Vanwege werk- en daarna familieomstandigheden was ik 5 dagen afwezig Gisteren nog een erg negatieve ovulatietest, dus we testen nog even door!
Hey dames Bloedverlies is er helaas nog steeds een beetje, beperkt tot ongeveer 1x per dag een beetje. Helaas heel herkenbaar van vroeger, toen had ik dit ook. Hopelijk heeft dit geen invloed op het zwanger willen worden maar dat weet je natuurlijk niet. Het is me wel duidelijk dat dit geen menstruatie is, dus ik wacht nog even rustig af tot het echt doorzet. Ik hoop dat het na mijn menstruatie stopt. Ik heb de huisarts wel gebeld maar die zei dat het waarschijnlijk bij ontpillen hoort en dat ik gewoon moest afwachten aangezien het bloedverlies minimaal is. Kans op een zwangerschap deze maand is wel echt 0%, heb echt geen zin in sex als er bloed bij komt kijken plus ik ben bang dat het dan verergert.
Heb tussen alle drukke bedoeningen de afgelopen dagen wel vluchtig meegelezen maar niet gereageerd. Zag wel dat bij sommigen de posi ovutest op zich laat wachten. Hier inmiddels 6dpo en morgen mag ik bloedprikken. Oa progesteron, schildklier, wat nieuwe stollingsonderzoeken en volgens mij nog wel wat. Ben eigenlijk best wel gespannen. Ik voel ook sinds de eisprong van alles bij mijn bm en eirerstokken en sinds gisteren ook last van mijn borsten, maar het is nog veel te vroeg om wat te voelen. Vind het wel vreemd. Hopelijk is het een goed teken
Hoii dames!! Zo heeeeel druk weekend gehad drie verjaardagen en met mn dochter naar de dierentuin en monkeytown geweest, maar ga zo als de kleine op bed ligt alles even goed terug lezen☺️ Deze wilde ik wel vast met jullie delen😁 net eindelijk een positieve ovulatietest!!
Hahah echt wel. Ik krijg morgen die van zwanger en kids binnen voorheen altijd clearblue die vind ik best duur
Nog niet Maar dat komt vast snel.. hoop ik dan haha. Ben het helemaal met je eens Hopelijk een prachtige roze lijst straks! Ben benieuwd naar de follikelmeting! Spannend weer! Hoe is je ovulatietest nu? Welke testen gebruik je? Hopelijk gauw een knaller Ik vind het ook lekker! In het begin niet echt, maar ben er nu wel gewend aan Ik ga voor je duimen! Hopelijk mag je straks op roze!! Nog niet helaas, volgens m'n banner zou het ook nog niet moeten maar hoop toch dat 'ie er eerder is. Oh, zie nu je berichtje Fijn dat 'ie alweer wat meer gegroeid is! Hopelijk morgen weer goed nieuws! En aan jullie inspanningen zal het niet liggen dus haha, super! Wat vervelend zeg! Goh, wat jammer dat je niet even langs mag komen. Weet je wel wanneer je eventueel terug kan bellen als het niet stopt? Juist ook omdat je weet dat dit niets met ontpillen te maken heeft (omdat je het vroeger ook had schreef je). Frustrerend hoor En begrijpelijk dat je geen zin in sex hebt. Hopelijk heeft de huisarts toch iets gezegd over wanneer je wel terecht kan.. Spannend! Hopelijk mooie uitslagen Ik ga voor je duimen dat het voortekenen zijn van iets moois! Yeaaaah Fijn!! Eindelijk een smiley haha!
View attachment 518473 1 december (7) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM Lizzy1985 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 2 december (4) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM 3 december (2) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 4 december (5) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 5 december (2) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 6 december (4) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 7 december (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos (1) Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Buiten de lijst (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Totaal: 27 Wachtbankje (6), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------------------------- Chats, heb je op het wachtbankje gezet Faeliv, je staat erbij!
Hier helaas niet veel leuks, nog steeds geen smiley.. Heb ook geen andere ovulatietesten om te zien of het streepje al donkerder is. Vind ik wel irritant hoor, zou een volgende ronde niet nog eens alleen de CB testen gebruiken. Ga straks maar weer de Z&K dipsticks bestellen om erbij te gebruiken en hopen dat de test snel positief is, anders val ik straks nog buiten dit lijstje
Zo! We mogen weer op het wachtbankje! Afgelopen vrijdag, zaterdag en zondagochtend knalposi ovulatietestjes gehad. Dinsdagavond, vrijdagavond en gisteravond geklust. En nu duimen duurt me nu al te lang!!!
Femmefatalex echt rot dat het niet is aangeslagen. Een adempauze is belangrijk dus goed dat je daarvoor kiest. Hopen dat de combi clomid 150 en pregnyl wel aanslaat!! Faeliv welkom! Ook al op het wachtbankje spannend zeg! Duimen voor rose!! Proudmama hopen dat je follikel goed gegroeid is morgen! Maar al wel lekker aan de klus lees ik😁 maar volgens jouw gyn is het dus niet erg om elke dag seks te hebben? Gisteren heb ik het gezellig gehad, vandaag positieve ovulatietest dus vanavond ook en zat te twijfelen over morgen of is dat te veel? Ellada hopelijk heb je snel je ei gevonden! Toyaap spannend hopen dat het raak is! Heb je trouwens bewust gekozen om dagen tussen de sex te laten? Florina Aaah nog geen posi ovulatie test? Balen zeg hopelijk heel snel..! Ik vond het ook fijn om naast de cb nog dipsticks te gebruiken, maar bij mij was er geen oploop hoor, echt vandaag ineens smiley en twee donkere strepen op de dipstick.. Mijn NOD is nu trouwens wel later, zou je die op 6 december kunnen zetten voor mij?☺️
View attachment 518497 1 december (7) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM Lizzy1985 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 2 december (4) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM 3 december (1) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 4 december (5) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 5 december (2) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 6 december (5) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 7 december (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos (1) Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Buiten de lijst (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Totaal: 27 Wachtbankje (6), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! --------------------------------------------------------------------------------------------
Als je bij het zkh zaad in moet leveren voor controle of zoals in mijn geval voor icsi zeggen ze dat de man 2-5dgn daarvoor geen zaadlozing mag hebben gehad. Als het zaad 2-3 dgn is is het het beste van kwaliteit. Dus om de dag of iedere 2 dagen klussen is dan prima
Elke dag is prima als er geen medische redenen zijn waarom je zou moeten wachten. Als de zaadkwaliteit in orde is dan is elke dag sex gewoon oke.
Nee, helaas niet! Ga er vanavond nog eentje doen en dan morgen weer verder met de Z&K testen. Wel echt fijn dat jij wel een positieve test hebt Dan kan het afwachten straks beginnen, ga voor je duimen! Temperatuurde je nou ook deze maand of niet? Heb je NOD aangepast
Wil iemand mij ook vast op het wachtbankje plaatsen? Ik had gistermiddag een knaller op de test! Vandaag was het lijntje al weer bijna weg. Zaterdagavond en zondagavond ♡, hopen dat we goed genoeg gemikt hebben