@Moonlight, mooie testen maar ik snap dat je graag nog wat meer oploop ziet! Zie later je nieuwe test, super! Nogmaals gefeliciteerd! @Maan, ik duim hard voor jullie zodat de MMM jullie bespaard wordt! @ToyaAp, ik zie op beide iets! Nu duimen voor oploop! @Noganoniem, spannend! Show je snel een foto? @Toto, vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! @Wish en Lophog, jammer maar het is nog vroeg. @Blosje, balen! @Florina, balen dat je temp nog laag is! Maar na dinsdag wilde je graag toch? Dus wat dat betreft fijn en dan nu maar snel! Mijn temp is weer net wat hoger dan 3dpo maar niet superhoog... Zal zo m'n kaartje bijvoegen... Ik wacht af! @Boortje, ik hoop ook een mooi streepje voor jou morgen!
Florina dank je wel. Ik probeer het hier nog allemaal bij te houden, maar heb veel clubjes. Moonlight hij stijgt mooi hoor. Toyaap ik zie heel licht een streepje. Ik hoop dat hij oploopt.
Bekijk bijlage 519436 Bekijk bijlage 519437 Bovenste testje is van vanmiddag (was net wakker en lichte urine) onderste is van vanavond. Ik kom later nog ff uitgebreider
Ik lijk wel iets te zien op de kv Maar dat was vorige mnd bij mij ook meer een indroogstreep Maar wie weet , je bent nog vroeg
@Florina: Ik wilde eigenlijk om de dag testen, maar nu k toch 2 dagen achter elkaar heb getest, dan ga k ook gewoon dagelijks door haha Dus morgenvroeg weer
Klopt ik weet zelf niet of ik 9 of 10 dpo ben, had zal 19 Nov de eerste positieve ovulatietest en de zondag ook nog. Maar kan best zijn dat ik maandags pas mijn eisprong heb gehad dus morgen nog maar een keer testen en hopen dat hij dan duidelijker is
@Noganoniem, ik zie (nog) niks, hopelijk loopt ie mooi op dat iedereen hem morgen of overmorgen ziet! @ToyaAp, ben nu al nieuwsgierig naar je testjes morgen!
Wish aah balen zeg ik hoop voor je dat het alsnog njet doorzet maar je kent je eigen lijf natuurlijk het best. Lophog balen van je negatieve test. Heb er zelf geen ervaring mee, maar vind de Kruidvat 2voor5 het beste, misschien die eens proberen? Boorrtje spannenddd ik duim voor je morgen!! Ike moest jij nou morgen naar de gyn? Anders succes morgen!! Hopelijk goede hcg waarden! Nog getest ? Florina nee nog geen tempstijging? Ik hoop ook voor je morgen! Druk bezig met klussen nog? ovu testen inmiddels wel weer negatief? En gewoon lekker blijven kletsen hier! Mijn temp was vandaag 37,1
Nu weer op het werk dus kan ik ff uitgebreid reageren @Blosje89, oei dat klinkt idd niet goed, Is je menstruatie ondertussen al doorgebroken? @Wish, ik heb ook al de hele dag ongi kramp, maar kan echt niet ongi worden, heb zondag pas mijn nod en het komt nooit eerder. Dus het is afwachten. Spannend hoop dat je een posi test hebt vrijdag @XmoonlightX jaaaah dat is wat we willen zien, hij is echt mooi opgelopen nu jippieieieie gefeliciteerd!!! @Lophog, ja hoor, het kan nog steeds, er zijn meiden die zelfs pas na de nod positief testen. @Boortje, het kan, maar hoeft niet dat je 2 dagen voor de NOD iets ziet. @ToyaAp, haha ik herken het met die voornemens, ben er zelf ook niet zo goed in om die na te komen Ook al staat er op de testjes een lichte streep, toch kan ik nog niet blij zijn, heb al zo vaak een teleurstelling gehad. Ik ga morgenmiddag als ik wakker ben echt weer testen en hoop dan toch dat hij iets duidelijker is anders zie ik het weer somber in. Ben nu opeens wel weer meer gefocust op eventuele kwaaltjes, en er zijn er 2 waar ik echt niet onderuit kan, mijn borsten zijn gevoeliger dan normaal een week voor de nod, en heb al de hele dag een zeurende branderige pijn in mijn baarmoeder, alsof ik ongesteld moet worden maar weet dat het nog te vroeg is om ongesteld te worden. Verder af en toe ene vlaagje van misselijkheid maar dat heb ik eerder ook gehad, en af en toe opkomende hoofdpijn die ik ook vaker heb gehad voor de nod. Dus echt duidelijk is het allemaal weer niet. Ik heb dus nog niet zoveel hoop en bereid me er gewoon op voor dat ik volgende week bloed moet gaan prikken op cd 3 en de 10e dag een follikelmeting ga krijgen. Heb mezelf er in mijn achterhoofd dus al op voorbereid dat het deze keer wederom niks is. Elke keer die vage testjes wordt ik niet vrolijk van, al zijn ze niet omowit dus lijkt me dat ze toch ergens op moeten reageren. Op de foto zijn de streepjes amper te zien maar in het echt zijn ze toch iets duidelijker maar dan nog twijfel ik of het gene indroger is, als stond het streepje er wel al toen de test nog nat was en bij de laatste test zelfs binnen de afleestijd. Maar goed dat had ik vorige maand ook en toen bleven de testjes zo licht. Kan mezelf Wel voor mijn kop slaan dat ik niet heb gewacht tot de nod hahha nu zit ik weer in onzekerheid. Maar goed, morgen zullen jullie iets langer moeten wachten want hoef nergens speciaal voor op te staan, meestal slaap ik dan tot ongeveer 15:00 u als ik nog een nachtdienst heb. Maar ik ga dus zeker morgen weer testen, ik moet gewoon weten of hij donkerder wordt.
Ik heb nog nooit een indroogstreep gehad. Bij mij blijft een negatieve test ook echt negatief. Heb al mijn oude testen nog liggen. Septembermom morgen naar het ziekenhuis voor bloedprikken en krijg dan telefonisch de uitslag door. Als deze goed is dan wordt er een echo gepland.
Nou hier een stijging van 0.1 dus zit weer op 37.0 heb zojuist getest... wacht nu op opsroging, maar wat ik nu zie is hij omowit... en vandaag is mijn nod volgens mij (als k de vorige cyclus mag geloven met een lf van 10 dagen)
@ike ik heb ook omowit te testen gehad dus een lichte streep is bij mij een streep maar blijft nooit plakken eens ooit nooit op. Hopelijk deze keer wel al verwacht ik er zelf niet veel van ben al te vaak teleurgesteld geweest. @Wish, het kan nog, je eisprong kan misschien een dag later in geweest waardoor je nu net iets te vroeg bent met testen. Geen bloed geef't moed Meiden ik ga slapen nu, vanmiddag als ik wakker word ga ik ff testen
@Wish, balen zeg! Hopelijk nog een klein wonder! @Noganoniem, ik duim voor een mooi streepje voor je vanmiddag! @Ike, succes alvast morgen, hopen op een mooie waarde!
Wish88 balen meid... 😘 Ike hopelijk je bloeduitslag goed 🍀🍀 Noganoniem; hopelijk snel een duidelijke streep ipv turen... Florina inmiddels temp stijging? Hier aan de PCM vanwege rood... Meestal niet zoveel last van, maar deze x dus wel... Zo gesprek met de arts om over t beleid van mmm te praten. Ben benieuwd
Dames die positief testen proficiat ! Hier hen ik gisteren een early test gedaan maar die was omo wit . Beetje teleurgesteld. Gisteren was nod. Nu is er nog geen bloed te bespeuren. Heb ook niet het gevoeld dat ik ongesteld moet worden. Zaterdag nog eens testen als ik nog niet ongesteld ben.
En toch vind ik je temp lijst er hoopvol uit zien. Je hebt echt een drie fase lijst Je vorige lijst duidelijk niet Denk dat je een langere lf fase hebt, omdat je de vorige keer dipte op 10dpo.