NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Proudmama beetje zeuren hoort erbij. En na 11mnd mag dat ook gerust.
    Gemeenschap kan, als we creatief zijn. Maar dat zijn we wel na 12jaar haha.

2. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Iki van harte! Super zeg!

Ik heb hopelijk dit weekend en goede innesteling en volgend weekend ook een mooie test met 2 streepjes.

Heb alles bij gelezen en ben de helft al weer vergeten. Spannende aankomende week voor iedereen..

3. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ben in het weekend altijd veel op pad en wat heb ik veel gemist.

@Florina, wat geweldig!! Eindelijk een positieve test.
    @Ike, Gefeliciteerd!! Alle duimen draaien voor een plakker, het is je zo gegund na zo'n lange periode.

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dank je wel Sam.

5. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Goedemorgen dames, wie gaat er allemaal van jullie testen vandaag?

6. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Wow Ike gefeliciteerd! :)

Ik heb me dit weekend zwaar verbaasd over mijn eigen lichaam. Dit weekend ben ik begonnen ben bloeden... Dus deze maand heeft mijn lichaam geen eitje gemaakt :( (nog niet meegemaakt). Voor mij is dit wel een soort geruststelling en kan ik mij weer volledig focussen op de volgende ronde. Alleen heb ik geen idee wanneer ik mijn ei weer kan verwachten...

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Temp je ook Ting? Of Ovu testen gebruiken?

8. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik heb afgelopen maand getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt. Mijn temperatuur bleef continu laag en de ovulatietesten waren continu negatief.
    Komende maand ga ik ff helemaal niks gebruiken. Zo was het in mijn 2e ronde ook raak, maar mocht het toen helaas niet zo zijn...

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik kom net van de gyneacoloog vandaan. Was eerst bang dat ik niet kon gaan, had vanochtend zwaar diarree en moest spugen. Gelukkg voel ik me nu weer beter. Heb een echo gehad, baarmoeder zag er normaal uit, slijm laag was 7 mm. Ze kon zien dat ik links mijn eisprong heb gehad. Ik zei oh wat raar want voelde hem rechts. Ja zei ze dat kan want beide eierstokken zijn ermee gemoeid en krijgen prikkels door de hormonen. Eierstokken zagen er beiden ook normaal uit. Ze heeft ook meteen een uitstrijkje gemaakt. Heb een formulier meegekregen om bloed te prikken op de 3e dag van de cyclus als ik ga menstrueren.

10. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wat vervelend Ting. Op naar een betere ronde.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Had ik ook. Ik voelde ook alleen links de groei, maar de eisprong was toch rechts geweest
    7 mm is netjes!

12. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @Ike:
    Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop echt dat deze blijft plakken :D ik duim voor je!

Pfff ik ben zo ongeduldig! Ik moet mij echt verbijten om niet te testen:)
    Ik zou bijna voor nod gaan testen, maar ben bang voor een teleurstelling;)
    Wel heb ik sinds vrijdag al last van pijn aan mn borsten. Normaal komt dit pas 2 dagen voor nod. Aangezien ik een borstverkleining heb gehad vorig jaar en ze normaal erg ongevoelig zijn, heb ik nu opeens weer gevoelige tepels! Ik durf dus echt niet te hopen...
    Ook wat steken bij achter mn schaambeen gehad.. ik word hier nerveus van!

13. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Florina jaa die bevestiging is zeker fijn! Heb nu wel alles ingevuld in FF was wel benieuwd:) jaa ik ga lekker vroeg testen denk vrijdag 9dpo of zaterdag 10dpo dus nog een paar dagen afwachten! Hoe was je temp vandaag? Ovulatietest al negatief?

Ting ach jee wat balen zeg? Heb je dat vaker gehad? Heel veel succes in de volgende ronde!!

Toyaap dat ongeduld is heel herkenbaarer!! Hoeveel dpo zit je nu? En wanneer wil je testen?
    Ik ga er niet tegen vechten mag gewoon lekker 9/10 dpo al testen van mezelf🙈

Verder geen testers komende dagenn??

14. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @Septembermom:

Ik had vorige week op vrijdag en zaterdag een posi ovutest, dus als ik zondag aanhoud met mn eisprong, zit ik nu op 8 dpo pas! wheee
    Maar als ik op 10 dpo test ben ik bang voor de teleurstelling zeg maar :p

15. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Vannacht wakker geworden van menstruatie-achtige pijn. Geen bloed... Verwacht ik ook pas (woensdag/) donderdag...
    Nu extreem branderige tepels. Normaal heb ik dit alleen rond eisprong!
    10dpo vandaag, testje gedaan maar was negatief. Temp nog mooi hoog... Wachten t maar weer af...

16. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    @Septembermom hoeveel dpo zit je nu?

@Toyaap, haha nog 2 daagjes geduld!

@Blosje: Spannend! hopelijk blijft de temp mooi hoog!

@hier: vandaag 7dpo, durf niet te testen.. heb geen kwalen niks haha dus weet niet of het handig is om voor nod te testen

17. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Spannend voor jou Blosje!

Waaauw gefeliciteerd Ike!! Super leuk!!

Ik durf niet te testen, ben veel te bang voor een teleurstelling. Op dag 22 getest ivm die vage kwalen en bloedverlies maar die was zoals verwacht wit. Ik heb gister weer wat bloed gehad maar verder weer niks dus ik wil echt even afwachten wanneer het doorzet.

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Even snel tussendoor, hoop later uitgebreid te reageren.

Gefeliciteerd ike!

Florina, fijn dat je ook eindelijk je posi test hebt gehad.

Fijn nog anoniem dat er op de echo niets geks te vinden was. Hopelijk is bloedprikken op cd3 niet nodig.

Waylon was echt vet! Volgend jaar gaan we weer :)

Zaterdag heb ik echt even staan janken als een kind. Trok de verhalen van mijn schoonzus zo slecht en VL stond buiten te roken, dus hem even opgezocht en even compleet ingestort. Gelukkig heb ik me daarna weten te herpakken en nog wel een gezellige avond gehad.

Dit weekend dus onbetrouwbare temps gehad. Van zaterdag op zondag was VL ziek en heeft de nacht lopen spoken en mij wakker gehouden, dus die telt ook niet. Vanochtend wel weer juist en wat gezakt. Inmiddels ook al weer bruinverlies, dus ik schuif definitief een ronde door. Ik hoop nu heel hard op een mooi kerstkadootje.

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ook 2 streepjes. Maar ik wil ze eerst nog verder zien oplopen😂

20. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL

Echt???? Foto??!