andere zwangeren daar ook heen? Ik zal hier ook blijven lezen hoe het de rest vergaat. Ik hoop op nog meer rozen hoor!
Nee 1 maand pauze omdat als ik ben wel zwanger van volgende ronde. Dan komt uitgetekend 15 sept als mijn zoontje is ook jarig op 12 sept. Daarom niet mooi en we willen apart houden voor de kinderen verjaardag.