Het staat er zeker Lola!! Gefeliciteerd! Hier een hoop onzekerheid.... Sinds gisteren ontzettende buikpijn waar ik niet door kon lopen en vannacht heel veel bloedverlies. Met spoed naar gynaecoloog geweest en daar een licht positieve test.... Bloedverlies en de hevige pijn is natuurljk niet goed, zwangerschapshormoon ook in m'n bloed gevonden... Ik moet maandag terug om te kijken of het verhoogd/verlaagd is. Wanneer verlaagd is het een miskraam. Anders zwanger, maar kan ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn.... Dus zit in een hoop spanning hier! 😞
Zeker meer duidelijkheid!!! Ik mag op roze!!!! Blijf nog wel onder controle in het ziekenhuis, dus iedere week echo's en bloedtest! Dus goed nieuws, maar wel spannend!
Gefeliciteerd Anonima257!!! Ik ben gisteren naar de gynaecoloog geweest, omdat ik die bloeding heb gehad en het mij en de huisarts niet lekker zat. Helaas niets te zien op de echo. Kan een hele vroeg miskraam zijn (10 dagen geleden dan al) of nog heel pril. Bloed laten prikken en nog HCG aanwezig. Volgende week weer terug voor prikken en weer echo. Maar denk weinig kans. Al blijven mijn testen wel positief... Dat is dan toch weer vreemd. Echt heel vervelend die onzekerheid!
LolaJames wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt! Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. Gaan ze niet vaker bloedstollende om te kijken of heg stijgt of daalt? Anonima wat fijn! Gefeliciteerd!!!!
In ieder geval pas volgende week weer. Weet niet of ze erna nog gaan prikken. Zal afhankelijk zijn van de HCG waarde denk ik. Ze leek redelijk overtuigd van een miskraam, al waren er geen resten oid zichtbaar. BBM is ook ter sprake geweest. Ze zag niets in de eileider, maar mocht ik ergens last van krijgen, moet ik direct contact met haar opnemen. Zal blij zijn als dit achter de rug is zeg
Hè vervelend zeg! Bij mij zagen ze ook niks in de baarmoeder, maar wel een duidelijke verhoging van HCG. Waarschijnlijk nog te pril of een kleine kans op bbz, maar dat zagen ze bij mij ook niet. Ik moet iedere twee dagen voor een echo en bloedtest terug komen, kun je niet vragen of dat ook mogelijk is bij jou? Het is zo namelijk een hoop onzekerheid!
Denk omdat ze er redelijk van overtuigd was dat ik niet meer zwanger ben, dat ik pas volgende week weer terug kan komen. Mocht ik het niet meer houden bel ik haar wel weer. Wil eerlijk gezegd ook niet dat ze er op mijn werk achter komen... Waarom hebben ze bij jou zo vroeg een echo gemaakt?
Vanwege hevige buikpijn... Helaas net uitslag bloedtest.... Gedaald van 155 naar 77, dus hier helaas een miskraam 😞 Hoop dat het bij jou goed zit!!
Bloedongen had ik afgelopen donderdag en vrijdag. Toen ik met die hevige pijn naar de hun ging vonden ze het hormoon. Maandag terug en het was verboogd van 43 naar 155. Dus day paste volgens de gyn bij een prille zwangerschap. Vandaag terug gegaan en helaas slecht nieuws gekregen.... Wel verdrietig hoor, maar ik kan het ook realistisch bekijken!
Ik sinds gisteravond weer bloed. Heel helder rood. Niet heel veel, maar het is er wel. Maar ook weer een positieve test. donkerder dan gisteren! Dussssss.... Dit schiet niet echt op. Ik kan niets anders dan wachten, maar g@#!*^%me wat is dit vervelend zeg.