NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    11 buisjes lijkt best veel, maar ben jaren lang ook bloeddonor gewesst en dan ben je ineens een halve liter kwijt dus viel wel mee.

Net testje gedaan met 2e plasje. Heb een BB gedaan en die duren zelfs nog langer dan de KV voordat ze goed zijn doorgelopen. Heb hem voor nu in mijn tas gestopt en zal straks wel even spieken, maar ben bang voor negatief resultaat. Krijg al wat last van mijn tepels en da's vaak geen goed teken bij mij.

2. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Toto wat spannend! Hoop toch voor je met positief resultaat. Hoeveel dpo zit je?

Proudmama, heb je problemen met eisprong? Waarom hebben ze je geen pregnyl gegeven zodat ie zeker weten springt?

Ik heb nu ook nog steeds af en toe pijn rondom rechter eierstok waar follikel zat. Maar geloof echt dat ei gesprongen is.... Had rekbaar slijm en positieve ovu test. Kan haast niet anders dan dat ei springt...
    Geel lichaam blijft achter en blijft soms dus als n soort follikel/cyste. Is ook soms te zien met echo. Dus kan zijn dat je daar last van hebt?

Ndere dames neemt spanning ook al toe en testdrang hihi!

Hier 7dpo al... Maar wil voorlopig echt nog niet testen! Geen zin in weer een teleurstelling...

3. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ooh en florina; vind het helemaal niet leuk dat je ons groepje gaat verlaten 😢 maar begrijp het wel... Hopelijk snel positieve test!! 🍀

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zit nu op 10dpo

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Bah, gisteren nieuwe testen bij BB gekocht om de voorraad aan te vullen, dus vanochtend zo'n nieuwe meegenomen. Maak hem net open om te kijken hoe hij is doorgelopen, zie ik dat er een ander stripje in zit dan voorheen :( Er is dus ook geen streepje te bekennen, maar of dat nu ligt het andere stripje weet ik niet. Morgen maar een nieuwe kans met een oude BB.

6. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    even een vraagje

op dag 14 van mijn cyclus had ik ineens cervixslijm gespot. we hebben die dag dan ook nog geklust. is de eisprong dan al in de buurt? of kan dat na een weekje ook nog dat die springt? of anderzijds kan je ook eerst een eisprong hebben gehad en dan nog slijm? hoe zit dat bij jullie?

7. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

@saar24: Helaas zegt vruchtbaar slijm oftewel cervixslijm niet dat je ook direct je eisprong krijgt. Het kan natuurlijk wel, maar het kan echt nog wel op zich laten wachten. Ik heb al sinds vorige week donderdag vruchtbaar slijm en niet eerder dan gisteren of vandaag mijn eisprong gehad. Zat dus zo'n week tussen. En ja kan kort na je eisprong indd ook nog vruchtbaar slijm hebben. Ik heb ook wel eens veel slijm gehad dag erna.

@Toto: Balen zeg zo'n test! Hopelijk morgen wel duidelijkheid!

@Blosje: Wij zitten nu 'pas' in de 2e ronde van de fertiliteitsonderzoeken dus alles is nog een beetje aftasten. HSG, zaadonderzoek en hormonen waren verder goed. Alleen vorige maand was mijn eisprong erg onduidelijk en twijfelachtig ondanks de follikelmetingen en progesteronwaarde meten. En nu deze maand dit...en de maanden hiervoor ook niet altijd elke maand hele duidelijke ovulatietesten. Soms knalden ze wel maar soms ook niet. Dan waren er wel donkere tussen maar officieel niet positief. Ik heb toen CB erbij gedaan en die gaf dan op een gegevens moment wel een smiley. Verder in juni wel een echo gehad en daar was bij toeval mijn gesprongen eitje te zien. Maar moet maandag weer terug voor een echo en einde vd week bloedprikken. Verder half december weer terug naar de gyn, dan gaan we dus bespreken wat we verder gaan doen en als ik weer een rare eisprong heb deze maand ga ik tijdens het gesprek ook wel iets van Pregnyl aankaarten ja. Ben die halve eitjes een beetje zat.
    Ik snap je teleurstelling bij vroeg testen! Hopelijk over een weekje wel een mooie test voor je 😘

8. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Proudmama, wat balen dat de pijn weer terug is... Ik snap dat je er onzeker en boos van wordt! Oraal werkt hier ook goed als overtuigingsmiddel haha! ;)

@Toto, wat spannend al de eerste tester! Jammer dat de test k** was, duimen voor morgen!

@Hier, ik voel nog steeds krampjes van een groeiend ei en m'n temp was vanochtend nog laag dus denk (lees hoop) dat ie vandaag springt!

Nu weer snel aan het werk, druk druk!

9. Chats

Chats Niet meer actief

#469 Chats, 25 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2016
    Dank jullie voor de beterschapwensen!!!

Wat wordt er hier weer lekker veel gekletst.

@florina jammer dat je nog steeds geen eisprong hebt!! Toevallig niet gemist??? Succes en hopelijk snel goed nieuws!

@toto balen dat je geen duidelijk hebt gekregen van de test, hopelijk morgen meer duidelijkheid :) Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

@ blosjes wanneer ga je testen? Kan me goed voorstellen dat je nu langer wil wachten

@ saar24 volgens mij verschilt dit per persoon. Cervixslijm is wel je vruchtbare periode en volgens mij alleen voor je eisprong- tot max aan eisprong

@ proudmama Dat wordt een mega ei !!!! Jeetje zeg dat je daar zo'n last van hebt :(:( probeer te ontspannen!!! Wat is de reden dat je onder controle staat van het zkh?? Sorry, weet dat even niet meer.....
    Edit: heb hierboven al gelezen hoe en wat.....!! Hoop voor je dat je maandag goed nieuws krijgt!!

@ wish4four kan het niet een eisprong zijn geweest? Kan misschien wel iets later deze maand zijn???

@ pinkmylife ik voel elke maand van alles..... helaas betekent dit niet altijd wat...... lichaam is bijzonder iets.....

@ noganoniem dat is een mooi rijtje :D:D en hou vol hè met dat niet roken--- alles voor een goed doel 💪🏻💪🏻💪🏻

@ wish je krijgt toch geen griep???

@ ike succes met wachten!!! Spannend voor je!!!

@purkeltje haha hele dag glibberen:D:D dan zal het vast een goeie ronde zijn!!! :D:D

@ ting hoe is het met je temperatuur?

@septembermom volgens mij is 1 dpo de eerste dag na negatieve test

@ liefwolkje ik zou het bloedverlies bijhouden en als het blijft komende maand een keer met de huisarts overleggen. Fijn dat het nu gestopt is!

10. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    Even een vraagje, voor het eerst ooit ovulatietesten gebruikt om te kijken wanneer mij ei is. Ben even wat onzeker erover. Deze is positief toch? Binnen hoeveel tijd springt je ei? Hoe zit het dan met klussen? Wat is op tijd daarin. En mijn cyclus is als het goed is langer dan verwacht ik en anders is de LF? Te kort toch als dat niet zo zou zijn. image.jpg

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het eitje springt meestal binnen de 24 a 48 uur , dus zou het sowieso de aankomende dagen gezellig maken
    Als je uit gaat van 48 uur dan speingt hij zondag en daar 14 dagen bij optellen is je nod.
    Hoelang je lf is , is afhankelijk van wanneer hij springt en je ongesteldheid is. 14 dagen is gemiddeld

12. Chats

Chats Niet meer actief

@hier en dan krijg je bericht voor het vervolgtraject ziekenhuis en een geboortekaartje op hetzelfde moment..... die hakt er wel in...... :(:(

13. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Vreesde nog wel eens dat ik dat te weinig aanmaak gezien de korte LF wn aantal pogingen. Maar toen ik de symptonen op een rijtje zette, dacht ik toch wel anders.

@Toto
    een andere strip zou toch geen verschil mogen maken in het resultaat neem ik aan. Hoop dat die er morgen beter uit ziet!!!

14. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    De hele strip is anders. Vakje waar de streepjes op komen is ineens van glanzend materiaal en de T streep heeft ook een iets ander kleurtje.

15. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    @chats dikke knuffel

@xmoonlightx, dank je wel

16. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Chats, dat is wel heel confrontrerend :(
    proberen beetje hoop te blijven houden

17. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    @ Toto: morgen nog een testje wagen! of vanavond met geconcentreerde urine nog een testje doen?

@Chats: Pff kan me voorstellen dat dat hard en zwaar aankomt! Dikke knuffel

@Moonlight, volgens mij lopen wij gelijk haha
    @ellada: spannend! hopelijk springt hij deze dagen

Hier geen griep gelukkig, wel een hele nacht als blok geslapen. vanochtend opeens eiwit afscheiding gehad (sorry voor de details) gewoon een drap bij afvegen, meestal is dat een dag voor ongesteldheid.. incombinatie met de hoofdpijn ben ik bang dat mijn LF dit keer nog korter is als vorige keer en dat ik morgen ongesteld word ofzo :| Dat kan niet toch?? :(:(

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#478 XmoonlightX, 25 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2016
    Dat lijkt me niet want je zit nog maar op 4 dpo , zal wel heel kort zijn

Mijn banner moet ik nog aanpassen, ik zit nu op 7 dpo

Oh wacht hij klopt al wel😂😂

19. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Chats, heftig idd, hopelijk is het voor jullie ook snel raak!

@Hier, ik twijfel toch erg of nou eergisteravond of gisteravond m'n piek is geweest... Dacht nadat vandaag de krampjes verdwenen waren dat m'n ei vandaag gesprongen was maar vanavond ineens een grote klodder eiwitachtig slijm (nooit gehad maar nu weet ik wat vruchtbaar slijm is ;) )... Wat denken jullie?

20. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ellada ik zou zeggen gisteravond.

Chats sterkte! Zo'n kaartje maakt je verdrietig maar laat je ook weer zien waarvoor je het doet. Tenminste zo beleef ik dat.

Deel Deze Pagina