Bij mij komt er ook nimmer nooit meer een spiraaltje haha, wat een ellende. Maar zal ook voor iedereen wel anders zijn. Spannend voor jou ook Sarah! Wanneer wil je weer testen? En heb je ook kwaaltjes?
Toyaap ik duim voor je vanavond!! Je ziet wel vaker dat ze vanaf NOD pas echt op gaan lopen, maar helaas was het njet duidelijk oplopen van de testjes bij mij vorige maand een slecht teken. Maaar daar gaan we niet van uit, hoop op een mooi opgelopen test vanavond! Wensje spannend zeg! Faeliv dankje! Goh ook nog spannend dus ik hoop voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt! Ik duim! Sarah nee helaas ik heb geen hoop meer.. Als je niet zeker bent van je ei kan het ook zijn dat je nog niet overtijd bent en een langere cyclus hebt deze maand. Dan zou een positieve test nog kunnen!
Voor nod had ik wel een paar kwaaltjes: af n toe duizelig, misselijk, lichte buikkrampen, vaker plassen, moe. Maar nu heb ik eigenlijk weinig tot geen kwaaltjes meer alleen af n toe misselijk. Maar dat kan natuurlijk ook ergens anders door komen. Ik weet nog niet wanneer ik weerr wil ga testen. Wil jet eigenlijk zoveel mogelijk uitstellen. Hebben mensen trouwens ervaring met die action zwangerscjaps testen. Zijn ze goed of niet. Want ze zijn zo goedkoop dus vraag me af of ze wel goed zijn. Daar had ik namelijk 1 dag voor nod mee getest.
Bij mn dochter testte ik op nod ook licht positief en 2 dagen later knalde hij wel. Fotos staan nog in mn fotoalbum dus ik houd hoop!
Misschien toch een later ei. Posi test garandeert namelijk nog geen eisprong. Heb het zelf ook een keer gehad. Doordat ik erbij tempte, kon ik zien dat de temp niet omhoog ging. Een week later nog een keer een posi test en toen ook een stijging in temp. Succes met wachten!
Dank je wel! Je bent een schat Ik hoop voor je dat je spotting van een late innestelling is geweest en je temp daarom nu pas weer stijgt. Hoe voel je je, want meestal zegt je lijf wel wat er aan de hand is. Als het toch je ongi is, dikke knuffel en we gaan gewoon samen verder.
Wat gaat het snel mer berichten. Bij mijn eerste testte ik zo vaak negatief voor mijn nod. Behalve de kert dat ik zwanger was. Dus metmijzelf afgesproken dat ik morgenochtend test als et nog geen menstruatie is. Vandaag wel beetje last van mijn onderrug. Dat kan zoveel zeggen.
Tuurstreepje 2 dagen voor nod. 1dag voor nod duidelijk licht lijntje. (Dat was dus bij mijn vorige zwangerschap. Nu is het dus afwachten of ik ongesteld word en ik morgen ga testen.)
Ecen een veaagje. Ik drukte net even zachtjes in mn onderbuik en kreeg toen wat steekjes. Kan dit bij n zwangerschap horen en hebben zwangere meiden dit of heb ik weer iets vreemds hahah