Mag ik op 5 december op de lijst. Gister ongi geworden, 5 weken na mijn MK. Mijn gegevens , 28 jaar, 1e kindje Hopen op een mooi Sinterklaas cadeautje
Jammer scarlett, maar welkom. Ik zeg dat hier ook steeds, zou een leuk sinterklaas cadeautje zijn. Zeker omdat ik begin die week mijn nod heb en eind van de week sinterklaas ga vieren in een huisje met mijn ouders. Duimen maar dus! Helaas nog niet helemaal fit, maar we sparen onze energie zoveel mogelijk een het klus seizoen gaat dit weekend van start. Vanmorgen lekker naar het zwembad geweest en zo naar het bos voor een fotoshoot. Prachtig weer, dus zin in! Hopelijk mijn zoontje ook...
Klinkt als een heerlijke dag Jynn! Wij zijn vanochtend ook al in de stad geweest. Straks lekker naar buiten met zijn drieën! Nu nog heeeeeel even genieten van 'me-time', want zoontje ligt nog op bed .
@Asuka: Ja hoor ik ben al heel lang aan de pil en sta er zelf versteld van hoe snel mijn cyclus zich stabiliseert. Daarvoor mag ik de goden loven! Nu hopen op een beebje
Hallo! Ik kom me ook melden; 28 jaar, 2e ronde,2e kindje! NOD 7 december. 7 december ben ik ook jarig dus zou mooi cadeau zijn 😀
Hoi Mamaliev, dat zou zeker een hartstikke leuk verjaardagscadeau zijn! Ik hoop het voor je! Hier is cd 7 aangebroken. Nog steeds wat bruinverlies vanmorgen. Hoop dat dat vanavond weg is. Over 2 dagen begin ik met de ovulatie testen, aangezien hij al een paar keer vroeg kwam. Verwacht het deze keer eigenlijk niet, mijn bmm staat nog heel laag en zit nog helemaal dicht. Ik gok voor nu nog op cd 14 voor mijn ei.
Mag ik ook op de lijst? Vandaag ongi geworden DoubleU 26 jaar 2e kindje ronde 8 nod 1 dec. Heb erg korte cyclus... 19-24 dgn.... Hopen op een wonder!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥ 1. (2) Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2e kindje 2. (2) Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje 3. (2) Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1e kindje Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (1) Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1e kindje 6. (1) Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 7. (1) DDis. 31 jaar, ronde 3, 4e kindje datumloos (1) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 13 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Klopt hij zo weer? Heb hem weer bijgewerkt. Hoop dat iedereen een leuk en gezellig weekend heeft gehad. Vandaag lekker rustig aan gedaan in huis. Mijn keelpijn gaat wel goed, maar ben inmiddels flink aan het snotteren. Toch maar even aan de klus vanavond, dan kunnen we morgen overslaan. Maandag is nooit zon fijne dag voor ons omdat ik na mijn gewone werk in de avond dan ook nog les geef. Daarna is mijn energie wel aardig op zeg maar.
Helaas wel ja! Moet van me huisarts aankomende 2 rondes temperaturen en als het niet raak is worden we meteen doorgestuurd naar de gynaecoloog. Hoop alleen niet dat het nodig is!
Welkom dames, duim voor ons alle Zo t oefenen is begonnen, maar ei zal nog even duren op zijn vroegst vanaf cd16, maar goed blijven verversen he
Ik hoop ook niet dat het nodig is voor je. Mama liev ga ik doen zodra ik achter de laptop zit. Ben vannacht helaas toch ziek geworden. Bijna niet geslapen, kop vol snot, temp hoger, hoofdpijn. Bah, wat een slechte timing. Vorige keer ging mijn hele cyclus van slag. Gelukkig nu nog geen koorts, dus ga wijs een dagje onder de wol. Degene die mij aangestoken heeft trouwens ook... (Mijn vriend)
♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥ 1. (3) Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2e kindje 2. (3) Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje 3. (2) Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1e kindje Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (2) Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje Loenie, 27 jaar, ronde 2 na BBZ, 1e kindje 5. (2) Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1e kindje 6. (1) Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 7. (2) DDis. 31 jaar, ronde 3, 4e kindje Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje datumloos (1) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 16 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥ 1. (2) Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2e kindje 2. (3) Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Flower, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje 3. (2) Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1e kindje Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (1) Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1e kindje 6. (1) Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 7. (2) DDis. 31 jaar, ronde 3, 4e kindje Mamaliev, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje datumloos (1) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 15 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Hoi meiden, heb de lijst bijgewerkt en mezelf erbij gezet. Ben afgelopen zaterdag 4 dagen te vroeg ongesteld geworden en had dus ineens een cyclus van 22 dagen. Ik was altijd hartstikke regelmatig, dus houd nu ook gewoon 26 dagen aan. NOD dus 4 december.