Ik zag dat er nog geen nieuwe lijst was voor de eerste week van februari! Bij deze ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1. 2. 3. Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde 4. 5. 6. 7. Totaal: 1 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Ik ga gezellig met je mee Flower, wishful thinking dat mn ei ietsje eerder komt deze maand en dat mn nod in deze week valt Heb geen idee hoe ik hem aan moet passen dus als er straks meer bij komen wil vast iemand mij er wel even tussen zetten Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje Nod 7 februari
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1. 2. 3.(1) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde 4. 5.(1) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 6.(1) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) 7.(1) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje Totaal: 4 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
ik ben helaas ongi geworden vandaag ik hoop dat clomid deze ronde ook zijn werk doet andere dames ik heb jullie bij op de lijst gezet
graag gedaan en ik had hier ook liever niet geweest maar in een ander toppic maarja nog maar wat geduld hebben zeker
Hoi hoi, mag ik hier ook meekletsen? Nod verwacht ik rond 31 januari/1 februari. Dan kies ik toch voor dit forum. Succes iedereen!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(1) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) 2. 3.(1) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde 4. 5.(1) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 6.(1) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) 7.(1) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje Totaal: 5 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Mag ik ook hier mee kletsen? Zojuist wat roods gespot, zal morgen dus wel door gaan zetten... helaas! Op naar de volgende ronde. Meiden, allemaal succes deze ronde!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(1) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) 2. 3.(1) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde 4. 5.(1) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 6.(2) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 7.(1) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje Totaal: 6 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Hoi, vandaag (3 dagen te laat) ongesteld geworden.. dus door naar de volgende ronde. Mijn cyclus is een beetje aan het schommelen qua aantal dagen, dus ik weet het niet precies.. Ik pas het misschien wel aan zodra ik mijn ovulatie heb gehad. Zet me maar op 2 februari, Scarlett, 29 jaar, 1e kindje
Ah een aantal al uit de vorige nod lijst, laten we hopen dat dit onze laatste is!! Ja scarlett, ik wacht ook ovu af om te zien in welke lijst ik hoor, tot die tijd hier maar kletsen drie dagen te laat is nog vervelender, krijg je altijd beetje hoop van hè!
Ja Jillster, dan krijg je inderdaad wel hoop ja. Maar ik teste al voor NOD, dus ik verwachtte niet dat ik zwanger was ofzo. Ik hoopte alleen dat mijn cyclus weer stipt 28dagen zou zijn, maar dat werd dus langer. Ondanks dat mijn ei vroeger was. Misschien is alles toch nog niet 100% na de MK. Heeft tijd nodig he.. Op naar de volgende ronde!
zuurtje Dank je! Mamadeluxe5 Shit....jij dacht ook al dat het niet raak was hè....nieuwe ronde maar weer
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(1) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) 2.(1) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde 3.(1) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde 4. 5.(1) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 6.(2) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 7.(1) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje Totaal: 7 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥[/B] 1.(1) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) 2.(1) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde 3.(1) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde 4. 5.(1) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 6.(2) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 7.(1) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje ilse1986, 28 jr, ronde 6, eerste kindje Totaal: 7 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Ik heb mezelf ook weer op de lijst gezet Had zo erg het gevoel zwanger te zijn.. maar helaas op na de volgende ronde.. Misschien dat mijn NOD nog wijzigt maar dat weet ik natuurlijk pas na het vinden van mn ei