NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    #1021 Wish88, 7 dec 2016
    Laatst bewerkt: 7 dec 2016
    @noganoniem, gelukkig is het opgehouden :) ik hoop maar dat de zwangerschap gewoon goed voldragen zal zijn

@ike wat vervelend!!! Veel sterkte gewenst... dikke knuffel

Nog dames die gaan testen vandaag? En hoe is het met de rest?

@hier: dit zijn te testen van vandaag, goede oploop toch? Zit op 10dpo en teeede plasje

2. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik vind m zeker goed opgelopeb!

3. Sarahhhh

Hier sinds ik gister middag t bruinverlies zag geen last meer ervan gehad. Wel nu wat steken in mn onderbuik. Ik weet t niet zo goed ene kant denk ik ga ongesteld worden maar andere kant denkk ik weer van niet. Wel last van winderigheid en pijn in mn onderrug

4. Sarahhhh

Okeej sorry dat ik nu zo vaak achter elkaar typ. Maar ik had nu toch wat raars! Kreeg heel erge steken in onderbuik en daarna een plooje ofzo bij mn schaambeen in de buurt en daarna waren de steken weg? Wat kan dit zijn

5. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    @ wish, mooi opgelopen hoor

@ sarahhhh, misschien toch testen? Ik zou me niet meer in kunnen houden :).

@ hier, dit is de test van vandaag, niet met ochtendurine.

image.jpg

6. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    En verschil met gisteren
    image.jpg

7. Sarahhhh

Jaa word nu ook best zenuwachtig want je leest vaak dat mensen die zwanger zijn ook van die plopjes hebben daar:0 maar ik wacht nog even af of ik nog last lrijgvan datbruinverlies.

8. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hoe voelden die plopjes?
    Net alsof er heel snel achter elkaar een soort van belletjes ploppen?
    Deze plopjes had ik bij mijn 1e zwangerschap heel erg en nu weer, sinds maandag :)

Wanneer ga je weer testen?

9. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Die loopt mooi op! Hoop dat je snel een knaller hebt! :D

10. Sarahhhh

Neej niet echt het begon dus met steken en rugpijn en een snelle plop maar t was er maar 1 het deed geeen pijn maar t was een soort drukkend gevoel ik kan het njet anders beschrijven

Testen weet ik nog niet wil even afwachten of t bruinverlies terugkomt en of de steken overgaan in menstruatie pijn, maar zo niet ga ik vrijdag weer testen

11. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Ook een mooie oploop! hopelijk gauw een knaller!!

@Sarahh, ik denk dat je toch echt zou moeten testen om duidelijkheid te krijgen, anders maak je jezelf gek door alle symptomen :( Ik hoop dat het raak is! de plopjes had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap, alsof er belleblaasjes knappen haha gek gevoel o ok

12. Sarahhhh

Jaa inderdaad. Heb een action test. Zijn die eigenlijk betrouwbaar ??

13. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik ben meer fan vd kv 2v5 testjes...

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hoor , die heb ik de vorige keer gebruikt
    Alleen maar een streep toen ik zwanger was. Verder niet

15. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Die plopjes herken ik ook. :) Ik denk dat ik vanmiddag maar even wat andere testjes ga halen, zou bijna gaan denken dat die van Kruidvat vals negatief zijn. Ik ben eerder zwanger geweest, had toen ook 3 testen waarvan 1 negatief. Clearblue Digital gaf toen wel positief met 2-3 weken als indicatie. Ik weet alleen echt niet meer welke merk testen ik toen nog meer had. Was toen ook ècht zwanger, 5 weken. Helaas niet goed afgelopen.

Komt het vaker voor? Vals negatieve testen?

Wish; Jouw testen lopen mooi op! Super!

Muizelijntje; Die van jou lopen ook op, moet een heerlijk gevoel zijn!

Hier nog steeds geen signaal van een menstruatie. Alleen maar zo nu en dan steken in mijn liezen die naar mijn bovenbeen lijken te trekken. En hoofdpijn. Soms loop ik te kokhalzen en de koffie smaakt me niet, gisteren aan de knop lopen draaien, hebben thuis zo'n bonenmachine die je in sterkte kan stellen. Oh en ik eet voor 5, echt als een uitgehongerd paard. Haha. :)

16. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Ohja, Nog Anoniem, meisje maakt het goed. Moeder ook. Natuurlijk wel een hele schakeling en ze is ontzettend vroeg op de wereld gekomen, maar we geven hem alle vrijheid om zijn gezinnetje op de rails te krijgen.

17. Sarahhhh

Gahah jaa al die kwaaltjes horen er bij. Maar t is voor n goed doel allemaal he hahah. Ik heb ook al drie dage last van koppijn wat ik eigenlijk nooit heb. Maar t duurt maar een paar minuten en dan is t weer verdwenen

18. Sarahhhh

Faeliv of was jij nou niet zwanger en ben ik in de war met iemand anders?? 😂

19. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Ik zit in het zelfde schuitje als jou, Sarah, alleen dan met NOD 3 december ;) Ik heb alleen negatieve testen nog, zondag en gisteren getest.

20. Sarahhhh

Ohh hahaha jaa ik ben niet echt goed in onthouden :$. Hier tot nu toe geen last meer van bruine afscheiding. En hoe gaat t bij jo?

Deel Deze Pagina