Knap guppymaaike! Bijzonder zeg. Sterkte in ieder geval! Ik lig met een keelontsteking in mijn bedje. Keelpijn, koorts, opgezette klieren...ja de ontsteking is een feit. Mijn energie is snel weg en dat is zonde. Maar ach... Ik heb nog even tot mijn mogelijke vruchtbare periode. Ik gebruik trouwens geen ovulatie testen. Ik/wij hebben zoiets van: we zien wel. Het is ongeveer in het midden van de cyclus en sex hebben wij zeer regelmatig/vaak. En dan nog moet het een gelukstreffer zijn 😊 Tis de 3e maand dat we "ervoor" gaan. Succes meiden, met de ovulatieteaten! Enne...laat je niet gek maken he? T komt zoals het komt (vaak dan). Ik draai me weer even om in bed...turen op m'n mobiel kost al moeite 😔 XXX
Guppymaaike thja idd wel erg snel, snap dat t niet helemaal de bedoeling was. Ov testen doen we niet aan, stomzinnig om de dag, niet teveel op focussen is de instelling. Aan de hand van mijn vocht hou ik t ook wel ion de gate maar met testjes word ik nog zenuwachtiger +mijn ov testen knallen niet
Guppymaaike: wel fijn dat hij zich zo inzet. Stoppen met roken is altijd goed en scheelt ook nog eens veel geld. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. Ik gebruik zelf de testen om een stukje van de eisprong af te blijven en de kans op een meisje daardoor iets te vergroten. Omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is blijkt dit nogal een kunstje te zijn. Een jongen is trouwens ook hartstikke welkom hoor. Maar het lijkt me ook heel erg leuk om een dochter te hebben en dit is voor ons wel de laatste. Dus ben benieuwd of de timing deze maand wel goed gaat lukken.
Nou, geen verwijsbrief gekregen. De huisarts van mn vriend heeft waarschijnlijk een foutje gemaakt, hij moest naar de uroloog doorverwezen worden en sowieso kan de huisarts zelf een betrouwbare test doen. Ik ga vanmiddag maar bellen... En om de dag is bij wijze van spreke, de ene keer is het elke dag, dan twee dagen niet, we moeten wel zin hebben. Maar in de vruchtbare periode houden we er wel meer rekening mee, anders gaan we de eisprong écht missen met ons drukke leven!
Hoi, Ik wil graag ook in de lijst... 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde... Ik lees al een tijdje mee, wil nu ook mee kletsen. Spannend of het deze maand wel gaat lukken!
oja... mijn nod is 5 december... (al kwam mijn menstruatie wat traag op gang... meestal de eerste dag gelijk heftig, maar dat duurde nu iets van 2-3 dagen...) dus wie weet of dit nog invloed heeft... meestal wel cyclus van ongeveer 28 dagen
Ik hoop ook dat het lukt jynn, en dat hij het volhoudt! Het zalzeker 100 per maand schelen denk ik? Ik hoop dat we allemaal een mooi roze Sint-cadeautje krijgen!
Ligt eraan hoeveel en wat hij rookt denk ik, ben zelf al ruim 8 jaar geleden gestopt en schrok me een hoedje toen ik hoorde wat een pakje tegenwoordig kost. Voor de 100 euro per maand kun je toch aardig leuke spulletjes voor de babyuitzet straks kopen Ik begin een klein beetje op te knappen naar mijn idee, na een heerlijke douche vanmorgen mijn bed uit gebleven en op mijn gemak wat kleine dingetjes in huis aan het doen. Het was namelijk een beetje ontploft hier en ik heb morgen een gesprek met iemand die (als het klikt) bij ons af en toe komt schoonmaken. Niet dat ze meteen gillend weg rent In mijn zwangerschap was ik doodmoe namelijk en toen had ik nog geen peutertje rond rennen, dus ook met oog op de toekomst. Bleek later ook zwangerschapsvergiftiging te hebben, wellicht dat dat er wel mee te maken had hoor. Mijn mannetje ligt nu lekker op bed, even rust voor mij Zal je erbij zetten Lucky! Welkom!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥ 1. (3) Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2de kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1ste kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2de kindje 2. (3) Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1ste kindje Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 11, 1ste kindje 3. (2) Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1ste kindje Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3de kindje 4. (2) Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3de kindje Loenie, 27 jaar, ronde 2 na BBZ, 1ste kindje 5. (3) Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1ste kindje Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje Lucky33, 31 jaar, 3e ronde, 2de kindje 6. (1) Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1ste kindje 7. (2) DDis. 31 jaar, ronde 3, 4de kindje Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje datumloos (1) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2de kindje Totaal: 17 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Dank je! Vind het leuk om alle verschillende verhalen te lezen. .. Vooral de laatste twee weken (na de eisprong) duren altijd eindeloos! Beetje afleiding kan geen kwaad.
QUOTE=Jynn;17855908]♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥ 1. (3) Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2de kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1ste kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2de kindje 2. (3) Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1ste kindje Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 11, 1ste kindje 3. (2) Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1ste kindje Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3de kindje 4. (2) Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3de kindje Loenie, 27 jaar, ronde 2 na BBZ, 1ste kindje 5. (3) Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1ste kindje Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje Lucky33, 31 jaar, 3e ronde, 2de kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje 6. (1) Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1ste kindje 7. (2) DDis. 31 jaar, ronde 3, 4de kindje Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje datumloos (1) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2de kindje Totaal: 17 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.[/QUOTE
Jeetje er gaat wel wat rond volgens mij... Beterschap iedereen!!! Guppymaaike: Knap dat hij probeert te stoppen met roken! Hoop dat het gaat lukken... Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest, ze gaan de komende maanden mijn cyclus volgen met echo's, zodat we zeker weten wanneer mijn ovulatie is. Het was een aanbod van de gyn zelf, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen Het is een soort liefdadigheid, om ons een beetje tegemoet te komen en ons wat extra kans te geven voor we met de IUI 'moeten' beginnen. Heeft toch zo z'n voordelen, in het ziekenhuis werken en de gyn dus persoonlijk kennen
Vandaag trouwens meteen een echo gehad, nog niets te zien dus zal wel weer een lange cyclus worden deze maand...
Welkom lilliesleaf! Goed dat je jezelf erbij hebt gezet. Alleen de getallen kloppen nog niet. Zit nu op mijn mobiel, dus kan ze zelf nu niet aanpassen.
Oeps weer niet gelukt, ben zo'n sukkel met computers..nog 1x proberen en anders toch iemand die wat handiger is?? Sorry!!!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 december 2014 ♥ 1. (3) Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2de kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 6, 1ste kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 8, 2de kindje 2. (3) Asuka, 24 jaar, ronde 1, 1ste kindje Fidel2012, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 11, 1ste kindje 3. (2) Logan, 23 jaar, ronde 28, 8e na laatste miskraam, 1ste kindje Lindaatje22, 33 jaar, ronde 3, 3de kindje 4. (2) Giselle766, 28 jaar, ronde 2, 3de kindje Loenie, 27 jaar, ronde 2 na BBZ, 1ste kindje 5. (4) Kniekie, 27 jaar, ronde 18, 1ste kindje Scarlett1985, 28 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje Lucky33, 31 jaar, 3e ronde, 2de kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje 6. (1) Katrien, 30 jaar, ronde 5, 1ste kindje 7. (2) DDis. 31 jaar, ronde 3, 4de kindje Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje datumloos (1) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2de kindje Totaal: 18 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Nou het is je helemaal gelukt hoor. Van proberen moet je leren toch? Hier is cd 10 van start gegaan. Ovulatietest was Nog vrijwel hetzelfde als gisteren. Cervix is nu doorzichtig als rauw eiwit, rekbaar en wat meer. Bmm staat op ongeveer 80-90 procent hoog en staat al wat open. Ik gok nog steeds op dag 14 dat mijn ei komt. Mijn temp is weer normaal sinds gisterenavond gelukkig. (36.72) Maar pffff wordt gek van dat hoesten! Vandaag maar een dagje rust houden en dan gaan we morgen weer aan de klus. Fijne dag allemaal!