Wat betreft verder gaan na een miskraam; mijn gyn zei dat er geen medisch bezwaar is. Dit was na mijn tweede miskraam; ging mis met bijna 5 weken. Ik denk wel als je verder bent ik de zwangerschap dat dit wel verstandig is... Bij mijn eerste miskraam was de menstruatie erna ook een hell. Nog erger dan de miskraam zelf! Verloor extreem veel bloed en grote stolsels. Dit hield ook niet vanzelf op en ze hebben me toen medicatie gegeven om de stolling te ondersteunen... Denk ook dat iedereen hierin de eigen keuze moet maken...
Ik temperatuur en met ovu testen. beetje afhankelijk van mn ei of ik de ovu testen continueer. Voor mijn 1 e zwangerschap had ik eisprongen tussen de 14 en 28 dagen
Een paar dagen voor de verwachte eisprong. Ik heb nooit vroeger dan dag 14 mijn ei, dus begin rond dag 10/11
Ik heb de knoop doorgehakt, heb nu nog een andere afspraak maar als ik daaruit kom bel ik de huisarts om mezelf na te laten kijken of ik vruchtbaar ben of dat er iets mis is. Verder wil ik de molen nog niet in. Ik wil het gewoon voor mezelf weten. Mijn vriend heeft al een dochter dus die heeft zichzelf bewezen. Ik ben zelf nooit zwanger geweest dus wil weten of alles goed zit bij mij.
Ik temperatuur en ga ook ovulatietesten gebruiken Vind ik toch wel erg fijn om het zo dubbel te kunnen zien. Dankjewel! Inderdaad, iedereen op roze hoor!! Dat december maar een mooie roze lijst mag worden. Welke ovulatietesten gebruik je? Ah dankje, dat vind ik geen probleem hoor! Zal 'm netjes bijhouden Misschien dat ik het er even bij zal zetten.. Fijn om het te combineren hé? Doe ik ook. Wat vervelend, ik hoop dat het je bespaart mag blijven en je deze ronde een prachtige test hebt! Zal hard voor je duimen! Heftig zeg Ik heb in 2011 een miskraam gehad met 6.5 week, en toen inderdaad wel even naar de dokter geweest om alles te controleren. Het is en blijft zo naar.. Welke ovulatietesten gebruik je? Vind temperaturen ook zo handig! Ik ga denk ik voor de zekerheid op dag 12 beginnen, bij mij wisselt het namelijk nogal wanneer ik m'n eisprong heb. En wanneer ga jij beginnen? Ik hoop dat het niet nodig is, maar ik kan me voorstellen dat je in plaats van dat stukje onzekerheid juist graag duidelijkheid hebt. Wat naar dat het nog niet wil lukken
Ik heb afgelopen ronde die van de action gebruikt, maar ze waren al op voor de eisprong 😂😂 Heb ze met de kruitvat nog uiteindelijk kunnen opsporen , maar vind deze best duur Ik heb nu van sensitest gekocht , dus ben benieuwd Die van zwanger en kids en 123 testen, had ik valse positieve strepen op
Oh nee septembermom en nog anoniem. Balen dat hij bij jullie ook niet goed op liep en nu ongi zijn. Net mijn verhaal van afgelopen ronde. Gelukkig hier goed nieuws, ongi is hier al bijna over gisteren en vandaag alleen nog maar wat spotting. Wel de dagen ervoor veel heftiger gevloeid dan anders. Gisteren ook een nega test, dus ik durf het wel te zeggen dat ik van datumloos af mag en NOD ong rond 2 dec zal zijn Verder vandaag ook de gyn gebeld voor een afspraak ivm herhaalde miskramen. Naast deze vroege mk oog al 2x een MA bij 8.5 gehad en een biochemische zwangerschap. Ik ga er niet vanuit dat ze wat vinden, maar weten dat er geen medische oorzaak gevonden kan worden is ook wel fijn. Hopelijk wil de gyn meewerken aan verder onderzoek.
Mss wel ja. Wil idd na ei wel geprikt worden op progesteron. Hopelijk is het zo iets eenvoudigs. Stollingsafwijkingen zijn eigenlijk wel uitgesloten. Ben daar al na de geboorte van de oudste op onderzocht ivm ernstige PE. Daar kwam toen niets uit, maar weet ook niet meer hoe uitgebreid ze daar toen naar hebben gekeken. Daarna wel bij de zwangerschappen bloedverdunners gekregen na hartslag. Wellicht is het ook genoeg om daar na posi test al mee te beginnen. ZOu ik in ieder geval liever willen dan extra hormonen mijn lijf in te hoeven pompen.
Ik heb huisarts en gynaecoloog gebeld. Volgende week donderdag kan ik terecht bij de huisarts voor een verwijzing en op 28 november kan ik naar de gynaecoloog voor een eerste afspraak
Aah super leuk dat lijstje Florina! Vandaag super veel slijm al, helder en je kunt er 'draden' van trekken (sorry voor de details). Op internet lees ik vanalles over vruchtbaar slijm. Zou dit al kunnen? Is pas mijn 2e cyclus dus het zou me niks verbazen als ik deze week ergens al vruchtbaar ben.
Yeah! Hopelijk vinden ze geen bijzonderheden en wordt er serieus naar je geluisterd. Ik mag volgende week dinsdag al naar de gyn. Aan de ene kant een opluchting aangezien ik een hele tijd heb lopen dubben over wel of niet nog even wachten. Aan de andere kant ook wel weer heel confronterend en word je nog eens met de neus op de feiten gedrukt dat het zwanger blijven even niet zo vanzelfsprekend is.
Yup, klinkt als vruchtbaar slijm! En kan prima al op cd10. Vruchtbaar slijm begint al een aantal dagen voor de eisprong, dus zou het vanaf vandaag iig om de dag even gezellig maken
Ik hoop ook dat ze geen bijzonderheden vinden en dat me dat dan net de rust geeft om zwanger te kunnen raken. De 28ste zit ik zowiezo in mijn wachtweek dus hoop dat een vervolgafspraak niet meer nodig is 😉 de gynaecoloog waar ik naartoe ga heeft toevallig dan spreekuur in mijn woonplaats dat is ook fijn, hoef ik niet zo ver te rijden als mijn koppie vol zit Fijn dat jij dinsdag al terecht kunt. Ik hoop dat het bij jou gewoon domme pech is geweest en dat je een volgende keer gewoon een plakker hebt. Het lijkt me echt frustrerend, heb je eindelijk een mooie test in handen en moet je er weer afscheid van nemen. Weet je door dit soort dingen weet ik wel 1 ding zeker, als ik zwanger raak doe ik zeker mee met moeders voor moeders
Laten we het hopen Zeker fijn. Ik woon zo'n 5 km van het ziekenhuis dus voor mij niet echt een issue het moeten rijden. Tja deze vroege mk raakte me minder. Zag de test na 13dpo al weer aflopen, dus wist genoeg. De MA hakten er wel in. Ga je op een roze wolk naar de gyn voor een 1e echo, zie je daar dat je niet een levend kindje bij je draagt, maar verder wel alle zs symptomen MvM heb ik altijd aan meegedaan. Ook dus bij de MA. Helaas toen dus na 3 weken plassen elke keer moeten afzeggen, maar alle beetjes helpen. Zal ook in de toekomst altijd vanaf het begin mee blijven doen.