NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen dat je gisteren je piek had.

2. Chats

Chats Niet meer actief

Dank jullie voor de lieve reacties!!!

Ik ben heel benieuwd naar de testen morgen.
    Wie gaat er allemaal testen??

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Al zou je uitgaan van eergisteren dan kan je zeker nu pas je eisprong hebben. Dus zou het gewoon gezellig maken :)
    Als je echt wilt weten wanneer je eisprong geweest is, zie je dit het beste in temperaturen. Maar goed dan weet je nog niet of het in de ochtend of avond is.

4. XmoonlightX

Ik zie voorlopig nog geen evt zwangerschap in mijn temp lijstje dus ga nog niet testen :D
    Zit morgen ook nog maar op 8 dpo
    Vorige keer 1 dag voor nod getest en de allereerste zwangerschap op 9 dpo positief getest

5. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63

Hoe zou je dat zien aan temp lijstje dan?
    Ik zit vandaag ook op 7dpo!! Lopen we gelijk

6. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Elleda, positieve test betekent niet die dag ook de eisprong komt. Dit is vaak pas 24uur erna, soms zelfs langer...
    Op dag van eisprong kun je ook nog vruchtbaar slijm hebben. Dus vermoedelijk vandaag je eisprong als je pijnklachten weg zijn...
    🍀🍀

7. XmoonlightX

Ik had tijdens mijn zwangerschappen 37,3 gehaald en bij andere cyclussen niet.
    Daarnaast zakt mijn temp op nod en bij de zwangerschap niet

Ip kan je niet eerder een zwangerschap zien omdat je temp nog kan dalen op nod of erna
    Maar bij mezelf is de ervaring dat ik 37,3 niet haal in een normale cyclus zonder zwangerschap

8. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Oke dat is duidelijk dan ja!
    Ik wil ook wachten met testen tot ik op mijn nod nog hoge temp heb.
    Vorige ronde voor het eerst temp genomen en toen idd op dag van menstruatie naar beneden gekelderd...
    Mijn LF is heel constant dus als temp over een week nog hoog is en ongi er niet is durf ik te gaan testen...

Jij wacht dus af tot 37,3 of hoge temp op nod?

9. XmoonlightX

Dat is wel mijn instelling ja😂😂😂😂

10. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Maar misschien bezwijk je uit nieuwsgierigheid??! 😂
    Wanneer is je nod?

11. XmoonlightX

Die kans is aanwezig idd , terwijl ik heel goed kan beargumenteren wanneer ik pas moet testen :D
    1 of 2 december
    Mn lf wisselt van 13 en 14 dagen

12. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Lopen we echt gelijk! Mijne 1 dec! Mijn LF is vaak 12-13 dagen...
    Spannend hoor! Benieuwd wanneer jij bezwijkt 😂

13. XmoonlightX

Haha en jij😂😂

14. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ik heb me voorgenomen pas te testen na nod. Op z'n vroegst 2 december...
    Of ik eerder ga bezwijken zal moeten blijken 😂 krijg al wel beetje de kriebels, maar heb geen zin in de teleurstelling...

15. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb vrijdag 2 december bloedtest op hcg dat is 15dgn na terugplaatsing. Vorige keer had ik al een positieve test 14dgn na de punctie, ik wil dat nu ook aanhouden als testdag en dat is maandag. Ik test sowieso ook al zou ik menstrueren. Bij de 2e tp had ik een menstruatie en dus niet getest maar met bloedprikken bleek ik toch hcg te hebben door een misnesteling. Ik weet dat liever van te voren dan dat ik aan de telefoon weer die verrassing krijg.

Ik zit vandaag 11dgn na punctie en als je punctie aanhoudt als eisprong dan zit ik dus 11dpo. Ik voel vandaag veel steekjes in mijn buik en een menstruatie gevoel, dat maakt mij erg onzeker. Normaal is mijn lf 12-14 dgn maar door utrogestan is daar nu niks van te zeggen. Moet gewoon afwachten, maar o zo moeilijk. Eerder testen dan maandag doe ik niet want wil geen vals negatieve test.

16. XmoonlightX

Begrijpelijk.
    Ik ben natuurlijk al voor nr 2 bezig, is toch ook anders qua gevoel.
    Ik vond het vreselijk dat ik na de ma weer opnieuw moest beginnen. En dan ben ik nog snel zwanger geraakt

17. XmoonlightX

Spannend , nog een paar daagjes

18. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ah de testkriebels beginnen dus al weer bij sommigen van jullie.
    Ik heb daar nu een stuk minder last van dan eerdere keren. Misschien omdat ik maandag naar de gyneacoloog kan. Door die afspraak is er een last van mijn schouders gevallen, alsof de druk minder is nu.
    Heb wel sinds de eisprong elke dag granaatappelsap gedronken (is wel een mix met framboos).
    Ik ga maandag wel vragen of de gyneacoloog een echo wil maken om mijn slijmlaag te meten, ik zit dan op 8 dpo en wil weten of de slijmlaag goed is. Hormonen kunnen ze toch alleen maar bekijken via bloed.
    Verder vandaag een zeurend gevoel in mijn baarmoeder.

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hello!!

Ting dat snap ik als je maar een korte piek hebt zijn ovulatietesten lastig met een drukke baan.. Hopen dat je hem niet gemist hebt!

Aaah wat jammer Florina!! Ik snap het wel hoor maar echt jammer:( hopelijk vind je heel snel je piek en daarna natuurlijk een mooi zw test!! Daar gaan we voor!
    Mijn temp was vandaag weer 36,9. Gisteren ook en dag ervoor kan ik niet meetellen en daarvoor altijd 36,6/36,7. Nee houd het niet bij in FF:)

Ike ooh wat spannend maandag! Ik ga heeeel hard voor je duimen echt!

Ik mag van mezelf op 10 dpo testen nu als het goed is pas 2dpo

Proudmama wat fijn dat je het toch nog gezellig hebt kunnen maken! Maar wat vervelend dat je toch weer pijn hebt gehad. Snap dat je baalt! Hopelijk een super vruchtbaar ei!

Wish4four kan het niet zien dat je ei eerder is geweest en dat dit innestelingbloeding is?

Sam spannend volgende week vrijdag!! Ga duimen voor je!

Spannend blosje nu dus 8dpo, ik hoop het zo voor je! Knap dat je wacht maar snap het wel die teleurstellingen zijn niet leuk:(

Ellada ik zeg ook 23e piek. Mijn lh piek duurde drie dagen dus kan wel dat die twee dagen donker is geweest..

Moonlight ik temp nu ook maar hoe zit dat nou? Hoort je temp bij zwangerschap te stijgen komende dagen?

Noganoniem spannend maandag! Fijn dat je er zo positief in staat! Succes met de echo en bij de gyn!

Hahaha ben benieuwd wie er allemaal bezwijken heb wel zin in testjes turen dus kom maar op!!

20. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Mijn temp is omhoog! :D

Deel Deze Pagina