Toyaap lijk ook wat te zien!! Spannend morgen weer testen? Elfi balen zeg hopelijk zet het niet door en anders heel veel succes in de volgende ronde! Moonlight mooie testen hoor! Ik snap je voorzichtigheid (zelf vorige maand licht oplopende testen gehad), maar vind ze er goed uitzien hoor! Morgen weer testen? Ellada ik mag van mezelf echt pas vrijdag 9dpo voor eerst testen. Is alsnog heel vroeg hoor dat weet ik maar de testjes beginnen me steeds harder te roepen😆 Lophog jammer van je negatieve test vandaag, hopelijk met een paar dagen wel een tweede streep! Maan hopen dat het dan deze ronde nog raak voor je is! Wacht je je NOD af of ga je eerder testen? Spannend duim voor je!
Hier een omo witte test vanochtend zit op 9dpo dus zegt niet veel, maar ook een temp daling van 0.1 ben benieuwd Zijn er nig dames die vandaag gaan testen? Of al hebben getest vandaag?
ToyaAp ik zie een streepje! Spannend hoop dat ze gaan oplopen Wish balen Hey morgen of overmorgen nog eens testen. Heb er meer gezien die op 9 dpo negatief testen en op 10 dpo opeens een streepje hadden ik kom nu uit de nachtdienst en ga nu slapen, als ik vanmiddag wakker ben ga ik testen
12 dpo en temp daling naar 36,60... Ondanks dat er nog geen bloed is mag ik op rood. Zal in de loop Vd dag wel komen... Succes voor de andere dames 🍀🍀😘 Moonlight hopelijk is je test opgelopen. Verdrietig je miskraam... Heb ik ook gehad, maar wij zagen t al met 7 wk echo en uiteindelijk met bijna 9 wk toen de miskraam opgewekt met medicatie
@noganoniem, ik durf niks te hopen haha maar wacht het indd morgen even af, als mijn temp hoog blijft zal ik overmorgen testen, heb al wel ongi krampjes joh pff @blosje, he balen is dat zeg, maar misschien stijgt je temp morgen? Of was vandaag je nod?
Nee morgen is officieel m'n nod maar soms komt menstruatie dag eerder en in combi met negatieve test gisteren is t definitief over
Toyaap jaa ik zie een streepje!! Super spannend!!! Wish jammer van je negatieve test hopelijk is er morgen wel wat zichtbaar! Duim voor je! Aaah blosje😔😔 wat ontzettend naar dikke knuffel meid hopelijk de volgende wel echt raak voor jou!!
Toyaap ik zie een streepje!! Blosje89 he getver wat balen zeg 😔.. Jij 2 mk gehad zie ik 😔 Wish88 ah jammer!!
Nou meiden heb getest en ja er staat iets maar eigenlijk ook nog niets weer zo'n vaag lijntje. dus over 2 dagen nog maar eens misschien was de eisprong 1 dag later. Ik kom later nog ff uitgebreider
Vandaag 15dpo en ongi nog niet doorgebroken. S8nds gisteren ook geen spotting. Vanochtend tegen beter weten in toch een testje gedaan en omo wit. Op ovu test trouwens wel een duidelijke streep. Had die trouwens eerder gedaan. Dacht als daar geen duidelijk streepje op staat dan hoeft die zs test ook niet. Hopelijk breekt die ongi nu snel door. Spannend nog anoniem. Duim voor je dat die oploopt.
Dat is ook weer zo... lees hele tegenstrijdige verhalen ook. Sommigen waarbij de klachten verminderen en toch al weken gelukkig zwanger zijn, en anderen waarbij het een teken is van een naderende ongesteldheid. Pfffff is t al bijna zaterdag :-D
Toyaap ik zie een streepje! Moonlight Mooie oploop!! @nog anoniem, spannend!!! hopelijk loopt hij mooi op! Hier alle klachten voor de opkomende ongi afgetikt, morgen kijken wat de temp doet en wanneer de draak uitbreekt dan kunnenw e weer door naar ronde zoveel T.T
Hi lieve meiden! Ga er zo even voor zitten om terug te lezen en te reageren. Hier nog geen temperatuurstijging dus ik val er nu wel heel erg buiten Blijf hier alsnog kletsen zo lang het duurt hoor!
hier op 11 DPO ook nog steeds negatieve testen.... zelf de uiterst gevoelige test van 'ZwangerenKids' is nog negatief .... Iemand toevallig ervaring met deze test die misschien pas laat positief teste?? Hoop zakt me wel heel erg in de schoenen.
Hoe is het nu met het bloeden? Echt vervelend zeg Ik zou 10 DPO een testje doen, en er dan rekening mee houden dat het echt nog niet over is als 'ie negatief is Hoe is je temperatuur nu? Hopelijk weer wat hoger! Mooi !! Nog steeds? Jaaaa Wat fijn! Nu wachten wachten wachten.. hopelijk gaat de tijd lekker snel Hier ook aan het granaatappelsap, verder heb ik ook echt mega koude voeten.. Nu ook, lekker pantoffels aan en het zijn nog steeds ijsklontjes Ga zo maar een extra paar sokken pakken haha. Brrr! Las een tip over een voetenbadje, lijkt me heerlijk! Lief dat je het vraagt! Maar nog niet, ik denk morgen. Hoop het.. wil ook op het wachtbankje Super! Hoe was je temperatuur vandaag? Prachtig mooie test weer! Wat balen blosje ! Wie weet toch nog te vroeg, ik hoop het zo voor je! Nog last gehad van krampen? Ik denk echt niet dat het iets met ongesteld worden te maken heeft hoor.. Wie weet betekent het wel iets goeds Ik hoop het in ieder geval echt voor je!! Ik vind 'm super mooi en duidelijk voor 11 DPO! Wat jammer Ik hoop van harte dat het de volgende ronde raak mag zijn! Zie een streepje! Ben super benieuwd naar je test morgen (neem aan dat je morgen weer test?) Mooi! Duidelijk opgelopen Wat super jammer Toto Hopelijk kan je snel door naar de volgende ronde.. Jammer zeg! Maar hoe zeker ben je van je eisprong? Temperatuur je?
@florina elke maand met LH testjes laatste 3 maand met de digitale Clear bleu steeds knipperend smiletjes op dag 16 en eerdere testen ook rond dag 15/16 aardig regelmatige cyclus... temperaturen vind ik moeilijk om steeds op hetzelfde tijdstip te doen...
Ohhh wat zou ik ook graag zo'n tuurstreepje zien! Of gewoon een knaller natuurlijk. Ik ga morgen maar weer eens proberen! Dan zit ik 2 dagen voor nod.. als het al iets is moet ik dan wel iets zien toch