Ja, raar hoor Sarah.. ik zou het ook niet weten. Spannend florina! Hoeveel DPO ben jij dan zaterdag? Hier de situatie nog onveranderd..
Als ik het rond 14 december nogal niet ben ga ik weer testen want dan heb ik weer kans dat dit de innesteling was en dat ik n late eisprong had. Maar ik ga er niet gan uit
Mooi opgelopen wensje. Gefeliciteerd. Balen sarahhhh, hoop dat je neem duidelijkheid hebt. Pinkmylife veel succes in de volgende ronde, en ellada en septembermom en chats ik hoop aankomende maand voor jullie een roze maand. Faeliv blijf ook voor jou duimen. Vandaag nog testje gedaan
Ik had net ook helder rood, bij afvegen. Ik weet niet of het door zet of een bloeding is oid. Mooie testen Wensje en Muizelijntje! Jammer Pinkmylife..
Ik mag op rood.. Denk dat ik deze ronde met ovulatietesten wil beginnen, iemand aanrader welke? En hoe dat aan te gaan pakken? Of heeft tempen meer zin? Zo ja, hoe werkt dat?
@ faeliv, balen zeg. Ik heb deze ronde ook voor het eerst ovulatietesten gebruikt van zwanger en kids. En nu dus gelijk zwanger. Ik had geen idee wanneer mijn ei was en ben vanaf dag 10 gaan testen, iedere dag. Toen hij donkerder werd twee meer per dan. Ik bleek pas op dag 20 dit keer een positieve test te hebben. Temperaturen heb ik nooit gedaan.
Florina. Zit nu op dag 38. Verlies nog steeds kleine beetjes bruin gedoe maar t is zo weinig fat ik t niet kan aanzien voor menstruatie.
Mooie oploop wensje!! Muizelijntje mooie test meid!! Sarahh ik denk toch echtd at het de ongesteldheid is, maar niet geod doorzet, misschien even naar de huisarts voor primolut/provera kuur Alle anderen veel succes de volgende ronde Ovulatie testen van zwanger en kids de strips en kijken even in de groep temperatuur kaartjes. Je moet elke dag op hetzelfde tijdstip rectaal of vaginaal gaan tempen. Download Fertility friend.. daar kun je je temp mooi in de gaten houden. als je gaat tempen is het belangrijk dat je elke dag dezelfde uren slaapt en niet uit bed komt gaat in de nacht. Je kunt dan vanaf cd8/9 beginnen met ovu testen (naast het tempen)
Jaa weet t niet zo goedd heb dit al een keer eerder gehad maar werd daarna weer normaal ongesteld de maand erop
Bekijk bijlage 520279 1 december (4) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 ♡ XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 ♡ Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM 2 december (5) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM Sarahhhh - 22 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 3 december (2) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Lophog - 36 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 4 december (5) ♡ Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 ♡ Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ♡ ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 ♡ Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Pinkmylife - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 20 - MMM 5 december (4) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 Bloemp27 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 ♡ Wish88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 ♡ 6 december (3) Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 7 december (3) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Lisanne1811 - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde ? Datumloos (0) Buiten de lijst (2) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 NOD: 13 december Totaal: 29 Wachtbankje (5) ♡ ZWANGER ♡ (4) Ongesteld (19) MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! --------------------------------------------------------------------------------------------
Ook vandaag weer een paar druppels verloren en daarna niets meer wat is dit toch weer voor raars.. zou ik dit tellen als menstruatie. Ookal heb ik helemaal geen buikpijn en is t ook niet rood?? Tis echt donkerbruin gewoon b
Ik ken het wel sarahhhh, maar dan roze. Ik heb in juni een cyclus gehad waarvan minstens 3 weken van de 28 dagen steeds roze of bruin verlies was. Ik wist niet wat ik ermee moest. Dat kwam bij mij toen ik al wel gewoon ongesteld was geweest en toen ik helderrood bloed verloor en veel en ook buikpijn had ben ik dat dus weer als nieuwe cyclus gaan zien. Ik wist sowieso dat ik niet zwanger was. Dat gaf mij dan wel rust.
hoe je lichaam je toch voor de zot kan houden? ik zit op dag 45 van cyclus ondertussen. gisteren op de echo gezien dat er nog geen menstruatie aan zit te komen. ze zei het is de moment. vanavond en overmorgen gaan klussen! wat dat slijm dan was op dag 14 in mijn cyclus geen idee! maar blijkbaar totaal niet vruchtbaar toen.
1 december (4) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 ♡ XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 ♡ Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - IUI 6, MA en MK - MMM 2 december (5) Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Ike - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde ? - MMM Sarahhhh - 22 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 3 december (2) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Lophog - 36 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 4 december (5) ♡ Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 ♡ Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK ♡ ToyaAp - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 ♡ Nicolletjuh - 31 jaar - Derde kindje - Ronde ? Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Pinkmylife - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 20 - MMM 5 december (4) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 Bloemp27 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 ♡ Wish88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 ♡ 6 december (3) Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 7 december (3) Ellada - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Lisanne1811 - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde ? Datumloos (0) Buiten de lijst (2) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK NOD: 29 november Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 NOD: 13 december Totaal: 28 Wachtbankje (5) ♡ ZWANGER ♡ (4) Ongesteld (19) MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! --------------------------------------------------------------------------------------------[/QUOTE]