NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

Ik zie zeker wel een licht streepje. Alleen ben ik wel erg voorzichtig, heb paar maanden geleden een licht positieve test in mijn handen gehad van de kv met 8/9dpo..ook heel lichtroze streepje..en dag erna was ie wit en paar dagen later ongesteld. Blijft altijd moeilijk. Maar zie wel iets hoor.

2. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Haha... komt zo bekend voor ;). Bij twijfel kun je de foto altijd nog naar negatief zetten :D

3. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik weet dat dit nog niks zegt, daarom zei ik al: ik was weer str*nt eigenwijs.
    Maar ik heb vorig jaar een borstverkleining gehad en sindsdien waren ze erg ongevoelig (ook mn tepels). Maar sinds een paar dagen 'werken' mn tepels (erg gevoelig en vaak stijf) en borsten opeens weer. Dus ik hoop dat dit de bevestiging is, anders vind ik t wel HEEL apart! hhaha:p

4. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Aah echt super om die testen te zien Ike! Hopelijk blijft alles goed gaan!

Jullie hebben gelijk hoor dames, dat bloeden is ook raar. Sinds gisteravond is het weer compleet verdwenen. Vind dat misschien nog wel vervelender. Elke keer als het stopt heb ik toch weer een klein beetje hoop voor deze maand. Ik durf ook echt niet te testen, want ik kan me niet voorstellen dat een eventueel vruchtje zich in kan nestelen met al dat bloed elke keer.

Ook heb ik er een nieuw ontpil kwaaltje bij: nachtelijk zweten. Jeetje wat is dat vies haha. Elke nacht word ik 2-3x wakker en ben ik helemaal nat en plakkerig. Dan maak ik mezelf droog en draai ik de dekens een keer om en kan ik wel weer slapen maar vervelend is het wel.

5. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    #645 ToyaAp, 29 nov 2016
    Laatst bewerkt: 29 nov 2016
    @Sam01: ochja! Helemaal vergeten!
    Hier issie in negatief

20161129_123437.jpg

Edit: kwaliteit is echt slecht! Op mn telefoon is hij duidelijker ;)

6. Boortje1991

29 nov 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeee allemaal!!

Ik hoop dat dit een iets gezelliger forum is als viva ;) maar daar ga ik wel van uit aangezien ik hier altijd hele lieve en meegaande reacties lees!

Even mijn verhaal.. ik ben in oktober gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding gehad en vervolgens een cyclus van 28 dagen gehad. Opzich heel netjes dus gelijk alles weer op de rails. Om mijn lichaam een beetje te leren kennen qua eisprong etc heb ik gelijk de eerste echte ronde er een paar ovulatietesten tegenaan gegooid en kon ik heel mooi zien dat mijn eisprong zaterdag 19 november geweest is. Donderdag en vrijdag goed geklust en nu in afwachting van mijn NOD die volgens de berekeningen rond 2 december zal zijn....

Nu vraag ik me af of jullie dit herkennen;

- vanaf ovulatie gelijk een soort krampen in m'n onderbuik
    - vanaf ongeveer 2 dagen na ovulatie gevoelige borsten
    - afgelopen 3 dagen (vandaag nog niet gevoeld) een aantal hele felle steken rechts onder in m'n buik gevoeld, echt even een AUW momentje zeg maar...
    - blauwe aderen over m'n borsten.. dit heb ik altijd wel iets maar heb het idee dat het nu erger wordt. Het viel mijn vriend ook op. En als ik op de scooter zit en over een heuvel ga doen m'n borsten gewoon echt zeer, dit heb ik eigenlijk nog niet eerder zo gehad. Vorige maand een paar dagen voor mijn NOD zakte dit af, maar nu doet t savonds eigenlijk nog zeerder als afgelopen week...
    - ook zakt mijn 'ongestelde' gevoel in mijn buik af.. maar blijf ik af wn toe steekjes houden.

Wat denken jullie :D

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha ik zie wel wat! Hopelijk loopt het op

8. XmoonlightX

Hier nu al vanaf 9 dpo een duidelijke pos test, hij gaat alleen nog niet knallen, dus ben benieuwd. Zit vandaag op 11 dpo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,6 KB
      Weergaven:
      2
  9. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Dat komt nog wel. ik heb vorig jaar op 12 dpo pas getest en die knalde ook nog niet echt, terwijl ze normaal zeggen dat de testen met 2 kids snel knallen.

@Boortje1991: welkom. Je lijstje komt bekend voor, heb ik meestal tussen eisprong en nod

10. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi Allemaal,
    Ik ben even een tijdje weg geweest. Dacht maar even wat minder op deze website te moeten zitten.
    Ik zie al een aantal met een mooie test! Hopelijk een plakker! Maar al wel alvast gefeliciteerd!
    Bij mij gaat het em weer niet worden denk ik. Verlies sinds gister alweer roze en oranje achtige afscheiding met hier en daar een sliertje bloed. Altijd een voorteken van een aankomende menstruatie. Helaas :(

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Mijn koude voeten, tnx voor de tips dames! 's Nachts is het geen enkel probleem met sokken en m'n elektrische deken... Overdag als ik druk ben ook niet, maar als het rustig is bevriezen ze in m'n heerlijk gevoerde schoenen... 's Avonds thuis met extra sokken, pantoffels en een dekentje soms ook alsof ze eraf vallen... Zucht!

@Granaatappelsap, hebben jullie gehoord dat Healthy People tot meest misleidende product is verkozen? Ik nam dit al een paar keer, maar was net over op POM (eindelijk dichtbij m'n werk een supermarkt gevonden die dat verkoopt!).

@Wish4, jammer! Vanochtend nog getest met KV?

@Septembermom, je temp klinkt veelbelovend! Wanneer ga je testen?

@Ike, supermooi!

@Blosje, balen zeg! Hopelijk gebeurt er toch nog een klein wondertje en anders draaien mijn duimen ook voor jou voor een mooi kerstcadeautje!

@Proudmama, ik zit ook op 4dpo nu en heb precies hetzelfde... Ik voel een soort druk in m'n onderbuik de hele dag al af en aan en vanavond ook wat zeuren in m'n rug...

@ToyaAp, ik zie wel iets! Mijn duimen draaien!

@Liefwolkje, wat balen dat het nog steeds onzeker is... Dat nachtzweten zou ik niet persee als ontpilkwaaltje zien, kan ook zijn dat er een griepje aan komt. Mocht dit niet zo zijn en je echt zo nat blijven is het wel iets om even bij je huisarts te melden.

@Boortje, welkom! Symptomen zeggen Helaas niet altijd iets, ik herken ook veel daarvan als normaal tussen ei en nod... Mocht het van een zwangerschap zijn dan zou je al positief moeten testen dus morgenochtend testje wagen?

@Moonlight, mooie test! :D Heb je ook een foto van je rijtje?

@Elfi, balen! Hoeveel dpo zit je? Mocht het nu inderdaad over zijn, dan duim ik hard voor je de volgende ronde!

12. Lophog

Lophog Lid

26 aug 2016
    38
    0
    0
    Hier 10 DPO negatieve test... wel al vanaf 7DPO steeds zeurende buikkrampjes. Veder geen innestelingsbloed of iets dergelijk te bekennen. Ik zal wel een beetje buikpijn hebben van de spanning. Deze week duurt zo lang...:)

13. XmoonlightX

Heb wel een rijtje, maar het is met verschillende lichtvallen.
    Maar vind het zelf niet heel oplopen. Dus ff afwachten

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      6
  14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hey moonlight gefeliciteerd met je posi test!! Ik ben een tijd offline geweest nu 8dpo. Hoop dat het deze ronde raak is. Aangezien we anders 15 december in de mmm terecht komen. Mijn nod is zondag

15. XmoonlightX

#655 XmoonlightX, 29 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2016
    Thanks! Moet hem zelf nog wel eerst verder zien oplopen hoor :D Mijn nod is donderdag of vrijdag pas , dus ben erg benieuwd

Ik duim voor je!!

16. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Moonlight voorzichtig gefeliciteerd. Begrijp dat je de test nog even wil zien oplopen.
    Eerder al miskraam gehad dat je nog twijfelt?

17. Boortje1991

29 nov 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gevoelige borsten zijn iets minder gevoelig geworden... dat baart me dan weer een beetje zorgen :)

18. XmoonlightX

Ja klopt , een mk bij 10 wk (vruchtje na zes weken echo gestopt nadat we een hartje gezien hebben)
    Toen had ik goede testen trouwens, dus slaat nergens op deze twijfel.
    Maar toch een soort v zelfbescherming ofzo

19. XmoonlightX

Hoeft natuurlijk niet continue aanwezig te zijn :D

20. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Je testjes lopen inderdaad nog niet echt op, hoop dat ze dat wel snel gaan doen. Ik duim voor je.

Ik ga morgen testen, heb oplopende ovulsatietestjes dus ben nu wel zeer benieuwd. Zit morgen op 10 dpo Ga met kv 2v5 testen. Laat het jullie weten als ik heb getest. Hoop met een positief resultaat.

Deel Deze Pagina