NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Wat duurt het altijd lang als je je ergens op verheugt :p Als het goed is heb ik tussen de 15e en de 22e mijn eisprong en de tijd gaat me veel te langzaam potverdorie! hahahaha

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha herkenbaar :D
    En die weken op het wachtbankje duren ook altijd zo vreselijk langzaam.

Ik moet vanmiddag weer voor de echo. Ben benieuwd, hoop dat het niet ineens zo groot is dat ik morgen de IUI krijg. Zou heel slecht uitkomen namelijk, we hebben dan personeelsuitje en dat wil ik liever niet missen.

In theorie zou het kunnen, maar de vorige keren groeide mijn eitjes ook niet zo heel snel.
    Maar ja, we gaan het zien. Komt toch nooit uit ...

3. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha heeeel herkenbaar!! Ben er al helemaal klaar voor!😁🙋

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Succes bij de echo LVtje!!

5. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hahahahahahahah Jij bent goed bezig! :D wat leuk :p

Maken jullie het dit weekend nog gezellig? Of sparen jullie 'manliefs libido' op tot jullie vruchtbare dagen? :p

6. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ja het wachtbankje heb ik echt een hekel aan :p dan moet ik echt mn gedachten uitzetten en alles op de automatische piloot doen, anders vind ik t een hel!

Succes bij de echo meid!!!:)

7. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ja die wachtbank vind ik altijd vreselijk.
    Nu scheelt het bij mij meestal wel dat ik heel stipt een LF van 10d heb, dat scheelt weer een beetje.

Haha, geweldig!
    Heb alleen altijd een paar ovulatietesten in huis voor de zekerheid.

LVtje succes met de echo!

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    @septembermom: haha goed ingeslagen. Laat dat (bevruchte) ei maar komen!! :D

@Toya: onze situatie is wat anders.
    Maar anders zou ik het gewoon gezellig maken als je daar zin in hebt. :)

9. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @LVtje: weet ik meid! was ook een algemene vraag :D

10. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Septembermom, je kunt er tegenaan 😉 hopelijk een mooi plakkertje deze maand 🍀

Meeste dames nog aan het wachten op ei? Succes met het engelengeduld... Vooral straks in de wachtweken 😉

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Haha dat begreep ik, vandaar dat ik ook antwoorde wat ik anders zou doen. :D Voorheen altijd gewoon gezellig gemaakt wanneer we zin hadden. En dan rond de vruchtbare dagen even iets bewuster zeg maar.

12. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hihi Yeeaahh!🙈😁

Jaa afgelopen week niet gezellig gemaakt ivm de menstruatie en gisteren nachtdienst gehad dus wij hebben dr wel weer even zin an😜 Hahah en m'n ei duurt nog een week 😒 dus denk het wel😁

Hihi thankss Sam, LVtje en blosje! Laat dat ei inderdaad maar komen! En dan inderdaad en plakkertje☺️

Stom dat ik nu nog niks kan gebruiken verveel me gewoon😒😜

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wij gaan (als ik vl zo ver krijg) vanaf vanavond het om de dag gezellig maken. Vruchtbaar slijm is er al, dus de zaadjes moeten makkelijk hun weg omhoog moeten vinden :)

14. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja, inderdaad! Maar ik hoop dat het deze maand wel weer wat meer gelijk loopt.. we zullen het wel zien :) Zolang we de tijd goed kunnen benutten vind ik alles goed haha.

Ik ga het wel proberen, heb niet veel nadelen gelezen (wel over teunisbloemolie, maar dat is dus echt iets anders).

Hopelijk kunnen jullie het op het goede moment doen! Hoe komt het dat hij er maar 3x per week is? Hier ook lastig qua planning, mijn man werkt onregelmatige diensten en met een kleine meid die dan net weer wakker is als hij thuis komt, of nog slaapt als hij weggaat is het af en toe mission impossble ;) dus hopelijk deze maand meer geluk..

Welkom! Onze kindjes schelen niet veel met elkaar, leuk! :) Zeker weer super spannend allemaal!

Denk dat een glas per dag prima kan hoor! Ben ook weer begonnen en zit as we speak aan een glaasje granaatappelsap :p Haha, op die manier haal je het er toch weer uit. Slikte je nou nog iets van vitamines?

Wat ontzettend naar, ook dat er geen duidelijke oorzaak gevonden is. Ik wens je nogmaals een goede en gezonde zwangerschap toe, hopelijk is het snel raak.

Wat knap! Ik doe het je niet na :p Hopelijk geeft het je wat rust! En als jullie het sowieso regelmatig kunnen doen kan je je eisprong natuurlijk ook niet missen. Lijken me inderdaad echt fijne testen, ik ga er deze maand mee starten dus ik ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen.

Lief van je, dankjewel! Ik hoop voor jou hetzelfde :D

Zou het inderdaad even in de gaten houden en anders even langs de huisarts. Wel vervelend joh!

Echt wel! Konden we de tijd maar doorspoelen, zoooo saai deze dagen voor de eisprong ;)

Ik ga voor je duimen dat het nog niet zover is! Spannend :)

Jij ook al ;) haha!

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 517675
    1 december (5)
    Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2
    Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3
    Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6
    LVtje - 32 jaar - Tweede kindje - IUI 2 - MMM

2 december (4)
    Femmefatalex - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 - MMM
    Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (4)
    XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7
    Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK
    ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (5)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10
    Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3
    Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4

7 december (1)
    Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13

Datumloos (3)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK
    Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM
    Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4

Buiten de lijst (0)

Totaal: 25

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

--------------------------------------------------------------------------------

Purkeltje, je staat erbij! Welkom :)

16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Net de echo gehad en wat ik verwacht had klopte, was weer niet zo hard gegroeid, was de andere keren ook zo.
    Dussss maandag weer terug en ik gok op woensdag of eventueel dinsdag de IUI.

17. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Ik denk inmiddels eerder aan een blaasontsteking dan een schimmelinfectie. Geur is weg, heb alleen een branderig gevoel bij het plassen, spierpijn in mijn buik en steken in mijn onderrug. Ik kijk het even aan en anders dinsdag even langs de huisarts.

Wij werken ook heel wisselend Florina. Vriend werkt 4 nachten nachtdienst en ik werk 5 dagen overdag. Dus we zien elkaar alleen 1 dag doordeweeks in de avond en op zaterdag en zondag. Bij jullie ook lastig zeker als je nog een kleintje rond hebt lopen.

18. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Florina, ik slik wel nog extra vitaminen. Een algemene multi en daarbij nog B-complex en ijzer (voorgeschreven) aangezien ik vegetarisch eet.
    Niet echt iets bijzonders dus.

Dat wordt dus nog even afwachten LVtje. Maar als ik het goed heb, komt dat wat beter uit of niet?

Dat lijkt me lastig Liefwolkje, zo verschillend werken en nog kleine hebben rondlopen. Hoop voor jullie dat je ei een beetje samenvalt met de dagen dat jullie inderdaad beide thuis zijn.
    Gelukkig werken wij allebei ma t/m vrij overdag.

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oooh dus nog even geduld hebben LVtje..! Inderdaad zoals je zelf dacht:)

Wat naar liefwolkje! Hopelijk valt het mee anders moet je dadelijk aan de antibiotica:(

Florina ga jij de cb ovu testen met ochtendurine doen of? Er staat dat het mag, maar weer niet wat beter is. Ovu testen van zwanger en kids mogen niet met ochtendurine dus die doe ik eind van de ochtend

20. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ben aantal dagen niet actief geweest. Ik zit in een enorme dubio. Ik kan waarschijnlijk een aardige promotie maken op m'n werk. Dus vraag me erg af of het nu uitkomt. Maar komt het ooit écht uit?

Deel Deze Pagina