NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Yeahh ellada!

Mijne vanmorgen 37,0, dat is drie dagen een verhoging van 0,2-0,3. Dan mag ik er nu wel vanuit gaan dat m'n ei woensdag is geweest toch

2. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Mijn temp is na die ene keer op 37,0 weer keurig naar beneden gegaan (al 2 dagen weer 36,5). Ik snap er ff niks meer van. De enige keer dat mijn cyclus zo lang was, was na mijn mk (46 daagjes). Zelfs de eerste cyclus na de pilstop was korter (36).... Dus mijn vermoeden bestaat dat er miss iets kan zijn gegaan de vorige ronde???? Toen had ik wel een dipje op 6dpo, maar ben ik wel keurig 13 dagen na mijn ei ongie geworden (ik heb niet getest, want ik ben niet echt een tester...). Ik snap et ff niet.
    In ieder geval, ik mag van deze lijst af :(. Ik ga deze lijst nog wel volgen op de achtergrond en ik hoop dat deze lijst heel mooi roze kleurt!

3. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Ting, balen hé! Ik hoop dat je ei snel komt! Veel succes!

@Septembermom, wat fijn hè die bevestiging van wat je zelf al dacht! Nu nog even wachten, dat duurt zooooo lang!

@Hier, als mijn eisprong inderdaad gisteren is geweest dan komt mijn NOD met een LF van 11 dagen op 7-12. Dan zit ik hier dus toch goed (en ben ik hier niet alleen omdat ik dit clubje leuker vind dan het volgende haha)!

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    💕🎀 NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016 💕🎀

1 December (7)
    Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2
    Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3
    Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6
    XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM
    Lizzy1985 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

2 December (4)
    Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11
    Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM

3 December (1)
    Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7

4 December (6)
    Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7
    Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK
    ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ?
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14
    Pinkmylife - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 20 - MMM

5 December (4)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3
    Bloemp27 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 2
    Wish88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

6 December (4)
    Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10
    Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3
    Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4
    Nolaadriana92 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 1

7 December (2)
    Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

Datumloos. (1)
    Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4

Buiten de lijst. (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november

Totaal:30

Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

5. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Spannend meiden!! Steeds meer op het wachtbankje en bijna de eerste nod's die volgen

Vanmezelf mag ik niet testen tot 10dpo... maar hoelang ik het volhoud is nog de vraag hahah... mijn vorige lf was 10 dagen en als ik die aanhoud is die ditkeer op 2dec, maaaaar om de testdrsng te voorkomen en teleurstelling ook te voorkomen heb ik de nod op 5dec gezet😱🙄

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Nou hier geen test vanochtend. Temp is flink gezakt. Niet helemaal betrouwbaar, want was gisteren bij waylon en heel laat thuis. Ben veel later gaan slapen dan anders, icm mijn zere tepels heb ik geen hoop meer. Wacht nu keurig mijn menstruatie af en dan op cd3 opnieuw bloedprikken voor de laatste onderzoeken. Maandag afspraak maken bij de gyn om de uitslagen te bespreken. Denk dat ik rond cd9 de afspraak plan.

7. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

@ellada: Fijn dat je ei geweest is! Ik weet ook niet of ik in de clubje val maar blijf hier ook liever.

@Toto: wat balen meid van je tempdip :( Veel succes alvast bij de gyn.

@Chats: Jeetje meid wat confronterend. Ik snap je gevoel helemaal. Een brief van het zkh en geboorte kaartje in een keer. Wel een hele lullige combi. Dikke knuffel!

@Septembermom: fijn dat je eitje geweest is!

Pff ik hoor soms in mijn omgeving en ook lees ik hier soms op het forum verhalen of situaties van mensen waarvan je eigenlijk denkt is een kind verstandig? die dan toch makkelijk zwanger raken of in ieder geval nog sneller dan wij. Slechte onstabiele leefomgeving, twijfelachtige relatie, erg ongezonde levensstijl van een of beide partners.. en dan wel zwanger. Ben ik raar dat ik me daar soms echt kapot aan irriteer?:( Denkt dan echt waarom in hemelsnaam zij wel en wij niet. Herkenbaar voor iemand of ben ik heel raar :( soms zo oneerlijk...

Hier verder ook gisteravond nog geklust dus nu 5 dagen achter elkaar :D ovulatie pijn is zo goed als weg, voel nog wel een gevoelige plek maar had gisteravond ineens gevoelige tepels en heb dat vaker rondom ovulatie. Maandag echo en vrijdag bloedprikken op progesteron.

8. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Heel herkenbaar wat je schrijft hoor! Is echt niet gek... Helaas kijkt de natuur niet wie er verantwoord een kind kan laten opgroeien. De natuur is soms liever hard...

Maar het klinkt alsof je ei toch echt gesprongen is! Dus welkom op het wachtbankje! Aan het klussen zal het niet liggen 😉
    Gevoelige tepels idd een symptoom dat je rond/na eisprong zit...
    En dan nu; wachten... 🍀
    Succes maandag nog! En met alle uitslagen

9. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    He wat verdrietig! Had zo gehoopt dat je de eerste roze Vd lijst werd... 😘

10. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Daar mag je dan zeker van uitgaan. Welkom op t wachtbankje 😉🍀

11. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ik heb soms ook lange uitschieters in cyclus... Even in de gaten houden. Langer dan 35 dagen wordt niet meer als normaal beschouwd.
    Adv je temp klinkt het niet dat je ei is gesprongen.
    Misschien ook ovulatietesten gaan gebruiken?
    En ontpillen kan lang duren... Bij mij duurde het 1,5 jaar voor dat ik normale cyclussen kreeg (daarvoor ook cyclussen van 40-50 of zelfs in de 60 dagen)
    Nu gelukkig tussen 28-35

12. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    En anders mocht je ook hier blijven hoor! 😃

13. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Wat spannend allemaal!!! Alvast succes maandag met testen 🍀 je zou zomaar de eerste roze Vd lijst kunnen worden 🍀🍀

14. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Nog anoniem; 8 dpo is slijmvlieaag heel mooi te zien met echo. Intensiteit verandert na eisprong namelijk... Hopelijk mooi dik 🍀
    Lukt het nog zonder te roken?

En de rest Vd dames hun ei allemaal gevonden en op t wachtbankje? Hoop voor allemaal een mooi roze test 🍀🍀

15. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Blosje ik hoop het maar o het is zo eng.

Toto hoe was het optreden van waylon?

Proudmama fijn dat je ei nu gesprongen is.

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik blijf meelezen hoor meiden! Heb eerlijk gezegd meer met dit groepje dan het volgende :)

17. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Haha florina, dat had ik dus ook! ;) Je kan natuurlijk ook gewoon lekker hier blijven! Al je eisprong gevonden?

@Toto, kan het nog een innestelingsdip zijn? Nog niet opgeven hoor!

18. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ting aah wat balen! Heel veel succes!

Ellada jaa is fijn die bevestiging! Aah jij ook 7 dec dan is mijn NOD ook nou ik duimm voor ons!!

Blosje dankjewel voor je reactie! Nou hopen dat komende weken heeel snel gaan!

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL

Haha ik zat vanmorgen ook stiekem bij jou te spieken of je al een positieve test heb gehad🙈☺️

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Gewoon hier dan blijven meiden!!!

Deel Deze Pagina