En? Hoe is je testje? Hopelijk gauw positief! Ik hoop het ook! En jij dus ook al richting je vruchtbare periode, hoe was je test vandaag? Spannend zeg, ik hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt! Ik zal voor je duimen! Wat vervelend dat je in een dipje zit Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ik zou nog niet beginnen met tarwekiemolie en afwachten wat de stand van zaken is. Ik denk dat 'ie ook nog moet komen! Vind het altijd lastig met de Kruidvat ovulatietesten,het tweede streepje is altijd al zo donker.. Wat fijn dat je eisprong al is geweest zeg! Nu hopen en duimen dat je straks een mooie test hebt! Oh zie nu deze reactie Inderdaad een groot verschil. Schreef het hierboven ook al maar vind die Kruidvat testen helemaal niets met die donkere tweede streep altijd.
Septembermom, hoe is het met jouw ovulatietesten? Al een smiley gehad? Hier vandaag een bijna positieve ovulatietest. Weet echt niet wat ik meemaak op CD 10, normaal op z'n vroegst een positieve test op CD 15 maar vaker pas op CD 17, 18, 19, 20 of later. Ga vanavond weer testen, ben benieuwd of 'ie dan knalt en dan morgenochtend de CB digitale ovulatietest
Bekijk bijlage 517992 1 december (5) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 LVtje - 32 jaar - Tweede kindje - IUI 2 - MMM 2 december (5) Femmefatalex - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 - MMM Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM 3 december (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 4 december (4) XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 5 december (2) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 6 december (5) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 7 december (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos (2) Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Buiten de lijst (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Totaal: 26 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! --------------------------------------------------------------------------------
Toto fijn dat de gyn mee denkt! Wij hebben ook een hele goede maar de verschillen zijn erg groot. Toya ik denk dat je wel al je eisprong hebt gehad. Ik zou nog wel doortesten omdat je dan kan zien dat hij minder wordt. Nog anoniem het hangt van de gyn af of ze meteen een echo maken. Ik zou inderdaad ook eerst de afspraak afwachten. Bedankt voor alle draaiende duimen! Ik voel mij vandaag redelijk, al merk ik dat ik niet heel veel kan doen. Maar dat mag ook niet dus dan maar gewoon plat liggen.
@Toto, wat fijn! En de eerste die wacht! Ik val ook buiten de lijst waarschijnlijk, maar dan aan de andere kant... Ik heb me expres hier aangemeld omdat ik niet zo veel had met mijn november-clubje, voelde er niks bij zeg maar Ook heb ik wisselende cycli dus dacht ik meld me lekker aan waar ik me goed voel! Ik gebruik de ovulatietesten van Action en zou vandaag nieuwe halen gezien de spotting nu ook helemaal is gestopt maar ben het vergeten... 'L'
Ellada, doen we niet moeilijk over. Gewoon gezellig hier kletsen 😉 Iko succes morgen! Hopelijk goed nieuws met veel goede embryo's! Florina hoe was je test? Toto fijn als je met zes weken mag langskomen voor echo! Als je nu zwanger raakt, mag je dan utro gaan gebruiken? Ik mag ook onder controle blijven bij gyn tot 12 weken als ik weer zwanger mag raken... Hier nog geen positieve ovu test. Vandaag ff zelf met echo gekeken. Eitje was 15-16mm. Dus ik denk vrijdag ongeveer iui? Even n gokje. Kom dan 1 dec uit met nod... Zodra ik t definitief weet zal ik t doorgeven 😊
Geen idee. Denk alleen als blijkt dat progesteronwaarde niet goed is. Heb vandaag de labdormulieren eens goed bekeken, maar vlgs mij is het niet compleet Ze wilde dus ook kijken hoe het met mijn eitjes staat en of ik evt al verachijnselen van overgang heb. Ik zou dan verwachten dat ik op cd3 ook voor amh waarde geprikt moet worden, maar die zie ik niet op het formulier staan überhaupt als optie. Ze heeft van de mogelijke opties alleen fsh, lh en oestradiol aangevinkt. Morgen maar even achtetaan bellen.
Fijn dat sommigen al tegen de positieve testen aanzitten! Wat duurt zo een maand toch lang he haha Ik bloed nog steeds helaas. Niet heftig, beetje maar. En ook alleen na inspanning. Als ik gewoon op de bank zit heb ik niks. Verder best hoge temperatuur nog steeds. Heb vanaf zaterdag getemperatuurd ivm koorts toen en elke dag rond de 37,9/38 graden. Heel vreemd, heb normaal van mezelf een temperatuur tussen 36,9 en 37,4. Maarja allemaal ontpillen denk ik? Voel me echt super vreemd allemaal kwalen.
Hier nu ook een lichte streep op de sensitest gespot En net flink vruchtbaar slijm dus denk eind deze week wel een ei of het weekend
Test was vanavond ook nog negatief dus ben heel benieuwd wanneer wel ! Negatief nog.. Ben echt benieuwd wanneer we allebei een positieve test in handen hebben Spannend! En dan op naar een nog veel mooiere test haha. Ik zal voor je duimen! Ik zou denk ik toch even naar de huisarts bellen als ik jou was, gewoon om zeker te weten dat er verder niets aan de hand is. Wel vervelend zeg!
Florina jaa inderdaad bij ons beide al wel een donkere streep op de zwanger en kids.. Bij mij is die nog niet donkerder geworden dan dat en cb geeft nog steeds geen smiley dus moet nog ff geduld hebben wat fijn dat die bij jou al wel donkerder aan het worden is hopelijk knalt die morgen en geeft cb een smiley! Ben benieuwd! Sam ja ben ook benieuwd wat die doen op het moment suprême dat is uiteindelijk het belangrijkste. Ik temperatuur er nu ook naast dus kan dan ook kijken wanneer m'n ei gewest is Xmoonlight mm jij dus geen goede ervaring met de zwanger en kids? Voor mij eerste keer deze maand dus vind het fijn dat ik andere testen ernaast doe. Hoop wel deze de zwanger en kids meer gaan knallen dan de sensitest, want dat hebben die bij mij nog niet gedaan. Wow bij jou ook zon verschil met sensitest?! Ben benieuwd wat ze bij jou doen op het moment suprême.. Sensitest gaf bij mij wel altijd een lichte streep, hopelijk snel ons ei gevonden! Ike wat fijn dat er zoveel goed eitjes zijn gevonden! Hopen dat tp door mag gaan! Blosje ook nog aan wachten op je ei☺️ Wel fijn dat je het gevoel krijgt dat die snel komt.. Je schreef dat je zelf via een echo gekeken hebt, kun je dat zelf? Toyaap ik denk nog niet positief. Vind die van Kruidvat eerlijk gezegd niet heel duidelijk omdat de tweede streep vaak al donker is en die kapjes vind ik ook niet zo fijn.. Hopen dat die snel gaat knallen! Liefwolkje oh menn een maand duurt heel erg lang! Deze dagen tot ei vind ik zelfs al lang duren Haha.. Jij heel veel beterschap! Dames die net buiten de lijst vallen gewoon lekker hier blijven kletsen😁
Hier nog steeds een vrij duidelijk tweede streepje vandaag maar nog zeker niet positief.. het is nog vroeg dus ben benieuwd naar morgen Bekijk bijlage 518029
Hier ook nog niet zo heel veel progressie hoor Maar het is voor ons allebei nog vroeg. Ik ga morgen geen CB doen, wil dat pas gaan doen als 'ie nog een stukje donkerder is dus wacht de Z&K test even af. Ga jij morgenochtend wel weer een CB doen?
Goeiemorgen dames, Sorry dat even niet zo actief ben. Beetje de paar dagen dat niet was was het voor mij even te veel om alles rond om zwanger worden t horen en t lezen. Hoop dat me weer lukt om wat vaker weer t zijn. Het is zo veel dat niet bij kan lezen☺️☺️ Suc6 dames hoop op mooie testen
@ septembermom, ik kan op het werk zelf met de gewone/uitwendige echo kijken. Heel makkelijk, alleen komt het niet altijd duidelijk in beeld en metingen zijn iets minder betrouwbaar. Maar voor nu maakt dat niet zoveel uit, als ik maar zie dat het groeit...
Liefwolkje; ook ik denk dat je beter even een zwangerschapstest kunt doen... Laat je het even weten? En de andere dames hopelijk vandaag een knaller!! 🍀