Jaaaa wish!! Ik zie hem zeker!! Goh dus toch wat een mooie afloop! Muizenlijntje bij jou lijk ik ook iets vaags te zien.. Spannend! Ellada wat balen zeg dikke knuffel en hopelijk volgende ronde wel raak! Sam aah wat naar zeg! Sterkte en ik zou echt bellen hoor je bent al zo lang bezig😔 Littleindians ook balen hopelijk volgende ronde wel raak! Wensje wat balen van de negatieve test.. Wauwww moonlight en toyaaaap!!! Prachtige testen! Super fijn dat je onzekerheid weg is toyaap! Florina schrijf jij nog ergens anders of alleen in dit NOD groepje ? Hier temp gedaald en meer vloeien dus mag ook op rood..
Super hoor Wish! Muizelijntje, ik zie jou lijntje niet zo goed. Vanmorgen weer getest, nog steeds wit. Als er iets zou zijn, zou het nu toch wel moeten blijken uit een test? Of kan het nog steeds? Ik heb wel alle kwaaltjes.
@muizelijntje ik zie helaas nog niks, hoeveel dpo zit je? Hopelijk heb je morgen een duidelijkere streep.. Heb je kv 2v5 al geprobeerd? die zijn gevoeliger namelijk @septembermom: jaa gelukkig een mooie testje, hopelijk een plakkertje! Balen van jou temp zeg! hopelijk raak tijdens de nieuwe ronde! @faeliv, hoeveel dpo zit je? @Ellada: balen zeg :S hopelijk volgende ronde raak! @Wensje, geen bloed geeft moed! hopelijk gauw twee streepjes @Sarahh: heb je vandaag nog getest?
Ik zit nu op 17 DPO. Denk ik. Maar heb al gelezen dat je lf langer kan zijn, je ei later kan komen of je innesteling later. Ik doe niet aan testen, of tempen. Heb wel een super nauwkeurige cyclus van 29 dagen. Ben nu dus 3 dagen overtijd. Als het een late eisprong is geweest, ben ik wel gewoon op dag 29 ongesteld toch, as always? Heeft daar ergens nog iets invloed op? Kortom, kan d'r een andere reden zijn voor de late ongesteldheid? Heb al eerder gedacht dat ik zwanger was en werd gewoon dwars door alles heen ongesteld precies op dag 29. Stress heb ik veel gehad, nu niet, maar had ook geen invloed. Ik vind de klachten en het niet ongesteld zijn zo raar in contrast staan met de negatieve testen. Wel super van jouw lijntje Wish!
misschien is dit net de ene keer dat je een late eisprong had Helaas is er niks te zeggen zonder tempen/ovu testen te gebruiken. Misschien toch een idee om hiermee te beginnen? Hier veel last aan de linkerkant van mijn lies.. dit kan niet duiden op bbz toch? Nu space ik hem volledig volgens mij @Blosje: Danku!!
Als mijn ei laat was; ben ik dan ook later ongesteld? Spannend hoor, voor jou ook. Hoeveel dpo ben jij nu?
1 december (4) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 ♡ XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 ♡ Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM 2 december (5) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 ♡ Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - ♡ MMM Sarahhhh - 22 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 3 december (2) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Lophog - 36 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 4 december (5) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ♡ ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 ♡ Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Pinkmylife - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 20 - MMM 5 december (4) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 Bloemp27 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Wish88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 6 december (3) Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 7 december (3) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Lisanne1811 - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde ? Datumloos (0) Buiten de lijst (2) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 NOD: 13 december Totaal: 29 Wachtbankje (18) ♡ ZWANGER ♡ (4) Ongesteld (6) MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------------------------- Mezelf even op roze gezet
Als je ei later was, word je indd later ongesteld. inderdaad spannend, nu racen alle waan ideeen al door mijn hoofd tot een eerste normale echo denk ik haha ik zit op 9 dpo
Ik had 25 november mijn eerste postieve ovulatietest en zondag ook nog en maandag was hij negatief. Dus mogelijk 8 dpo. Vroeg getest. Heb al twee dagen steeds menstruatiekrampen en dan weer niet. Dan weer enorm pijnlijke borsten en dan weer niet. Maar ja dat hoeft ook niks te zeggen. Ga straks maar even naar de Kruidvat.
@wish88 nee ik heb nog niet getest durf niet zo goed. Maar heb me voorgenomen om vrijdag weer te testen als ik dan niet ongesteld ben. Was 3 dagen geleden enorm prikkelbaar. Heel snel boos enzo. Normaal word ik dan ongesteld maar ben nu al 3 dagen overtijd
Mogelijk restant vh follikel? Was je eisprong links? Zolang pijnklachten niet toenemen/extreem worden zal het iets onschuldigs zijn. Bij twijfel anders contact opnemen met ha, gyn of verloskundige... Heb je reden om er bang voor te zijn?
@muizelijntje! jaa deze zie ik!! gefeliciteerd!! hopelijk loopt hij mooi op @Blosje, nee haha was gewoon de angst xD de pijn is inderdaad al weg @Sarahh, spannend meid! dat je zoveel geduld hebt vind ik echt heel knap!
Spannend hoor Sarah, en erg knap dat je nog niet hebt getest! Muizelijntje, ik zie ook een licht lijntje! Super! Ik wacht maar weer rustig af.