Waarschijnlijk gaat deze ieder moment springen/open barsten. LH zorgt ervoor namelijk dat het follikel zich vol zuigt met Vocht zodat het open springt en het eitje vrij komt... Moet je nu nog een keer terug? Persoonlijk zou ik vandaag ook overslaan. Morgenvroeg of -avond evt weer klussen. Er liggen genoeg zaadjes te wachten... Hopelijk met succes deze maand 🍀 En logisch dat alle emoties er uitkomen 😘
Bekijk bijlage 518789 Yep kijk maar... Idd kijk elke week de voice en neem het ook op voor als ik niet kan kijken.
Net bij kruidvat geweest en heb nicotinekauwgom gehaald. Onderweg naar huis eentje in mijn mond genomen en ik werd toch een partij misselijk. Thuis gauw uitgespuugd maar heb geen zin om te roken in ieder geval. Verder ook alvast wat testen ingeslagen. De 2v5 en ook maar een keer clearblue digital met weekindicator. Heb nu eerder honger na ie kauwgom dan zin in een sigaret dus ga ff eten en dan ff slapen want moet vannacht weer werken
@ Toto: Ik hoop et niet. Al ben ik de laatste paar dagen wel een beetje verkouden.... @ Septembermom: Dit is mijn 2e maand met ovulatietesten. Ik vind ze niet zo handig. Aangezien ik 40 uur per week werk, kan ik ze maar 1 keer per dag gebruiken. Grote kans dat ik mijn piek gemist heb. Ik denk dat ik (als het deze maand niet gelukt is) het volgende maand maar bij temperaturen houd. Ik ben er ondertussen ook achter dat ik mijn eisprong soms wel (links) en soms niet (rechts?) voel aankomen. Deze keer heb ik niks gevoeld en daar ben ik best blij om. De vorige keer lag ik krom in me bed....
Meiden, sorry even tussendoor, maar mijn ovulatietest is weer lichter dus nog steeds niet positief Ga zo even op jullie reageren en dan verplaats ik me toch naar het andere topic denk ik.. Val er nu namelijk helemaal buiten qua NOD. Zal het lijstje ook weer even in originele staat terugzetten zodat jullie 'm weer gewoon allemaal kunnen aanpassen
💕🎀 NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016 💕🎀 1 December (7) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM Lizzy1985 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 2 December (4) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM 3 December (1) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 4 December (6) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Pinkmylife - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 20 - MMM 5 December (4) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 Bloemp27 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Wish88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 6 December (5) Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Nolaadriana92 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 7 December (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos. (1) Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Buiten de lijst. (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Totaal:30 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Jeetje, begrijpelijk dat je er echt even goed doorheen zit Je wil het gewoon zo graag en het is dan zo fijn als het dan allemaal soepel loopt, positief ovulatietest, eisprong... en hup! Zo frustrerend als het dan anders gaat Dikke knuffel en als jullie het gister nog hebben gedaan vandaag overslaan en morgen weer! Negatief helaas.. weet echt niet waarom het zo lang duurt maar ja, dat heb je ook niet in de hand natuurlijk. Zal vast komen, afgelopen maand op dag 21 eisprong dus zou eventueel ook nog kunnen en anders later.. Zit nu op dag 19 Komt wel goed, geduld geduld geduld.. Heb je een kaartje van Fertility friend? Hou je het ook daar in bij? Als je temperatuur nu morgen en overmorgen ook hoog blijft is je ei gister geweest!
Heb het lijstje weer terug aangepast naar hoe 'ie was zonder plaatje. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het een knalroze lijst mag worden Heeel veel succes allemaal lieve meiden!!
Florina wanneer verwacht je nu je nod? Jammer dat je weggaat, maar zo is het natuurlijk voor jou ook niet leuk nu we allemaal zo voor lopen. Nog anoniem ik heb gisteren ff gecheckt welke testen ik nog in huis heb. Conclusie: genoeg! Fijn is het he om te weten dat je wat in huis hebt. Zijn er al mensen met testdrang? Het is natuurlijk nog heel vroeg. Volgende week vrijdag krijg ik de bloedtest om te kijken hoe hoog het hcg is, zelf wil ik maandag al testen. Maandag is het 2wkn na de punctie en de vorige keer had ik toen een duidelijk positieve test, al ging het al snel mis.
Ik heb sinds gisteravond toch veel afscheiding. Jeeminee zeg ik glibber de hele dag Zelfs na plassen glibber op het wcpapier.
Hier ook meer slijm purkeltje Testsrang: ik mag van mezelf op zn "vroegst" op 9 dpo testen 😂😂
Man oh man! Hier ook ongelooflijke testdrang! Als ik vrij+za positieve ovutestjes had en zondag mn eisprong aanhoud, zit ik nu op 4dpo. Ik ben hier momenteel echt veelste ongeduldig voor!!!!!
Florina heel jammer dat je weg gaat. Ik hoop dat je snel je eitje gaat vinden! Ike, ik test als ik echt overtijd ben. Heb een paar maanden geleden een keer erg vroeg getest, was licht positief maar dag erna wit en daarna ongesteld. Dan is de teleurstelling zo groot.. Purkeltje, goed teken dat slijm! Blosje, dankjewel. Heel lief je berichtje. Ik moet maandag weer terug en dan volgende week vrijdag bloedprikken op progesteron. Even voor bewijs dat ei geweest is. Toto dank je wel meis. Och jeetje mina 11 buisjes!! Was je zeker wel even dizzy na afloop? Nog anoniem, ja was behoorlijk groot het follikel. Heb ook nooit zoveel last gehad als deze keer! En hopelijk lukt het stoppen met roken! Goed teken dat je er geen zin meer in had. Ik reageer nu via telefoon dus even lastig reageren, sorry als ik iets vergeten ben. De pijn lijkt nu echt stukken minder te worden. Ik was lekker eigenwijs, hebben toch geklust haha. Maar meiden bedankt voor de oppeppende woorden!! Maar niet met tegenzin hoor, anders hadden we t niet gedaan maar omdat we toch wel zin hadden laten we t niet schieten haha. Anders zou t pas morgenavond worden want ssmorgens is bij ons geen optie; vriendlief is al heel vroeg weg en hebben al een kindje rondlopen die vroeg wakker is haha en naar school moet. volgende week prikken op progesteron. En moet volgende maand weer voor gesprek met mijn gyn. Gaan we alles van de onderzoeken doornemen en kijken wat we verder gaan doen; zelf proberen of toch grotere kans op zwangerschap met hulp van het ziekenhuis.
@Proudmama01, wat een bikkel ben je! Ik hoop dat je eitje nu snel springt en het allemaal voor een goed roze doel is geweest! @Nog anoniem, wat goed dat je nu al bezig bent met stoppen met roken! You can do it! @Florina, wat jammer dat je weggaat! Nog niet opgeven hoor, mijn testje was vanmiddag ook veel lichter en ik deed voor de zekerheid vanavond nog één en dat was echt mijn knaller! @Hier, vanochtend heerlijk lang gevreeën maar uiteindelijk was de druk te hoog voor mijn man om het af te maken... Hem vanavond opnieuw verleid met een kort rokje en sexy lingerie en toen was het zo gebeurd hihi!
Hallo dames, Ik heb mijn nod op 2 december... Eergisteren migraine en steken rondom mijn schaambeen. Vanavond ineens felle steken en roze bloedverlies wat nu ook weer voorbij is. Nod is nog 10 dagen weg dus het is nog te vroeg voor een innesteling. Iemand een idee? Heel bewust niet met ovulatie testen aan de gang gegaan en had deze ronde eigelijk niet eens gedacht aan zwanger worden... Sorry voor de inbreuk hihi
Hey dames ik heb af en toe tintellend gevoel bij mijn 'baarmoeder' heb dit vaker gehad. Nog nooit zwanger geweest (nu ronde20) dus ik denk dat het weer niks goeds betekend. Heeft iemand dit ook wel is gehad? Ben best benieuwd wat dit is zit nu op 5dpo
Spannend dames! Hopelijk over een dag of 10 veel dubbele streepjes op de testjes! Hier gisteren zware hoofdpijn gehad, tot kotsends toe (normaal heb ik dat voor mijn ongi dag, vandaag een zware ongi gevoel... ben benieuwd :/ zit op 4dpo
@Toto, 11 buisjes dat moet je toch wel voelen lijkt me. @Florina, wat jammer en frustrerend . Wel vreemd dat de testen eerst oplopen en dan toch weer vervagen. @Purkeltje, die afscheiding is niet heel vreemd. Heb dat iedere keer na mijn ovulatie en iedere keer denk ik weer "dit is wel veel, volgens mij toch meer dan normaal".... maar nee hoor. @Proudmama01, gelukkig is de pijn weer wat minder @wish4four, kan het niet je ovulatie geweest zijn? Volgens mij kan daar namelijk ook heel licht bloedverlies bij optreden. Pfff ik moet nog een dikke week uitzitten. Ik mag pas op zijn vroegst volgende week vrijdag een test doen, wanneer ik donderdag niet ong. wordt. *stuk ongeduld* Op "kwaaltjes" kan ik niet letten de komende week. Ik heb na mijn eisprong namelijk standaard last van iets vermoeider, donkere tepels, veel afscheiding en bij vlagen een beetje misselijk.
@Ellada, haha alles voor een kindje hè dan pakken we nog maar lekker door. Niet altijd zin maar dan maak ik gewoon zin. Wel jammer dat het romantische er een beetje af is. Fijn dat jullie het 's avonds nog hebben kunnen afmaken. Snap wel dat de druk soms hoog ligt bij de mannen. Hier vind vriendlief oraal héél erg fijn, dus nu we het zo vaak doen daarme gewoon wat extra voorspel. Het moet toch nog een beetje opwindend blijven hahaha.. @Sam, hopelijk over een dikke week een posi test. Die kwaaltjes zijn altijf zo lastig hè? Lang leve de progesteron.. hmm kunnen we beter hCG hebben toch? @hier: ik dacht gisteravond en vanmorgen dat de pijn weg was. Nou niet dus. Heb toch weer pijn gekregen. Ik ben nu zo onzeker. En momenteel echt een jankerd pff vanmorgen ook weer potje lopen huilen. Ik ben nu heel bang dat het ei niet gaat springen. Ik begrijp er niks van. Waarom nog steeds pijn? Ben bang dat het allemaal voor niks is geweest. Was ook haast te mooi om waard zijn, gewoon een fatsoenlijke duidelijke eisprong naast de onzekerheid ben ik de pijn ook beu, loop er al mee sinds maandagavond. Heb er soms zooo géén zin meer in.