Oooooooh XmoonlightX is het echt waar??? Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Krijg er kippenvel van hihihih Hoeveel dpo zit je nu ook alweer?
Nu duurt voor mij de nod ook erg lang hoor😂😂 Dus ook al test je vroeg positief , dat maakt de angst voor een teleurstelling niet anders Ik zit nu pas op 10 dpo Maar ik herkende de klachten van mijn eerdere zwangerschappen
Super duidelijk Moonlight!! Wauw, wat een mooie testen! Ook voor jou ♡ Van harte gefeliciteerd! ♡ Wanneer ga je weer testen?
Ziet er mooi uit moonlight! Vandaag wederom bloed, lijkt wel wat meer dan gisteren, ik hoop dat het vanavond gewoon doorzet dan kunnen we weer verder.
Moonlight, wat super, die is echt duidelijk. Gefeliciteerd!! En dat die mag blijven plakken. En bijna een derde Wish4four, spannend....... Ik ben benieuwd. Liefwolkje, wat balen. Dan inderdaad maar hopen dat het doorzet en op naar hopenlijk een betere ronde.
Aaaah wauwwww moonlight!! Super duidelijk!! Hopen dat ze mooi oplopen en het een plakkertje is!! Wish4four spannend!! Wel showen hier he😁😁
Wauw alweer een roze! Hier 7 dpo en ik ben aan het bedenken vanaf wanneer ik eens zal gaan testen 8/9/10 dpo Heeel google afgespeurd naar vanaf wanneer mensen positief testen... Wat adviseren jullie?
@Ike, Moonlight gefeliciteerd! Mijn duimen draaien! @Noganoniem, wat fijn dat de eerste afspraak is geweest en de echo Oké was. Hopelijk is vervolgonderzoek niet meer nodig! @Ting, wat balen! Succes de volgende ronde! @Toto, ik snap dat het je soms even te veel wordt! Mijn duimen draaien voor je dat er toch nog een mooie test komt deze ronde en anders absoluut een kerstcadeau! @Liefwolkje, dan kan het maar beter gewoon doorbreken hè! En dan door voor dat kerstcadeau! @Hier, erg onrustige nacht waarna de temp wat laag was... Maar altijd 3dpo een wat lagere temp.
@ting he wat jammer!!! Hopelijk idd volgende maand weer een goeie ronde @nog anoniem fijn dat alles er goed uit zag!! Is je vriend ook nog onderzocht? @ blosjes spannend !!! Wannneer ga je weer testen? @ toto jeetje wat vervelend voor je! Wel fijn dat je ff bij je vriend kon uithuilen en de avond toch leuk is geëindigd. Duim voor jou mooie kerstcadeautje @ xmoonlightx wauw!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!! @wish4four spannend!!! Foto???? @liefwolkje ik blijf het wel raar vinden hoor... hoop voor je dat je snel duidelijk krijgt @muizelijntje inmiddels al minder donkere lijntjes???? @toyaap en purkeltje haha heerlijk dat jullie niet kunnen wachten @ hier; temp is nog hoog dus duim nog ff door!!!
Het beste is vanaf je nod 😂😂😂😂😂😂 Maar dat is mij nog nooit gelukt