Mijn testje was vandaag hooguit ietsje pietsje donkerder dan gister, maar meestal is hij vanuit het niets ineens bijna knal... Mijn cyclussen de afgelopen maanden waren 30-31-38-28 dus ik durf niet te zeggen wanneer ik mijn ei verwacht, zit nu op cd14... Pffffff wachten duurt lang, we oefenen maar lekker verder, hopelijk is de zin niet weg tegen de tijd dat m'n ei komt!
Even ego meiden, reageer morgen weer even uitgebreid! Had vanmiddag een smiley op mijn cb en de dipstick nog nét niet positief. Nu vanavond een knaller! We hebben het gezellig gemaakt, maar merk wel dat het steeds vermoeiender wordt die min of meer 'verplichte' nummertjes. Lagen we in bed, ineens een ontzettende mega harde knal buiten, schrokken ons lam. Vervolgens de buren die flinke herrie maakten.. Dus boem weg libido. Zo frustrerend! Ook altijd ff afwachten of onze kleine wakker word maar sliep gelukkig door. En ja zie dan maar weer zin te krijgen ik was ook best opgefokt.. gelukkig later weer kunnen oppakken na een pauze en nog fijn geklust Even een ander vraagje; is speeksel nou echt zaaddodend? Vanavond vriendlief oraal bevredigend vóór de daad, als voorspel zegmaar. Toen wel klein beetje afgeveegd dus niet dat er liters speeksel naar binnen komen hoor haha. Doen jullie dat ook wel eens? Zal toch geen kwaad kunnen? Beetje rare vraag maar ach, mag wel op zp toch? Hihi
Bekijk bijlage 518618 1 december (7) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM Lizzy1985 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 2 december (4) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM 3 december (1) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 4 december (6) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Pinkmylife - 25 jaar - Eerste kindje - ronde 20 MMM 5 december (3) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 Bloemp27 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 6 december (6) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Nolaadriana92 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 7 december (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos (1) Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Buiten de lijst (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Totaal: 30 Wachtbankje (9), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)
Woeps probeerde me zelf aan de lijst te voegen maar zie dat de afbeelding is verdwenen sorry! Ben ik welkom dames?
Ziet er goed uit!!! 🍀 En wat betreft je andere vraag, kan me niet voorstellen dat dit heel negatief zal uitwerken. Het kleine beetje speeksel wat er mogelijk nog zat wordt ook vermengd met jouw vocht. Daarnaast wordt het sperma tijdens ejaculatie vaak dicht/tegen de baarmoedermond geloosd en zal het weinig hinder ondervinden 😉 Succes op het wachtbankje 🍀 Alle andere dames hopelijk ook snel op het wachtbankje!
Florina: wordt tijd dan voor die smiley. Ik heb in het eerste deel inmiddels veel rust gekregen, aangezien ik inmiddels zeker ervan ben dat ik op dag 16 m'n ei heb. Maar die 10 dagen erna..... ben nieuwsgierig van aard en een regelmiep 🙈 Elllada bij mij lopen de testen ook nooit op. van nagenoeg geen streep, naar ineens een hele donkere. Geduld wordt beloond (met roze), zullen we het maar even op houden Proudmama01 eigenlijk nog nooit iets over negatieve invloed van speeksel gehoord. Denk dat het in die hoeveelheid geen kwaad kan. Welkom hier Pinkmylife en Bloemp27
Hier was de sensitest op dag 12 nog wit en dag 13 knal , dus kan echt ineens En ik ben zwanger geworden met een ei op dag 28 Dus alle kans nog aanwezig voor je
Florina, wat vervelend dat je test nog geen smiley aangeeft. Ik weet wel dat CB eigenlijk minder gevoelig is dan een aantal dipsticks, misschien dat het daaraan ligt? Al heb ik soms met de dipstick nog net niet posi, maar wel al een smiley. Irritant he die onzekerheid.. Sam01 dankje voor je antwoord. Nou dan zal het vast geen kwaad kunnen idd. Wil soms wat afwisseling tussen de lakens haha Altijd dat standaard baby making sex is ook niet alles, soms ff variatie Jij hebt je ei dus al gehad? Sorry ben het even kwijt! Blosje thnx voor je antwoord! Jij ook heel veel succes, hopelijk 2 mooie streepjes! Gun het je zo erg als ik zie hoelang jullie er over doen en in de MMM zitten. Chats haha die praatjes over afscheiding zijn hier heel normaal hoor! Is niks vies aan. Lang leve het forum, lekker anoniem En beterschap, griep is zo zwaar kl*te! Septembermom hoe zijn jouw testjes? Piek ondertussen al weer weg? Nou ik heb nog niet zoveel last gehad van mijn ei als deze dagen. Had het gister en de avond daarvoor begon het al en heb t nu nog steeds. Werd vanmorgen ook wakker van, had naast ovulatiepijn ook nog krampen in de baarmoeder zo ineens. Verder constant zeurend/knellend gevoel in de rechter eierstok, staat echt op knappen. Ook als ik ga zitten voel ik het nog extra en ook gisteravond tijdens het stoten. Vanmorgen zelfs een paracetamolletje genomen. Nog niet eerder hoeven doen! Test was vanmorgen ook nog positief, zowel dipstick als cb dus heb in ieder geval een mooie piek. Hoop het vanavond nog een keertje gezellig te kunnen maken en dan hoop ik dat morgenochtend op de echo mn ei gesprongen is
Welkom pinkmylife en bloemp! Hopelijk ook voor jullie rose deze ronde!! Ting86 hopelijk ook voor jou snel een positieve ovulatietest! Bij mij knalde hij ook ineens van de een op de andere dag, totaal geen oploop. Hoe is het bij jou ellada? Hoop ook voor jou snel een positieve ovulatietest!! Proudmama wat fijn dat ook cb bevestiging heeft gegeven! Mooie testen hoor!! Haha als ik het zo hoor staat er een mega ei op knappen hopelijk is dat een goed teken! Over negatief effect van speeksel weet ik niks; heb dat zelf ook gedaan indd beetje variatie haha Florina fijn dat je de dipsticks binnen hebt! Maar wat balen dat die nog niet positief is! Hoop het echt snel voor je. Bij mij was het zo dat maandag met ochtendurine cb nog geen smiley gaf, maar zag aan dat stickie dat hij al wel donkerder was geworden (ik weet dat je er niet naar mag kijken), maar toen met tweede plas om 11u een dipstick van sensitest gedaan deze was positief dus met zelfde urine een cb en die gaf toen wel smiley aan. Maar dag ervoor alles nog hartstikke negatief dus hopelijk knalt hij bij jou ook ineens vandaag!! Gisteren in de loop van de avond trok de buikpijn weg, gelukkig! Het was nog wel gevoelig maar konden het gewoon gezellig maken net deze test lijkt ook nog positief. Ma moet uitgaan van de eerste posi test op maandag toch? En dan uiterlijk vandaag eisprong? Heb wel getemperatuurd vanmorgen, maar die mag ik niet mee rekenen. Moest er om 5u uit voor m'n dochter. Daar schrok ik van want komt nauwelijks meer voor dus vergeten toen te tempen. Terug na bed gegaan en rond 7u was m'n temp 37,1, maar dat zal wel omdat ik eruit ben geweest.
Beterschap Chats! Florina en Ting86, onze knaller komt ook! Eventjes geduld! Ik voel vandaag van alles aan de zijkant van mijn onderbuik en liezen, ik hoop dat het mijn groeiende ei is! Ik test pas weer tegen de avond, spannend!
Hoi dames, zou ik gezellig mee kunnen kletsen? Ik stond bij de novembder nod's maar door de late ei is alles wat uitgeschoven. Mag officieel op het wachtbankje , omdat er een onregelmatige cyclus is weet ik niet wanneer mijn nod is, maar ik denk dat die op 5 december moet zijn. Wish88-28 jaar-tweede kindje- ronde 3
Veel beterschap Chats Septembermom fijn dat je buikpijn wegtrok en je het gewoon gezellig hebt kunnen maken. Hopelijk deze keer weer een mooie positieve test voor je et ditmaal een plakker. Ik duim heel hard voor je. Ik had gisteren een heel licht drukkend gevoel, eigenlijk hele lichte menstruatiepijn. Dat herken ik niet kort na een eisprong. Had ook erg veel slijmverlies. Verder gisteren een nieuwe gitaar erbij gekocht om me daar weer wat meer op te gaan richten. Ff afleiding zoeken in mijn creativiteit. Ik teken graag en speel ook graag gitaar maar oefen veel te weinig, ben nog maar een beginner.
Ah, lastig is dat! Gelukkig nog wel de tijd goed kunnen benutten En meer kan je ook niet doen, maar het is inderdaad lastig als er zoveel druk op staat. Ik denk echt dat dat geen probleem is Je staat erbij! Dat is echt fijn ja! Hier is altijd maar weer een verrassing wanneer ik m'n eisprong heb en daar word ik echt onrustig van Vooral ook omdat we door de wisselende werktijden van mijn man/dochter die dan gewoon vroeg wakker is of juist wat later gaat slapen niet altijd de mogelijkheid hebben goed gebruik te maken van de tijd. Zijn al heel wat kansen voorbij gegaan op deze manier.. Maar, erg herkenbaar, nieuwsgierig en een controlfreak hier haha! Wat vervelend! Heel veel beterschap, hopelijk knap je snel op! Ja, irritant inderdaad! Ik heb geen CB testen meer gedaan sinds gister, maar ook vandaag nog geen positive zwanger & kids test.. Ach, het is voor mijn doen nog niet laat maar baal er wel van... Helaas hebben we het niet in de hand. Een super eisprong met straks hopelijk een super mooie test Ik gun het je ontzettend!! Vind het ook echt balen dat 'ie nog niet positief is, vanmorgen ook nog niet Dus vanavond maar weer proberen.. Ik keek inderdaad ook naar de streepjes en ondanks dat je er niet naar mag kijken werd het streepje inderdaad wel echt donkerder bij een smiley (had gegoogled naar foto's ) Super dat je de kansen goed benut hebt! En inderdaad uitgaan van de eerste test en dan doorgaans max. 48 uur erna eisprong (maar ook dat kan af en toe langer duren), maar omdat je temperatuurt weet je het straks echt zeker, vind dat zo fijn om die extra bevestiging te hebben. Ben benieuwd naar je temperatuur morgen! Heb je je temperatuur van vandaag op discarderd gezet? Welkom Je staat erbij! Jaaaa Dat komt helemaal goed! Nog even geduld en dan straks een positieve test. Ben benieuwd naar je test van vandaag!
Bekijk bijlage 518685 1 december (7) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM Lizzy1985 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 2 december (4) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM 3 december (1) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 4 december (5) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Pinkmylife - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 20 - MMM 5 december (4) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 Bloemp27 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Wish88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 6 december (6) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Nolaadriana92 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 7 december (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos (1) Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Buiten de lijst (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Totaal: 31 Wachtbankje (11), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! --------------------------------------------------------------------------------------------
Wish welkom!! Ellada jaa dat gaat de goede kant op!! Hopelijk snel een knaller Noganoniem lief! Ik hoop het ook echt! Voor ons allebei! Wat leuk om te horen een creatief type dus! Ik maak ook graag muziek met m'n zusje die speelt piano en ik zing Florina aah nog steeeeds niet welke dag zit je nu dan? Komt je ei erg wisselend? Ik ben ook erg benieuwd na m'n temp morgen! Maar discarded ? Wat bedoel je daarmee? Jaa dat stickie in de cb knalt net zo erg als een dipstick bij een smiley hoor in die zin werkt het hetzelfde als dipstick kijk maar: bovenste van zondag (zelfde als alle dagen daarvoor), middelste van maandag 1e plas en onderste van maandag 2e plas (waar dipstick ook positief mee werd)
Hier idemdito hoor! Bij een smiley ook hele donkere streepjes, soms net zo donker als je op een dipstick ziet, dus ookal mag je t niet aflezen eigenlijk, toch zie je wel degelijk oplopen