Kan ook gewoon al 5 dagen van te voren dus dan valt het vroege nog mee Ben benieuwd wanneer je ovu test echt knalt en dan als je niet tempt , zou ik er twee dagen bij op tellen, dus aan het werk deze week
Nou, mijn test is gewoon niet donkerder geworden tov gisteren. We blijven het gewoon gezellig maken. Knaller zal dan echt wel morgen komen. Voel het eitje namelijk duidelijk groeien.
Welkom ike! Succes deze maand ook voor jou Bloed is bijna weg, gister was het best veel en rood, avond ervoor meer bruin en vandaag meer lichroze en alleen bij het afvegen. Eigenlijk ben ik een beetje bang dat het een menstruatie was/is... Voordat ik aan de pil begon (8 jaar geleden) had ik namelijk ook hele korte cyclussen van ongeveer 15/16 dagen. Maar ik vind het best weinig bloed voor een menstruatie vergeleken met de hoeveeheid van dag 35 van mijn vorige cyclus. Ik kijk het gewoon even aan. Misschien hoort het nog bij het ontpillen. Heb namelijk ook allemaal andere vage klachten afgelopen dagen (moe, misselijk, geen eetlust, hoofdpijn etc).
Hoi dames, ben niet zoveel online geweest. Heb morgen follikelmeting, woensdag ook en dan gevolgd door de HSG meteen erna. Vind het zo spannend en ook erg eng. Volgens mijn gyn daarna ook iets verhoogde kans op een zwangerschap. Maar zie er wel wat tegenop. Even beetje rust in mijn hoofd en na de HSG als we richting ei gaan (eisprong wordt gevolgd deze maand weer in het ziekenhuis) kom ik weer wat actiever meebabbelen
Jeeeeeeeeejjjj ik ben weer beter! Ik Las dat iemand schreef dat granaatappelsap niet mag bij griep, waarom niet? Dan wilde ik nog iets voorleggen... Ik ben nu een paar maanden gestopt met de pil en merk sindsdien dat ik kortere en minder hevige menstruaties heb dan met de pil, soms al enkele dagen bruin verlies/spotting vooraf bij een niet al te lange LF (10-11 dagen meestal nu)... Nu ben ik bang dat er te weinig opbouwt om een eitje in te laten nestelen en dat i.c.m. die korte LF... Iemand ervaring of raad?
Nou liefwolkje vind dat toch echt best wel gek! Kan je met zon korte cyclus wel een eisprong krijgen? (Geen idee hoor). Maar zo kort lijkt mij niet goed? Hoe lang ben je al van de pil af? Heb je dit niet nagevraagd? Florina, jaa ik ook twee keer per dag met ochtendurine de cb en dan eind van de ochtend de zwanger en kids (en tegelijk die van sensitest even kijken welk verschil er is ben ik wel benieuwd naar en heb er toch nog tien). En als die dan donkerder wordt dan Savonds ook☺️ Oh wauw zou toch super zijn zo snel! Wist trouwens niet dat dat kon zo snel? Ik had vanmiddag ook veel slijm. Let er eigenlijk verder niet op houd daar niet zo van haha, maar dit viel echt op. Echt een vleug het voelde alsof ik een bloeding had. Dus toch maar net al een zwanger en kids testje gedaan, dus ben benieuwd zo morgenochtend begin ik met cb
Fijn!! Nou dan lees ik graag mee! Sinds 3 september van de pil af en sindsdien veel minder bloedverlies tijdens menstruatie en inderdaad vooraf al wat dagen licht bruin/rose verlies. 2e ronde wel zwanger, maar ging al snel niet meer goed.
Heel veel succes morgen! Lekker je rust nemen als je die nodig hebt! Hopen op een mooi resultaat deze ronde!!
Nou vind het verschil tussen beide ovu testen toch best groot! Ze zijn allebei nog negatief, maar de zwanger en kids toch wel duidelijker.. Florina hoe zag jouw test eruit?
Dat wel ja, maar ik temperatuur nu al een aantal maanden om m'n cyclus te volgen en heb m'n ei op z'n vroegst op dag 18 gehad dus dat zou voor mij wel echt vroeg zijn Maar misschien is het nog niets.. even afwachten. Ben jij al begonnen? Ik zal er zo even eentje plaatsen, hij is hartstikke negatief hoor! Maar ben benieuwd of ik deze maand een vroegere eisprong heb. Ik gebruik al maanden lang ovulatietesten (mijn cyclus werd opeens langer, en werd hier erg onzeker door dus vandaar alvast mijn cyclus in de gaten gehouden). En de testen lopen altijd op bij mij, dus ben benieuwd.. We zullen het zien Spannend! Ik hoop dat de HSG je hartstikke meevalt en je extra vruchtbaar bent met een mooie positieve test als gevolg! Hoop het echt zo voor je!! Ik heb geen ervaring met bruinverlies voor de menstruatie maar, je LF is niet te kort hoor! Ik las toevallig vandaag dat een LF onder de 10 dagen het een probleem kan zijn. Ben zo benieuwd ! Hopelijk hebben we allebei gauw een positieve ovulatietest en dan daarna een nog mooiere test haha Kan op zich wel, want hij is echt nog niet positief hoor. Maar voor mijn doen al best donker, ben benieuwd wanneer 'ie echt knalt en ook wanneer jouw test positief is en naar je CB morgenochtend! Ja, die ervaring heb ik dus ook! Maar vind jouw Z&K al donker joh, ben benieuwd hoe die morgen is!
Lig hier een beetje achter met lezen na een druk weekend. Voor de zieken, hoop dat jullie je weer een stuk beter voelen inmiddels. Jodie1988 Ik zou me niet te druk maken om werk en zwanger op elkaar af tte stemmen. Dat gaat meestal niet echt en meestal komt het "slecht" uit, er is vaak iets op welk vlak dan ook. Ik ben begonnen met proberen zwanger te raken toen ik net bij een nieuwe baas was begonnen (slechte timing zou je denken), maar was pas 1,5 jaar later zwanger. Ike, welkom en good luck deze ronde. Proudmama01 heel veel succes in het ZH! Ellada ik heb ook een LF van 10d en bij is zelfs al voldoende tijd geweest voor een extra deling Bij een LF van 10d gaan bij artsen nog geen alarmbellen rinkelen. Wanneer deze repeterend korter is dan 10d, kun je het beste wel even bellen met een arts. Die testen verschillen inderdaad flink Septembermom. Maar waar ik dan wel benieuwd naar ben, wat doen ze op het moment supreme? Geven ze wel beide een correcte piek wanneer het moet..... Ik heb eigenlijk altijd alleen maar de ovu testen van de kruidvat gebruikt en er vanuit gegaan dat het een beetje klopt. Toevallig ooit iemand deze vergeleken met andere testen?
Florina ah zo , nou dat zal dan wel lekker zijn Zelfde verhaal bij mij dus. Ik ga vandaag beginnen, ook omdat ik al wat klachtjes heb, maar vorige maand duurde dit heel lang , dus ben benieuwd waar we eindigen met de eisprong Chats hmm nu staat op de ene pagina dat het wel kan en op de andere niet , dus neem het maar gewoon Het kan wel de bloeddruk verlagen , misschien daarom 🤔 Sam01 de kruitvat testen zijn prima, klopte prima afgelopen ronde met mijn tempkaartje Zwanger en kids testen slaan bij mij helaas vals positief uit , dus hier geen goede ervaring ermee Proudmama veel succes bij de hsg!
De controle streep van sensitest is ook een stuk lichter he? Dus opzich is dat verschil vd test streep wel logisch
Proudmama, hsg is een vervelend onderzoek (pijnstilling innemen dus geadviseerd). Wel nuttig en vaak krijg je direct de uitslag. Daarna verhoogde kans op zwangerschap... Zou die dag zelf wel rustig doen. Toto vervelend dat ze zo weinig kunnen met herhaalde miskramen. Maar hopelijk wordt je toch iets wijzer...