Super Moonlight! Ook nogmaals gefeliciteerd! Ik voel me ondertussen of ik in de overgang zit. Ontzettend koude handen en voeten en tegelijkertijd ook met vlagen zo warm dat ik hier hardop zit te zuchten op kantoor. Haha! Bijzonder... En honger als een paard.
Die schijnen ook op hcg te reageren en ze lopen nog steeds op. En heb doe ovutest smiddags gedaan, te laat voor een zwangerschapstest dus als ik gisteren met ochtendurine nog negatief testte. Dus eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid haha
Oh zo haha. Hoe zo te laat voor een zwangerschapstest? Die kan prima hoor smiddags Sterker nog ik test smiddags vaak beter Savonds kan ook prima btw Mijn testen van vandaag was ook om 14 uur
Nu echt last van misselijkheid. En steken in mn onderbuik. Wat is er toch allemaal aan de hand met mn lijf
@ToyaAp, Moonlight: wowie!!!! Mooier kan niet! @Negatieve testers, wat ontzettend balen! @Noganoniem, ik dacht altijd dat als je ovutest reageert op hcg dat ie dan ook echt knalt... Oploop van ovu-testen nu zegt ben ik bang niet zo veel, lh schommelt tijdens de cyclus en kan ook tegen je ongi wat oplopen... Ik hoop natuurlijk van harte dat je hartstikke zwanger bent, maar wil je ook behoeden voor een grote teleurstelling! @ZieligeFiguur, geen eens zin om een naam te noemen... Zullen we ergeen aandacht aan besteden? Zonde van onze positieve energie! De felicitaties inderdaad niet waard! @Hier, temp nog hoog maar het idee dat m'n slijm al een iets bruinige tint krijgt... Heb ook het gevoel dat het weer niet gelukt is, enorm teleurgesteld dus! Aan de andere kant enorm genieten van onze kleine meid die het Sinterklaasfeest voor het eerst bewust meemaakt en met volle teugen geniet! Dan denk ik, je hebt niks te klagen! Ik wacht even m'n ongi af en als die weer zo raar weinig is dan overleg ik even met m'n huisarts.
Ben weer op mijn werk, dus kan weer ff in alle rust wat uitgebreider reageren. @Want2Bmommy, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Misschien ook leuk voor je om aan te sluiten bij de uitgerekend in augustus 2017 club @littleindians, jeetje dat is schrikken, veel beterschap voor je zoontje, hoop dat je hem snel weer thuis kunt hebben. En succes met afwachten, hoop dat je een positieve test mag hebben. @Wish en Sam, hier dus hetzelfde probleem, overtijd en toch geen positieve zwangerschapstest gisteren (zondag). Ik probeer het morgen nog ene keer met ochtendurine. Ik temp ook niet maar gebruik wel ovulatietestjes, mijn ei was ws zondag 21 nov. Testte op vrijdagavond 19-11 de eerste positieve ovulatietest. @Lisanne, wat goed dat jij je in kunt houden, ik ben vandaag al naar de action gegaan om nieuwe testen te halen haha moet wel zeggen dat ik er een zak chips bij heb gekocht waar ik het doosje onder kon leggen, gelukkig ook maar want 2 mensen voor mij waren de ouders van een goede vriendin van me hahaha Altijd mijn grootste nachtmerrie om bekenden tegen te komen. Gekke droom heb je gehad, die dus maar door bleef gaan. Hopelijk is he tene voorspellende droom en komt je droom uit. @nolaadriana92, ik heb met grote verbazing en afschuw je topic gelezen. Dit is echt het laagste van het laagste wat je je man kunt aandoen. En inderdaad zoals hier ook al wordt gezegd er zijn er hier genoeg die moeite hebben met zwanger worden, waaronder ik. Kinderen kies je samen voor, en niet jij alleen. Anders moet je bam moeder worden en je laten insemineren met donorzaad, maar je man op die manier voor het blok zetten kan echt niet. Arm kindje wat gedeeltelijk ongewenst ter wereld moet komen. Dat kind wordt voor het leven getekend, heb je daar ook al bij stilgestaan? Enorm egoistisch dit. Bah hier kots ik van @Septembermom, helaas heb ik gene verstand van temperatuurkaartjes, maar na het lezen van vele berichten daarover heb ik wel begrepen dat als je temp nog hoog blijft dat ene goed teken zou moeten zijn, al is bruin/roze verlies weer wat meer verontrustend. Wat een onzekerheid he, dan zou je zeggen, dat die ongi dan maar gewoon doorbreekt, of anders geen rare afscheiding ofzo, gewoon duidelijkheid dat zou het fijnste zijn. Sterkte de komende dagen, hoop desalniettemin toch op een positieve test voor je. @Wensje2014, wat spannend ook voor jou, wanneer wil je gaan testen? @Sarahhhh, voor jou ook spannende dagen dus. Ik snap het helemaal dat je niet meer durft te testen, ik zit in hetzelfde schuitje. Daarom, om mezelf dan toch maar voor de gek te houden, ovulatietestjes gedaan. @ToyaAp, wat fijn dat je testjes oplopen! Raar dat jij met avondurine beter kunt testen dan met ochtendurine. Hoor weleens dat de 2e urine geconcentreerder is bij sommigen maar avondurine is toch meestal een stuk minder geconcentreerd en geeft meestal pas duidelijk positief als je al meer hcg hebt? Of drink en plas je dan een bepaalde tijd niet meer? Dit is overigens niet negatief bedoeld, ik snap het alleen niet helemaal, BlonT he hahaha @Faeliv, ik denk ook dat het schadelijk is als je zelf een spiraal gaat verwijderen brr. Moet er niet aan denken, heb hem ook braaf door de huisarts laten verwijderen. Ik heb overigens weinig last ervaren van de spiraal, alleen in het begin veel last gehad, en daarna rond de eisprong had ik weleens last maar verder zou ik zeker overwegen hem opnieuw te laten plaatsen als ik zwanger ben geweest. Maar eerst maar eens zwanger proberen te raken. @Chats, dikke knuffel meid, echt onzettend balen dat je weer op rood moet, volgende ronde ga je wel op roze he, beloofd? @Florina, ja als ik morgen nog steeds niet ongesteld ben als ik wakker wordt test ik weer een keer. Deborahbonne, ook al zo in onzekerheid. Ik durf het momenteel niet eens gezellig te maken, bang dat ik dan een bloedbad krijg spontaan, is me de vorige maand ook gebeurd pff was geen lolletje, is ook allemaal gevoelig nu. @XmoonlightX en ToyaAp dat zietr er bij jullie allebei super uit kei gefeliciteerd dat kan niet meer missen (maar had ik geloof ik ergens al gezegd haha maar maakt niet uit een extra felicitatie mag best) @XmoonlightX, later op de dag wordt mijn urine vaak steeds lichter daarom kan ik het beste testen met ochtendurine, al is die na een nachtdienst vaak ook niet geconcentreerd pff. Gek lijf haha @Ellada, ik weet dat die ovulatietesten niet zo heel veel zeggen maar vind het opvallen dat ze toch oplopen, en ben nog steeds niet ongesteld dus wil morgen wel een testje wagen wil gewoon zekerheid, of ik wordt ongesteld of ik heb een posi test maar dit hier wordt ik niet echt vrolijk van. Hier dus al 2 dagen ongi pijn, durf zelfs niet eens meer te vrijen met mijn vriend, gewoon bang voor ene bloedbad en het is ook allemaal gevoelig dus heb al 2 dagen het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden, maar nu nog steeds niks. In de eerste instantie zou mijn nod op 6 december zijn, maar omdat mijn ei eerder kwam is het 4 december geworden heb altijd een lf van 14 dagen. Gisteren (zondag) nog omo wit getest, niet eens een tuurstreepje ofzo dus ik verwacht er niet zo heel veel van. Dus dat die ongi dan maar snel doorbreekt of dat ik morgen gewoon een duidelijke test heb, 1 van de 2 want wordt hier langzamerhand gek van. Heb wel een early test gehaald van action, dus als er maar weinig hcg wordt aangemaakt zal hij het toch moeten aangeven lijkt me. We zullen het zien, morgen zal ik ws of op rood of op roze staan. Wordt wel pas smiddags dat ik kan testen, eerst slapen na mijn nachtdienst.
Hier dus officieel op 9dpo, een een lichte tuur streep!! Hopelijk zien jullie hem ook😱😱😱 hij was er in 3 minuten en duidelijk roze. Als ik op 15 dpo zat zou die veel donkerder zijn Wat denken jullie???
Wish: ik zie inderdaad een lijntje. Spannend! Ik mag helaas op rood Erg vreemd van heel punctueel 26 dagen naar ineens 31 dagen. VL begint er inmiddels ook doorheen te zitten en wilt graag dat ik eens naar de arts begin te bellen, maar ik ben bang dat ze voor deel 2 stug een jaar gaan hanteren. Zijn dan wel sinds juni 2014 bezig, maar ben in de tussentijd natuurlijk wel zwanger geweest.
Dankje sam! Heb je ooot wel eens gedacht om te tempen? Het is wel irritant in het begin maar daarna wordt het wen ochtend ritueel, daar waarik eerst mij. Telefoon pakte om ad te openen pakte ik eerst de thermometer Indd een afspraak bij de arts maken!
@Noganoniem, snap dat je ergens een stukje zekerheid zoekt, ik hoop dat je die ook snel hebt! @Wensje, jammer! @Sam, balen! Ik zou ook gewoon bellen hoor, een gesprek kan altijd toch? Dan weet je iig waar je aan toe bent. @Wish, ik zie zeker iets! Spannend! @Hier, temp gedaald naar 36.8 op 11dpo + geen klachten = morgen ongi... *Verdrietig*
@wish, ik zie hem, spannend @sam wat balen @ hier, ik heb een streepje, hij is ben ik bang alleen niet te zien op de foto. Stond er binnen 5 minuten.
@Muizelijntje, ik zie Helaas nog niks. Hopelijk loopt ie mooi op en zie ik hem snel wel! @Hier, nu na het vrijen ook wat bruinige afscheiding, voor mij is het daarmee echt klaar... We gaan volgende ronde voor een mooi nazomerkindje! *Positive thinking*