Septembermom ip moet je temp bij een zwangerschap hoog blijven Pas na de bevalling daalt deze weer. Hij kan wel schommelen , maar het is hoger dan voor je eisprong
💕🎀 nod-lijst 1 t/m 7 december 2016 💕🎀 1 december (7) liefwolkje - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 jodie1988 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 3 krulleboll - 24 jaar - tweede kindje - ronde 2 sam01 - 32 jaar - derde kindje - ronde 6 xmoonlightx - 32 jaar - tweede kindje - ronde 1 blosje89 - 27 jaar - eerste kindje - iui 6, ma en mk - mmm lizzy1985 - 31 jaar - tweede kindje - ronde 3 2 december (4) deborahbonne - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 elfi - 32 jaar - eerse kindje - ronde 25 - mmm reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 11 ike - 30 jaar - eerste kindje - ronde ? - mmm 3 december (1) faeliv - 27 jaar - eerste kindje - ronde 7 lophog- 36 jaar - eerste kindje - ronde 6 4 december (6) muizelijntje - 33 jaar - derde kindje - ronde 7 ting86 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 5, ronde 3 na mk toyaap - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 nicolletjuh - 31 jaar - derde kindje - ronde ? nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 14 pinkmylife - 25 jaar - eerste kindje - ronde 20 - mmm 5 december (4) chats - 33 jaar - eerste kindje - ronde 28 littleindians - 24 jaar - derde kindje - ronde 3 bloemp27 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 wish88 - 28 jaar - tweede kindje - ronde 3 6 december (4) proudmama01 - ? Jaar - tweede kindje - ronde 10 jd1987 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 purkeltje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 nolaadriana92 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 7 december (2) saar24 - 32 jaar - derde kindje - ronde 13 septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 3 datumloos. (1) ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 4 buiten de lijst. (1) toto - 36 jaar - derde kindje - ronde 6 na ma en mk nod: 29 november totaal:30 wachtbankje (12), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Haha Denk dat ik hier nog wel even blijf kletsen! Ik had vandaag een positieve ovulatietest, omdat het bij mij meestal langer duurt dan 48 uur voordat m'n ei springt wacht ik dat nog even af. Denk eerder dat 'ie dinsdag pas springt.. even m'n temperatuur afwachten
Ja florina, gewoon lekker hier blijven! Wie weet is je ei toch sneller of test je al vroeg positief en anders wachten we gewoon even met je toch!
Yeeaahh florina eindelijk! En leuk dat je hier blijft kletsen, gewoon doen! En inderdaad zou het sowieso leuk vinden als iedereen actief blijft tot de laatste NOD, wel zo leuk voor de laatste, maaaar ik blijf sowieso spieken voor jou florina! Gaf cb ook een smiley florina?
Aah okee maar hoeft dus nu niet perse nog meer te gaan stijgen bij zwangerschap?(nog hoger dan temp van na ovulatie bedoel ik dan) Oh lees nu je laatste berichtje temp moet dus nog wel stijgen bij zwangerschap? In ieder geval hooop ik het voor je! Super spannend, m'n duimen draaien voor je!!
Zolang hij maar hoger blijft dan voor de eisprong Ik had vorige x 1 dag 37,3 en op nod 37,1 Dat heb ik in een gewone cyclus ook , de 37,1 tot nod Alleen als ik niet zwanger ben, is hij op nod en erna weer 36,8 en lager Bij temperaturen heb je een topic temperatuurkaartjes zwangeren, kijk daar maar eens in!
Ohhhhh wat spannend weer. Pfffff.... lijkt me zwaar elke x wachten.. Kan me goed voorstellen dat je liever zelf test ipv dat te horen via de telefoon. Nog een paar dagen!! Hou vol hè!!!
En je test wel elke keer op vaste tijdstippen? Mocht je dat al doen.... ik herken het wel....zie onderschrift... Mijn gynaecoloog gaf aan dat cyclussen die altijd langer dan 35 dagen er waarschijnlijk problemen zijn met de eisprong Ik mijn geval heb ik het om en om ( normale cyclus-lange cyclus)
Het waarom zij wel en wij niet.... is heeeeel erg herkenbaar!!! Ik probeer het los te laten -lukt echt niet altijd hoor - maar uiteindelijk heb jij ( en je vriend hier last van en hoe graag je het anders zou willen; het zijn dingen die wij niet in de hand hebben Jij hebt alle kansen wel benut deze keer Ben benieuwd naar maandag!!! Duim voor je!!
Jaaaaa gezellig hier blijven Hou ons op de hoogte!!! Wachtbankje -- chats schuift alvast een stukje voor je op
Even snel tussendoor mijn oudste is vandaag jarig! CD 22 roze bloed en vandaag CD 24 weer. Heb migraine aanvallen, steken overal en dat terwijl wij juist deze ronde nergens naar keken totdat het roze bloedverlies begon. Uiteraard echt geen symptomen, maar dit is zelfs voor mijn lijf nogal vreemd. Wanneer mijn ei was kan ik dus echt niet zeggen... Ik ga snel terug naar mijn visite en lees straks even alle pagina's door
Ben ik het niet mee eens🤔😉 Ik ben zwanger geworden in een cylus van 41 dagen En mijn gyn gaf juist aan dat mijn cyclussen geen afwijkingen hadden en had cyclussen van 43 dagen