Hier af n toe wat hoofdpijn wat raar is want ik heb nooit hoofdpijn. Verder wat misselijk en last van opvliegers kan het zo warm krijgen ineens maar ook weer heel koudd. En wat steken bij mn baarmoeder. Verder niks. Ook het rare dat ik helemaal geen afscheiding heb. Gewoon helemaal niks. Normaal had ik dat juist heel veel ook voor mn eisprong en daarna maar heb t deze keer heleemaal nog niet gehad. Nog nooit voorgekomen
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik heb bijna de hele dag gehuild. Deze keer komt veel harder binnen dan de vorige keer. 1e keer was ook vroege miskraam en daarna een misnesteling. Ik was nu verder dan de vorige keer. Ik heb utro gebruikt tot vorige week dinsdagochtend. Nu precies week later is het misgegaan. Vorige keer kreeg ik de vroege miskraam dwars door de utrogestan heen. In januari gesprek met onze gynaecoloog, vragen dan om utro ook te gebruiken bij cryo terugplaatsing en mogelijk langer gebruiken. Vorige keer ging het al beetje over langer gebruiken, maar toen zei ze dat dat niet veel verschil zou maken. Ik wil het misschien toch proberen. Dat jullie "zeuren" om een 2e streepje dat begrijp ik maar al te goed hoor. En is voor mij helemaal niet zeuren. Ik gun het jullie van harte. En dat ie goed blijft plakken!
Keek net in mn onderbroek toen ik moest plassen. En er zat vrrl bruine afscheiding in mn onderbroek... ik heb dit niet eens gemerkt en heb ook helemaal geen buikpijn ofzo?? Wat zou dit zijn denken jullie? Misschien een late innesteling of toch een voorbode van de menstruatie?? ....
Het lijkt me oprecht verschrikkelijk om zo je kindje te verliezen Ike. Hoe is je man eronder? Hoe gaat je traject nu verder? Ja, het voelt als zeuren, omdat het in zo'n contrast staat.. Ik hoop dat jij ook snel een mooie gezonde zwangerschap tegemoet mag gaan. Het is je iig onwijs gegund! Sarah, ik heb geen flauw idee. Hoe begint je menstruatie normaal? Wanneer was je ei ook alweer, dacht je? Ik ben slecht in data onthouden, sorry.. (al kan ik sowieso slecht dingen onthouden deze afgelopen 2 weken)
Wist niet 100% zeker wanneer me ei was. Normaal begint t met buikpijn en dan donkerrood verlies. Nu geen buikpijn en echt donkerbruin verlies
Ben geen arts en ken de cijfers niet, maar inzet van utro lijkt nogal wisselend per pers/ziekenhuis. Ik ken vrouwen die tm hartactie utro moeten gebruiken... Niet dat je hier nu nog iets aan hebt, maar als het je een goed/beter gevoel geeft zou ik zeker aangeven/vragen dat je tot de eerste echo de utro wil gebruiken. Ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar 😘 het is heel heftig! Zeker als het de derde keer is dat het misgaat en jullie daarnaast ook afhankelijk zijn van de behandelingen... Dat vergt veel van je, zowel lichamelijk als psychisch... Neem de tijd samen 😘 Heb je wel cryos van je laatste punctie? Sterkte
Ik zou rekening houden met voorbode op menstruatie, maar hoop natuurlijk voor jullie dat dit het niet is... 😘
Ik heb steeds meer last van rugpijn en wou het toch graag weten, dus heb me niet in kunnen houden en een test gedaan. Negatief (morgen of misschien overmorgen nod). Maar het was heel gek, eerst werden beide schermpjes helemaal roze (het roze kroop zegmaar omhoog) en pas na een tijdje, meer dan een minuut later verscheen het controlelijntje. Is dat normaal? Ik heb dat nooit eerder gezien. Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon te vroeg was maar ga er een beetje vanuit dat ik ongesteld ga worden.
Lisanne; Ik had dat met de Kruidvat 2v5 ook vanmorgen, ik weet niet of het zondag ook het geval was. Eerst trok het schermpje roze en daarna verscheen de controle streep. De test streep bleef helaas uit. Spannend voor jou ook!
Hoi Meiden, even een momentje rust dus een tijd om op jullie te reageren, @Ellada, balen dat je temp is gezakt. En dat bruinverlies na het vrijen zegt inderdaad genoeg. Dikke knuffel meid, hopelijk volgende ronde op roze. @Muizelijntje, ik zie je streepje wel hoor, hoop dat hij gaat oplopen @Septembermom, ook voor jou een dikke knuffel, hoop echt voor je dat het de volgende ronde wel raak is. @Faeliv, ja het kan nog dat je pas met meerdere dagen overtijd positief test, heb druk zitten googelen vannacht omdat ik in hetzelfde schuitje zat. Verhalen gelezen van vrouwen die pas met 6 dagen overtijd positief testten Maar een latere eisprong zorgt er meestal wel voor dat je menstruatie ook langer op zich laat wachten. Gemiddeld wordt je 14 dagen na je eisprong ongesteld.Heftig hoor die te vroege bevalling, gaat het wel goed met de kleine? Dat wordt een spannende tijd voor ze. @Wish88, steken aan 1 kant heb ik gehoord dat dat een bbz kan zijn maar als je een keer een steekje voelt daar hoeft dat niet meteen zo te zijn. Als het blijft steken aan 1 kant en erger wordt gewoon de verloskundige bellen dan wordt er een echo gemaakt. Als het erger wordt vooral niet wachten daarmee. En als je het niet vertrouwt zeker bellen @Ike, nogmaals ik vind het echt ontzettend rot voor je, wat verdrietig. Wat is Utro eigenlijk en waarom gebruik je dat? @Lisanne, balen dat je test negatief is. Bij mij wordt het overigens ook altijd eerst allemaal roze en lijkt er zelfs een tweede lijntje te komen maar naderhand trekt het roze weg en blijft alleen de controlelijn staan. Meiden ik mag op rood. Net roze bij het afvegen dus zal het wel gaan doorbreken. Volgende ronde moet ik zowiezo overslaan ivm de colposcopie. Na het onderzoek kun je 2 tot 4 weken bloedverlies hebben en mag je, zo lang het bloedt, geen gemeenschap hebben. Dus pas in januari aan ronde 13 beginnen, en dan beginnen ook de vruchtbaarheidsonderzoeken. Maar het belangrijkste is dat eerst die afwijkende cellen weg worden gehaald.
Na die knallert van een lhpiek 20 november en het vele geklus is toch de eerste donkere afscheidinh op gang gekomen vanochtend. Ik ga er vanuit dat het morgen doorzet. Wederom rood voor mij
Sorry dames, ik kan alle berichten gewoon niet bijhouden. Ik wil toch mijn onzekerheid delen. Nog steeds niet ongesteld. Morgen opnieuw een test of overmorgen pas weer als ik nog steeds niet ongesteld ben? (Mijn nod was zondag of gisteren en vandaag had ik een negatief getest.) Ik ben er zoveel meer mee bezig dan ik wilde.
Gebruik utrogestan is inderdaad per ziekenhuis verschillend, hier alleen 15dgn na punctie anderen tot negatieve test en bij positieve test tot 1e echo. Utrogestan is on je bms dik te houden en innesteling te bevorderen. Het is voor mijn man ook moeilijk. Als man sta je altijd op de 2e plaats. Niet verkeerd bedoeld hoor. Maar als vrouw zie of voel je altijd als eerste dat het mis is. En daarna hoort de man het. Dat is voor mijn man nu ook moeilijk. We kunnen elkaar wel steunen maar weten niet heel goed hoe. Mijn ouders zijn er nu voor ons. Dat is heel fijn. Voorlopig even rust met het traject. In januari gesprek met onze gynaecoloog. En daarna waarschijnlijk weer starten voor cryo terugplaatsing. Er zijn nog 3 cryo's.
Sorry dames, ik ben echt enorm druk op het moment, daardoor geen tijd om alles uit te pluizen en persoonlijk te reageren... @Ike, jemig zeg! Ik had het jullie zo gegund! Sterkte de komende tijd, hopelijk wordt 2017 jullie jaar! *Knuffel* @Noganoniem, balen maar ook eindelijk duidelijkheid. Sterkte met de colposcopie en ook voor jou duim ik voor een vruchtbaar 2017! @Muizelijntje, je tweede test zie ik wel een streepje, spannend! @Dames op rood, balen zeg! @Hier, af en toe iets gekleurd slijm, krampjes beginnen te komen... Nog niet gehad sinds stoppen met de pil, zou er dan toch eens een fatsoenlijke menstruatie komen? Hope so! Ik heb trouwens ook altijd dat de test eerst volledig roze doorloopt en dan pas streepjes geeft.
@Ike bedankt voor je uitleg. Ik snap het. @ellada, dankjewel, vind het best spannend allemaal. Ik hoop ook dat 2017 een vruchtbaar jaar word. Vroeg me straks nog af hoe het er voor mij over 1 jaar uit zal zien, zal ik dan zwanger zijn? Of misschien ben ik dan zelfs al bevallen. Wie zal het zeggen? Enige wat ik hoop is dat iedereen die graag zwanger wil worden het gegund wordt om een kindje te mogen krijgen. @wensje, ik zou even afwachten en overmorgen pas testen. Was ook mijn plan als ik nu niet ongesteld was geworden.
Ohhh neee ike! Wat vreselijk zeg krijg er kippenvel van.. Heel veel sterkte! Morgen reageer ik op de rust