NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ah kijk! Wat leuk! Samen zwanger in de 1e ronde en t scheelt 2 dagen tussen ons :D hahahaha

Bij mn dochter had ik op 14dpo ook geen echte knaller, was ook pas een paar dagen later.
    Ik moet weer nieuwe testjes halen :p maar dat doe ik zaterdag pas. En dat beloof ik echt aan mezelf :):):)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hopelijk zaterdag twee roze streepjes

3. XmoonlightX

Waar wordt er op geprikt?? Dat heb ik even gemist

4. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Toto en Bloshe, balen! Ik hoop een heel mooi kerstcadeautje voor jullie! En fijn dat jullie zonder hormonen door mogen Blosje.

@Dames met een witte test, balen maar er is nog hoop!

@ToyaAp, mooie oploop! Gefeliciteerd!

@Florina, zou je mij op de lijst op het wachtbankje en op 7-12 willen zetten? Fijn dat je temp omhoog is en je iig goed he best hebt kunnen doen! Mijn temp was vandaag 37.0 dus weer ietsje hoger! :)

@Sam, haha herkenbaar ineens toegeven en dan helemaal geen testen hebben ;)

@Noganoniem, wat een naar bericht! Sterkte! Welke PAP-classificatie was het? Zeg het gerust als ik te nieuwsgierig ben... Wat je test betreft hoop ik voor je dat ie toch nog oploopt!

@Septembermom, ik hoop een innestelingsdip voor je!

@Moonlight, prachtige test!

@Hier, temp blijft hoog, veel afscheiding en verder alles nog rustig... Mijn man vroeg vandaag wanneer m'n NOD was haha, nog nooit meegemaakt! :p

5. XmoonlightX

:$:$:(:) Haha ellada; jij zat zeker zo

6. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Blosje ik zit op 8dpo vandaag:) wat fijn dat jullie door kunnen zonder hormonen! Hoop op een mooi kerstcadeautje voor jou!!

Florina is back! Bedankt voor het lijstje meid!

Toto erg balen zeg:( hopelijk ook een mooi kerstcadeautje voor jou !!

Boortje balen van je negatieve test, hopelijk zaterdag wel twee streepjes!

Sarah welkom! En gelijk spannend morgen ik duim voor je!

Wish aah snap ik ik blijf hopen voor jou! Normaalste is mijn LF rond 14 dagen heb nog geen zwangerschaptest gedaan die wilde ik morgen doen. Maar nu twijfel ik wel misschien eerst temp morgen afwachten..

Moonlight jaa kan een dip zijn maar vind het dan wel een late dip..maakt me in ieder geval zenuwachtig:p je hebt prachtige testen meid en dat jn ronde 1!

Toyaap ook hele mooie testen! Ook al in ronde 1!

Ellada hahaha wat schattig zeg😂

7. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ben weer op het werk, dus ff tijd om wat uitgebreider te reageren,

@ToyaAp lopen idd mooi op, vooral je laatste foto is erg duidelijk WOW gefeliciteerd.

@Boortje, hopelijk voor jou snel meer duidelijkheid.

@Sam01 hahaha idd het universum houdt je tegen, dat wil dan vast zeggen dat het nog te vroeg is en wanneer je wel de mogelijkheid hebt om te testen hoop ik dan ook dat je een mooie tweede streep hebt

@Deborahbonne, misschien een testje er tegenaan gooien? Of wil je toch nog wachten of je niet ongi wordt? Spannend hoor

@Debbje, symptomen voor de NOD kunnen van een zwangerschap of aankomende ongi zijn, helaas lijken die symptomen veel op elkaar waardoor je pas zekerheid hebt als je een zwangerschapstest zou doen. Dus helaas kan ik je niet blij maken

@Blosje, wat fijn dat je in je eigen cyclus door mag gaan met IUI, hormonen lijken mij ook maar eng, maar wie weet heb ik ze in de toekomst wel nodig. Succes met de IUI, dat gaat vast helemaal goed komen.

@Sarahhhh, welkom hier, ga je morgen ook testen?

@Florina, morgenochtend (Vrijdag) word ik gebeld voor een afspraak. Dan ga ik verder nog wat vragen stellen want het meeste is mij ook ontgaan, was teveel overdonderd. Maar weet dat ze microscopisch onderzoek gaan doen. Maar hoe of wat precies weet ik niet.

@XmoonlightX wow loopt super op meid, van harte gefeliciteerd!!!!!!!

“Ellada, ik weel zelf ook nog niet welke Pap, door de schrik vergeten te vragen, maar vraag het morgen als ze bellen voor een afspraak. Ennuh, je vraagt niks teveel hoor.
    Leuk dat je man zo meeleeft, fijn om dit samen te beleven.

Het slechte nieuws van het uitstrijkje is ondertussen wat gezonken, ik heb op het werk ff mijn tranen laten lopen, lukte me eerder niet. Maar heb dienst met een goede vriendin dus dan kan het wel even. Ik ga morgen als ze bellen voor een afspraak even vragen wat precies de pap uitslag was en wat ze verder nu gaan doen. Is allemaal niet goed tot me doorgedrongen ben me rot geschrokken. Ben ondertussen al wat gerustgesteld, de gynaecoloog vertelde me ook dat er niets ernstigs was maar dat ze gewoon verder willen kijken en dat ik me geen zorgen hoef te maken.
    Ik ga vannacht gewoon wat vragen opschrijven zodat ik de vragen morgen kan stellen.
    Wat het testje betreft, ook al werd hij onder de douche donkerder, hij is nu weer lichter geworden, en toch nog steeds duidelijker dan de test van gisteren. Maar nog heb ik er geen goed gevoel over, ik denk nog steeds dat het niet is gelukt. Ik heb zondag mijn nod en wil morgen (zaterdag) nog wel een testje wagen maar eerder nog niet. Als het morgen nog steeds zo wazig is dan is het gewoon niet gelukt.
    Ik zal zometeen ff foto’s plaatsen van mijn test en de ovulatietestjes die wel gewoon oplopen.

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

9. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Lh, fsh en oestradiol. Ivm stand van de eitjes. Zag pas later dat amh er niet bij stond. Maar hoeft eigenlijk ook niets als deze waarden goed zijn.

10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Noganoniem, op je zwangerschapstest lijk ik nu wel wat te zien! Je ovulatietesten zeggen Helaas niet zo veel...
    Wat betreft het vervolg, ik denk dat ze via de eendenbek met een microscoop je baarmoedermond gaan bekijken, dan sprayen ze er iets op en darvaan lichten de onrustige cellen op met speciaal licht zodat ze die goed zien en weg kunnen halen (meestal een lisexcisie waarbij de bovenste laag eraf geschraapt wordt). Nogmaals sterkte meid!

11. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Okeej ik heb zojuist een test gedaan. Negatief...

12. Lophog

Lophog Lid

26 aug 2016
    38
    0
    0
    Mijn test resultaten van afgelopen dagen... hoewel ik mijzelf in beeld dat ik op de laatste twee (eerste 2 van links) een tuur streep begin te zien, Ben ik bang dat morgen toch wel door moet naar de volgende ronde:cool::)

Bijgevoegde bestanden:

13. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou temp was niet omlaag gegaan maar ook niet omhoog dus 36,9 weer.. Dus toch ma getest en hartstikke omowit:(

14. XmoonlightX

Septembermom je bent nog vroeg. Mogelijk gaat hij morgen pas weer omhoog

15. Chats

Chats Niet meer actief

@sam mijn cyclussen wisselen heel erg. Zodra mijn temp hoog is krijg ik toch wel hoop dat het raak is. Ik ga morgen testen als mijn temp nog hoog is.

@ boortje hier ook niet duidelijk wanneer mijn NOD is. Spannend morgen!! Gaan we samen testen!!! :D

@ blosjes fijn dat het gesprek goed was! En idd je moet niets he in het ziekenhuis, je MAG!

@wish het komt goed!!!

@nog anoniem sterkte en succes vandaag!!

@sarahhh jammer! Misschien te vroeg getest?

@xmoonlightx mooie spam hoor :D

@ ellada wannneer ga je testen?? Als je man het al vraagt hahaha dan wordt het volgens mij tijd :p

@ lophog sorry ik zie geen streep

@ septembermom ff een paar dagen afwachten denk ik

16. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Hoi dames!

Dames met positieve testen gefeliciteerd!

Ik had me zo voorgenomen me deze keer niet te laten meeslepen en gewoon vizier op 'het is toch niet gelukt' te zetten, dus heb me tot nu toe ook niet aangemeld bij jullie clubje. Maar kreeg nu toch wel klachten later in m'n cyclus die niet helemaal kloppen.....Veel meer afscheiding dan normaal, pas veel later gevoelige borsten, sinds gister af en toe vlaag misselijk en hoofdpijn, last van m'n onderrug, moe ondanks dat ik vrij goed slaap, of heel warm of heel koud.

Dus heb ik het er vanmorgen toch maar op gewaagd, alhoewel ik niet helemaal zeker ben van m'n ei (wisselende cyclus 24 - 26 dagen). Ik vermoed m'n ei gehad te hebben op 21 nov, dus zou ik nu 11 dpo zitten. En nu heb ik dus vandaag een mega mega tuurstreep (kv 2v5)! Ik dacht 'm al te zien bij kunstlicht, maar bij natuurlijk licht zie ik 'm duidelijker. Maar je hebt dus wel leesbril +5 nodig en op de foto krijg ik 'm al helemaal niet duidelijk :(
    Omdat het nog zo vroeg is en een tuur-tuurstreep ga ik nog nergens op rekenen. Zondag weer testen......

17. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel een positieve test in handen hebben :)

Hier sinds zondag weer bloed dus ik neem zondag maar aan als dag 1. Op naar de volgende ronde. Ik ben nu ook begonnen met temperaturen vanaf dinsdag dus hopelijk krijg ik iets meer inzicht in mijn cyclus.

18. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Hier ook omowit getest zojuist... ik reageer zo uitgebreid op iedereen

19. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Balen wish :(

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Je test loopt prachtig op! Mooi hoor :D

Ook al zo'n mooie test! :D Ben benieuwd naar maandag!

Natuurlijk! Is aangepast :D

Hoe was je temperatuur vandaag? Hoop zo dat het veel goeds mag betekenen voor je! Haha, hopelijk de eerste en de laatste keer voorlopig :p

Bekijk bijlage 519563 Bekijk bijlage 519563 Bekijk bijlage 519563

Inderdaad goed om dan alles even rustig op een rijtje te zetten wat je allemaal wil vragen en wat er nog onduidelijk is. Begrijpelijk dat je even goed verdrietig bent, is ook niet niks zulk rot nieuws!

Spannend, wat een achtbaan van emoties dan hé? Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Wat jammer! Hoe zeker ben je van je eisprong?

Balen! :( Misschien toch nog een klein wonder en anders hopelijk gauw naar de volgende ronde!

Ah nee :( Wat jammer!! Maar 9 DPO is natuurlijk nog vroeg, kan zomaar dat je morgen of overmorgen wel iets zou zien. Wil je het nu even afwachten?

Spannend!! Ik hoop voor je dat je zondag een duidelijkere test hebt, dan gaat de tijd wel erg traag hé? Ik zal voor je duimen!

Wat jammer :( Ik hoop dat je met het temperaturen wat wijzer wordt. En hier op het forum kan je ook altijd vragen stellen mbt het temperaturen, vind ik altijd wel fijn :) Ik hoop dat de volgende ronde jouw ronde is!

Deel Deze Pagina