NOD-lijst 1 t/m 7 December 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Femmefatalex, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg

Gefeliciteerd!! :D :D

2. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

#1062 Sarahhhh, 8 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2016
    Gegeliciteeerd meid!!!

Hier: nog steeds geen teken van menstruatie maar gister toen ik oo bed lag had ik wel last van die plopjes heel erg veel. Ook weer helemaal inmn onderbuik bij mn schaambeen. Maar dit duurde ongeveer een kwartier tot half uir. Hoelang duurde dit bij de zwangere dames?? Ga vandaag weer een test kopen. Maar zal ik met ochtend urine of avond urine testen. In de avond weet ik t vandaag nog en de ochtend moet ik nog een dag wachten haha maar lees wel vaker dat vrouwen beter testen in de avond dan in de ochtendd.

Als ik vanavond wil testen. Hoelang kan ik dan niet plassen van tevoren?

En hoelang moet ik dan niet drinken?

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Geen idee wat jullie met die plopjes bedoelen😂

Hier zijn alleen mn darmen flink aan het verplaatsen

4. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Er zijn genoeg vrouwen die beter testen in middag/avond.
    Ik val daar ook onder.
    Niet meer drinken en plas ong 3uir ophouden 😉

Spannend hoor!!

Andere roze dames gefeliciteerd 😘

5. Sarahhhh

Xmoonlightx soort luchtbelletjes die knappen. Hahaha heel moeilijk uit te leggen.

Blosje89 okeej dankjewell!

6. Sarahhhh

Nu weeer bruine afscheiding... wel heel weinig twee a drie druppels denk ik. Dit is nu dag 3 dat ik t heb. Wel elke dag heel weinig denk dat ik deze drie dagen met 1 inlegkruisje zou redden. Hahaha

7. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    Gefeliciteerd wensje

8. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dank je wel dames.

@sarahhhh
    Ik weet ook niet wat je met die plopjes bedoelt. Ik heb wel last van mijn onderrug en gisteren rechts onder in mijn buik. Daar voelde ik het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook vaak trekken. Aan die kant lag de placenta toen geloof ik. Ik weet niet wanneer je het beste kan testen.
    Apart van die bruine afscheiding. Het lastige is dat het zoveel kan zijn.

9. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Oh wauw Wensje! Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je! Jij had toch ook na je NOD nog negatief getest?

Sarah, nog steeds bruine afscheiding, geen idee wat dat zou kunnen zijn.

Hier nog steeds niks. Behalve ongeduld dan. :p

10. Sarahhhh

Jaa dat ongeduldige!! Straks een test doen. Waarschijnnlijk rond een uur of 10. Daarna laat ik t jullie weten, maar weet bijna zeker dat het negatief is. Dus ben niet zo zenuwachtig meer als eerst. Heb gewoon sterk het gevoel dat t njet raak is.

11. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    @Faeliv, vandag de derde dag overtijd en een lichte streep. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik nu al een knaltest gehad. De symptomen zijn nu ook anders dan de zwangerschap toen. Wanneer was jouw nod?

Morgen of overmorgen weer testen om te zien of de teststreep dan wel donkerder is. Toch heb ik wel een gevoel van vertrouwen dat heg goed zit. Ik kan het niet verklaren.

@sarahhhh spannend. Hopelijk voorjou snel duidelijkheid.

12. Sarahhhh

Nou ga zo een test halen met me vriendd.. nu best wel zenuwen hoor.. jullien horen het sntwoord rond een uur of 10

13. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Spannend

14. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Spannend Sarah!

Wensje, bijzonder he dat het per zwangerschap zo kan verschillen. Ik wil niet eerder dan zaterdag weer testen. :) Mijn NOD was 3 december.

15. Sarahhhh

De test is gekocht!! Kruidvat test is het geworden

16. Sarahhhh

Zat net op n ander forum waar mense die dat hadden ( bruinverlies) wel zwanger bleken. Dus kon de test kopen niet laten

17. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    @faeliv, heel bijzonder. En ik hoop echt dat deze zwangerschap anders zal zijn. Met 6 weken zwangerschap migraine gekregen en overgevoelig voor licht. De hoofdpijn en lichtgevoeligheid zijn nooit helemaal verdwenen. Dus ik hoop dat het nu niet zo erg wordt. Ik heb een heel positief gevoel. Het blijft afwachten.
    Oke. Al bijna een week overtijd dus. Ook voor jou nog even spannend.

@sarahhhh,
    Haha ik krijg er zelf gewoon weer zenuwen van.

Ik heb net de vitaminepillen gehaald en nog een clearblue test. Die ga ik het weekend nog doen.

18. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Spannend Sarah! Ben heel erg benieuwd. Ja als je gaat googelen kom je van alles tegen. Van positieve tot negatieve verhalen. Ik ga van t weekend ook een Clearblue doen. :)

Wensje ik hoop het ook voor je. Dat klinkt niet fijn, en lijkt me ook niet leefbaar. Overal is wel licht en icm de hoofdpijn zal dat een mooi drama zijn geweest.. Heb je de VK al gebeld voor een afspraak?

19. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    @wensje gefeliciteerd!!!!

@sarah spannend! Ben heel benieuwd, hoop voor je dat het wel positief is :)

Ikzelf mag op rood helaas :( heel vreemd dat ik bijna twee weken krampen, steekjes, koortslip en rugpijn in mijn onderrug heb gehad. Nu ongesteld en nergens last van terwijl ik dat normaal gesproken wel heb. De menstruatieklachten hadden zich vergist denk ik.
    Op naar de volgende ronde en hopen dat ik dit jaar nog zwanger word ;)

20. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Ik denk maandag verloskundige bellen.

Deel Deze Pagina