NOD-Lijst 1 t/m 7 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Goedemorgen allemaal... Was even paar dagen afwezig.... Super druk gehad.....

Wel me testjes gedaan en heb deze week al paar dgn een donkere test... Nog geen knaller.... Wel wat vruchtbaar slijm gehad... Dus nog even doortesten! Zal vanmiddag even een foto posten!

Succes ladys verder....

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik vond het ook al zo'n rustig clubje, zal inderdaad de stilte voor de storm wel zijn. Tot we dpo gaan en we weer van alles gaan voelen. Maar eerst mijn eitje maar eens opsporen...
    Vanmorgen nog geen positieve test, hoop dat hij vanavond oploopt en morgen knalt.

3. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Pff cd 12 maar nog hele lichte testen.. heb zo geen zin meer om ze te gebruiken!

4. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hier CD11, ovulatietest nog heel licht vanmiddag.
    Dinsdag weer een echo, hopelijk zien we dan iets groeien :)

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik ga nu testen en hoop zo dat hij oploopt...

6. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik zit nu op cd 11.
    Had vanavond het idee dat het testje iets wat donkerder was, dan de voorgaande dagen.
    Ben op cd 9 begonnen met testen, iets wat vroeg maar voor mij de eerste keer dat ik de testen gebruik en heb gelijk een voorraad aangeschaft :) hahahaha.

Heb met mijn eerste keer zwanger worden ook 1 maand ovulatietesten gebruikt, en vond het toen vreselijk. Het verplicht moeten (zo voelde het toen). Ik had toen de ovulatietest van C.B. digital.
    Nu gebruik ik de dip sticks van zwanger & kids, en vindt het eigenlijk best leuk om het te doen, en het bij te houden hoe het streepje oploopt.
    Nu hopen dat ik rond dinsdag woensdag mijn ei heb ;)

7. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #167 Appeltje2, 15 nov 2014
    Laatst bewerkt: 15 nov 2014
    Goede avond meiden,

Ik kom van lijst 22-30 november. Wil mij graag hier melden.
    Volgens de app zit ik nu op 34 dagen als ik morgen een positieve ovulatie test heb. Zal 3 december mij Nod zijn. Ligt eraan wanneer ik mijn positieve test heb.
    Helaas heb ik weer een lange cyclus 30-30-29-29 vorige maand 34.
    Dit is mijn 2de ronde het 2de kindje.

Succes iedereen. :)

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

Nou, sorry meiden, afgelopen week was een rare week voor mij met veel dubbele gevoelens. Vandaar dat ik ook niet echt wat van me heb laten horen...

Mijn tante is afgelopen dinsdag overleden. Vandaag haar begrafenis gehad. Veel emoties, nagedacht over het begin van het leven en het einde van het leven. Het was allemaal een beetje raar. Nu eindelijk eventjes voor mijzelf, en dan zoek ik gelijk het forum op. Raar hè, rust vinden op een forum met zoveel spanningen. Haha.

Heb door alle commotie ook al een klusdag gemist (aka gister) hoop die vandaag wel in te halen.

Ook heb ik sinds gister nacht last van steken in mijn onderbuik met uitstraling naar mijn borsten. Ik hoop stiekem dat dat iets te maken heeft met een eisprong, maar ik ga er natuurlijk van uit dat het meer te maken heeft met het feit dat ik er te druk mee bezig ben, en dus teveel op m'n lichaam let.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Snel posi ovulatie testjes nodig zo te zien!

9. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Gecondoleerd en veel sterkte!!

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ook gecondoleerd en sterkte namens mij.

Gisteren was de test negatief, Vanmorgen ook. Snap er niks meer van. Hopelijk knalt hij vanavond.

11. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Gecondoleerd Asuka.
    Deze maand doe ik geen ovu testen en probeer ook alke pijntje en klachten te negeren (na vorige maand gefopt te zijn door mijn eigen lichaam!) Dus zal iets minder actief zijn. Lees wel mee!

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Vandaag (al) 2 ovu testen gedaan.
    Gisteren avond zag het streepje er wat donkerder uit, maar vandaag was er bijna geen streepje te zien.
    Hopelijk is hij vanavond iets donkerder en anders de aankomende 3 dagen

13. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Succes allemaal met de klus! Ik ga (proberen) ook een stuk minder op de dingen te lettem die mijn lichaam afgeeft na 2 maanden te zijn gefopt hahahahaha!
    Op naar een relaxe periode tot NoD 😇😜

14. Asuka

Asuka Niet meer actief

Dankjewel dames!

Ik heb ook veel gepraat met mijn moeder, schijnt dus dat zij altijd een korte cyclus had van 23 dagen, en het meer dan twee jaar heeft geduurd voordat ze uiteindelijk zwanger was van mij. Dus jullie zitten voorlopig nog aan me vast. hahahaha.

Hoe gaat het klussen bij iedereen? :p

15. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Sterkte asuka!

Vandaag de 7heuvelen loop gelopen. Ik ben de hele week behoorlijk verkouden geweest en had ook vanmorgen nog hoestbuien waar pieterburen jaloers op kan zijn, maar het is goed gegaan! Ik heb wat langzamer gelopen dan normaal om maar geen hoestbui te krijgen, maar toch nog een hele mooie tijd (1:23:04, het is 15 km).
    nu thuis lekker opwarmen en bijkomen.

En natuurlijk een testje gedaan. Ik had al een knaller verwacht maar het scheelt niet veel met gisteren. Nog even geduld dus en blijven oefenen!

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik ga om 23 uur nog testen, waar blijft die knaller nou? Wordt een lange cyclus vrees ik.....😕

17. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #177 Appeltje2, 16 nov 2014
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
    @Asuka,

Sterkte

Hoop voor je dat je een knaller heb. Ik ga zo ook testen.
    Voor mij is dit nu ook langer dan de vorige maand. :)
    Waarvan ik helemaal niks van snap. Had de positieve test al eerder verwacht.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Asuka gecondoleerd..

Hier int weekend vaak een zp pauze, vl vind niet gezellig
    Nog geen ei, slijm begint rekbaar te worden nog niet doorzichtig maar we gaan gewoon om de dag

19. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Goedemorgen allemaal. Wat gaat deze cyclus langzaam zeg! of ligt het aan mij? Hihi.

Hier spannende week, krijg bericht van mijn sollicitatie. Probeer me maar te richten of andere zaken. Jullie plannen?

20. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    #180 guppymaaike, 17 nov 2014
    Laatst bewerkt: 17 nov 2014
    Mijn plan deze week? Een kindje maken!:D

Mijn testjes zijn nog geen echte knaller en mijn temperatuur is stabiel. Maar sinds een uur wel buikpijn, dus er zit wat aan te komen. Vanavond maar weer verder met mn plan!

Deel Deze Pagina