Bekijk bijlage 517392 1 december (3) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 2 december (4) Femmefatalex - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 - MMM Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 3 december (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 4 december (3) XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK 5 december (2) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 6 december (4) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 7 december (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos (2) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 na MA en MK - MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Volgens mij klopt alles zo weer!
Oh zie dat ik namen door elkaar heb gehaald, sorry! Blosje jeetje 2,5 jaar😳 WoW meis schaam me weer dat ik nu loop te zeuren over ronde 3! Puh het is je enorm gegund meid hoop dat deze ronde raak is! FlorinaIk gebruik de ovulatietesten van sensitest, maar afgelopen maanden geen knaller mee gaat, wel even donker, dus wil kijken of ik de clear blue ernaast kan gebruiken
Bedankt voor de welkoms wensen en ook voor het op de lijst zetten Wij hebben al 1 kindje en zijn nu al een tijdje bezig voor een 2e wondertje. Vorige maand al verschillende onderzoekjes gehad, bij vriendlief is alles in orde! Bloedonderzoeken bij mij waren ook in orde. Vorige maand follikelmetingen gehad en deze cyclus gaan ze dat nogmaals doen. Ik heb volgende week een HSG onderzoek, lees daar best nare dingen over dat het erg pijnlijk is dus ik zie er wel een beetje tegenop.. Hopelijk zijn mijn eileiders mooi open! Vinden jullie het ook zo lastig om er niet mee bezig te zijn? Ook om je heen is voor je gevoel iedereen zwanger. Echt lastig soms! Zou zo graag een knop uit willen zetten om er even niet over na te hoeven denken
Welkom hier!! Hahah die testen van Clearblue wel ja maar zo'n fles is 700ml, bij de Jumbo hier 3.50, en dan een glaasje per dag tikt het wel aan haha. Dan doe je niet eens een week over een fles. Je moet er wat voor over hebben hé Kan helpen bij de innesteling, het draagt bij aan een betere doorbloeding van je baarmoeder. Ik vind het wel te doen. Dronk het eerst wel met een rietje Welkom! Hopelijk is alles gewoon helemaal in orde en heb je gauw een mooie positieve test Kan gebeuren hoor Ik heb met de zwanger & kids testen betere knallers dan met sensitest, zal zo eens kijken of ik nog een vergelijkingsfoto heb. Ga deze ronde inderdaad ook even met de Clear blue testen ernaast testen, gewoon voor de zekerheid. Ben er namelijk achter dat ik de vorige ronde op dag 15, 16 en 17 een positieve ovulatietest had en pas m'n eisprong op dag 21 (door temperaturen). Dus hopelijk sluit het deze ronde wat beter op elkaar aan.. Spannend, ben benieuwd hoe de meting deze maand gaat. Hopelijk het allerlaatste onderzoek bij de gynaecoloog en daarna alleen nog leuke bezoekjes! Heel veel succes met het HSG onderzoek! Hoop dat het meevalt. Begrijpelijk hoor, confronterend om dan van alles om je heen te zien als je zelf ook zo graag wil.. En ben er dan maar eens niet mee bezig
Septembermom, dit was het verschil bij mij tussen Sensitest en Zwanger & kids: Bekijk bijlage 517409 Toen waren de Zwanger & kids testen op en was dit uiteindelijk mijn positieve test van Sensitest: Bekijk bijlage 517410 Maar wanneer de Clear blue ook positief zou zijn weet ik niet, misschien nog helemaal niet op dag 19 (zoals hierboven).. maar daar kom ik hopelijk deze maand achter, ga zo ook Zwanger & kids testen bestellen en dan samen met Clear blue testen
Jd1987 helaas weer welkom! Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is! Proudmama ik hoop dat de onderzoeken je gauw duidelijkheid geven! Succes volgende week! Wat je zegt heel herkenbaar! Ben er ook veel mee bezig en zie het nu overall om me heen! Zit ik gisteren Everbody Loves Raymond te kijken en zelfs die aflevering ging over zwanger worden, zijn en bevallen😱😂 Florina ben benieuwd na je vergelijkingsfoto! Jaa vind ovu testen van cb wel erg duur maja.. Huh? Zat daar zoveel dagen verschil tussen?! Wist wel dat zon ovu test een lh piek aangeeft en dus niet zegt of je ei ook springt maar dan zou je verwachten dat die 1 of 2 dag(en) voor de 21e toch ook weer positief zou zijn.. Misschien moet ik toch ook maar gaan temperaturen deze maand..
Oh joh dat is wel echt een verschil! Van sensitest eigenlijk nog niet posi op cd 19 en zwanger en kids al wel.. Zo donker was mijn sensitest trouwens niet. Daarna werden ze lichter, misschien daarvoor wel donkerder geweest maar verwachtte m'n ei nog niet dus testte toen om de dag. Misschien dat ik dan ook die van zwanger en kids ga bestellen! Deze heb ik toen als posi geïnterpreteerd (was de donkerste die ik heb gehad):
Hmm ga maar eens kijken hoe ik op de sensitest reageer.. Die van de kruitvat zijn wel erg fijn maar 14 euro voor 7 stuks vind ik ook nog best duur En anders toch maar weer een action bezoeken 😂 Ik heb geen ervaring met een vroege mk
Hopelijk schuiven we samen op naar een zwanger-zijn-clubje he meid! Ja, ik hoop ook dat alles goed is, kan het momenteel echt niet uit mijn hoofd krijgen dat de zuigcurettage die ik enkele uren na mijn bevalling kreeg iets heeft veroorzaakt daarbinnen, en zeker met mijn menstruatie die wat gek lijkt te doen... (de reden van curettage trouwens: ik bleef enorm bloeden na bevalling, en met echo bleek dat mijn baarmoeder al vol zat met bloedklonters, vandaar de curettage in spoed).
Ik meld me ook eens voor een nod topic. Inmiddels gaan we voor ronde 6. (hoop dat het niet weer over een jaar heen gaat) Ik heb altijd een cyclus van stipt 26 dagen, met op de dag 15 en 16 een LH piek. Dus zou dan op 1 december uitkomen. Nu ga ik eens eerst een poging doen om alles zo goed mogelijk een beetje terug te lezen.
@ septembermom, mijn vroege miskraam was ook vergelijkbaar (of zelfs minder dan) met een menstruatie. Test je nog hcg? Lopen je testen duidelijk af? Granaatappelsap is Pom een goede, maar nog beter is schulp. Ik heb ze zelf geperst (nog beter), maar doe dat deze ronde niet. De twee keer dat ik zwanger raakte leefde ik gewoon zoals altijd... Ik gebruik verder de ovulatietest van zk en als ik denk dat deze positief is test ik met cb. Vind de cb te duur om een hele maand te gebruiken. Mijn folliculaire fase verschilt per maand ook heel erg, dus dat zou een duur geintje zijn... Alle dames veel succes! De eerste vruchtbare dagen komen er weer aan... 🍀
Uiteraard nog wat vergeten bij mijn vorige post. Ik ben 32 en we gaan voor ons 3e kindje. Welliswaar hebben we onze 2 dochters niet meer bij ons, maar na een bevalling bij 21 weken horen onze dochtertjes zeker bij ons gezin. Ik zie dat het bij velen hier helaas niet van een leien dakje gaat. Meiden, allemaal heel veel succes en roze gewenst!!!
Ik kom even inbreken: Wouw wat hebben jullie een leuke en vrolijke NOD lijst! Dit moet goedkomen 😊 En een aantal blijf ik toch wel stiekem hier volgen hoor 😛✨🌟✨🌟✨ Alle geluk deze ronde voor iedereen!
Sam01, jeetje meid wat een drama, jullie 2 dochtertjes verloren bij 21 wk Wat een verdriet. Hoeveel ellende kan een mens hebben. Hoop op snel een positieve test voor je! September mom, haha ja overal lijkt het woord ZWANGER tevoorschijn te komen idd! ik moet zeggen dat ik het soms denk te horen op de radio of tv maar is het gewoon niet zo. Haha erg eigenlijk. Word er soms wel een beetje gestoord van, haha. Florina ik ben benieuwd hoe de tarwekiemolie gaat bevallen bij je! Wat betreft ovulatie testen.. ik weet niet of ik ze deze maand ga gebruiken. Mijn cyclus wordt namelijk gevolgd in het ziekenhuis. Vond de smiley testen van de cb wel echt ideaal alleen jammer dat ze zo prijzig zijn.
Nou ladies alle ovulatietestjes zijn besteld heb er 10 van cb en dan de dipsticks van zwanger en kids, ben heel benieuwd deze maand! Blosje goh?! Dus dat is niet gek bij mij? Schoot een beetje door m'n hoofd heen Stel dat er wat blijft zitten wat niet uit zichzelf weg gaat, maar goed verwacht dat niet bij zo'n vroege miskraam. Heb eigenlijk sinds zaterdag niet meer getest daar was alleen nog een heel licht streepje te zien. Proudmama Haha jaa ooh wat zijn we erg he?! Ma vind het ook zo leuk en spannend kan echt niet uit m'n hoofd zetten. Maar deze dagen vind ik niks hoor zo wachten op je ei; kan nog niks doen of voelen. Verveel me nu een beetje haha😝 Sam welkom hier! Woww ik lees dat je twee dochters verloren bent met 21 weken?! Krijg nu gewoon kippenvel terwijl ik dit typ, wat vreselijk!! Ik hoop dat je heeel gauw weer zwanger mag zijn van een wondertje! Aah Elisabeth☺️😘 ik had al wel verwacht dat je nieuwsgierig zou zijn, maar jij moet niet meer in nodlijstjes typen maar lekker zwanger zijn!
Natuurlijk horen je dochters bij je... Lijkt me enorm verdrietig om zoiets mee te maken. Dat draag je mee... Knap dat je het aandurft weer opnieuw zwanger te raken... Kwam de bevalling spontaan op gang?... Hopelijk mogen jullie snel het geluk ervaren 🍀
Vind ik ook ja, aardig aan de prijs. Hopelijk hoeven we ze maar 1x te kopen en is het daarna raak Zat inderdaad zoveel dagen tussen, maar ik temperatuur al een aantal maanden (ook voordat we ervoor gingen, om een beetje overzicht te krijgen en m'n cyclus steeds langer leek te worden) en heb het wel vaker gehad. Tot nu toe is het zo geweest: Positieve ovulatietest op: dag 18 & dag 19 Ovulatie volgens Fertility friend: dag 19 Positieve ovulatietest op: dag 20 & dag 21 Ovulatie volgens Fertility friend: dag 24 Positieve ovulatietest op: dag 15 Ovulatie volgens Fertility friend: dag 18 Positieve ovulatietest op: dag 15, dag 16 & dag 17 Ovulatie volgens Fertility friend: dag 21 Dus voor mij is het echt heel fijn om erbij te temperaturen, zo weet ik ongeveer wanneer ik in m'n vruchtbare periode zit maar nog even als extra check wanneer m'n eisprong nou écht is geweest. Ja hé? Hoop met de Clear blue straks nog wat meer duidelijkheid te krijgen Vind jouw Sensitest trouwens wel goed positief hoor! Ben heel benieuwd hoe de Z&K testen jou bevallen! Ben benieuwd wat je ervan vindt Dat is inderdaad prijzig ja, scheelt een hoop met de dipsticks Welkom hier! Ik ga je zo gelijk op het lijstje zetten Wat vreselijk wat jullie mee hebben moeten maken Uiteraard horen jouw dochters erbij! Hopelijk heb je straks een prachtige test en is er een broertje of zusje onderweg, het is je echt gegund! Wat leuk om te lezen En voor jou van harte gefeliciteerd!! Een fijne zwangerschap toegewenst! Ik ben ook benieuwd. Wat waren jouw ervaringen er nou precies mee? En heb je het vanaf je eisprong geslikt of vanaf dag 1? Ik wil er na m'n eisprong mee beginnen. Snap ik, dan zijn die testjes eigenlijk niet nodig. Vind ze ook duur, hopelijk zijn ze niet vaker nodig Ja, top Dan hebben we dezelfde testjes deze maand. Ik denk dat ik als Z&K redelijk donker is ik met de CB testen ga beginnen, heb er daar ook 10 van.
Bekijk bijlage 517455 1 december (4) Liefwolkje - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Krulleboll - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Sam01 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 6 2 december (4) Femmefatalex - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 - MMM Deborahbonne - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elfi - 32 jaar - Eerse kindje - Ronde 25 - MMM Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 3 december (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 4 december (3) XmoonlightX - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Ting86 - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 5, ronde 3 na MK 5 december (2) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 6 december (4) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Proudmama01 - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 10 Jd1987 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 7 december (1) Saar24 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 13 Datumloos (2) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK Blosje89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 na MA en MK - MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! --------------------------------------------------------------------------
Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik zie dat hier ook meerdere beetje aan het zoeken zijn naar aanvullende supplementen/dranken om te bevorderen. Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer. Ik eet wel altijd granaatappelpitten in mijn yoghurt, maar dat is een hoeveelheid die geen zoden aan de dijk zet. Misschien ga ik ook maar eens iedere ochtend een sapje drinken. Als het niet werkt om zwanger te worden, is het altijd wel weer op andere punten goed voor het lichaam Dit vond ik altijd wel een interessant stukje - RIKAonline - zwanger wordenRIKAonline zwanger worden Maar probleem is natuurlijk altijd... waarin heb ik nu eventueel een tekort?? te veel van een vitamine is in ieder geval ook niet goed. Aangezien ik vega ben, slik ik wel extra B vitaminen en ijzer. Het heeft zeker een flinke invloed op onze gesteldheid af en toe. Maar ik weiger bij de pakken neer te zitten. Zwanger willen worden is niet zo'n probleem, maar denk dat de angst pas komt wanneer ik een positieve test in m'n handen heb. En grote kans dat die pas bij 37w weggaat. De bevalling is vanzelf begonnen, 's ochtends om 7 uur verloor ik vruchtwater en na een dag weeën zijn de dames rond 23.00 uur geboren.
Wow Sam01, ik word hier ook effe heel stil van. Ik hoop zo hard dat je snel een positieve test in handen hebt! En ik vermoed dat je nu ook wel extra zal begeleid worden bij een nieuwe zwangerschap? Ik ken zelf iemand met een gelijkaardig verhaal, en die werd bij de volgende zwangerschap echt heel erg strikt opgevolgd.