Succes trutje, spannend! Laat je ons even weten hoe het ging? Ja zat dus met vl te kijken en die moest er erg om lachen maar werd er ook beetje moedeloos van, hij had opeens het besef dat het bij ons ook wel lang kan gaan duren of fout kan gaan. Wel even goed over gesproken gistermiddag rekbaar slijm gespot dus heb goede moed dat ei eerder komt deze maand.. Wat kan zon ei je bezighouden he.. Ik hou echt van Griekenland om naar op vakantie te gaan ma zou zo all inclusive niks weten! Hoe maak ik btw woorden hier dikgedrukt? Weet iemand dat?
trutje succes vandaag! Ik vraag me steeds af waarom je die naam hebt gekozen. Hier cd 7. Zaterdag beginnen met testen! Het bruinverlies lijkt ook zo goed als weg. De komende week vind ik altijd wel rap gaan met testen tempen en zoeken naar het ei. Maar die 2 weken erna. ... We hebben het zwemmen vandaag maar gelaten voor wat het was. Volgens mijn zoontje was het ook vies weer. Heb voor zaterdag een afspraak gemaakt om slaapdopjes op maat te laten aanmeten. Gaan ze klei in je oren spuiten, Getsie.... Maar alles voor mijn nachtrust.
Jynn, Rhodos D 'andrea Mare in Trianta is super! Wij zijn er al 5x geweest en vorig jaar met onze kleine meid toen 6mnd. Je zit vlakbij dorpje zo'n 5 tot 10 min. lopen en het complex is super! Lekker eten aardige mensen en schoon! Aan 't strand en als je 't strand oploopt heb je een beachbar waar ze amstelbier en bitterballen hebben 😀 hahaha xxx
Oh my god ik ben echt blond... Heb hier al zoveeeeel berichten geplaatst en heb die opties hierboven gewoon nog nooit gezien!
Ik sluit me gezellig hier aan.. mijn NOD is 2 februari dit keer denk ik.. ik ben uitgegaan van een cyclus van 32 dagen dat is ongeveer het gemiddelde nu. Maar ik ben zo onregelmatig tegenwoordig dus ik weet het niet zeker. Normaal had ik altijd een cyclus van 25 dagen en het word nu elke maand langer.. :O Vandaag ga ik weer naar de gyn, we zijn al lange tijd bezig (bijna 2jaar) en hopelijk nu dan eindelijk door voor IVF of IUI.. maar de gyn twijfelt nog omdat we nog best jong zijn en telkens is er iets mis waardoor we daarnaar verwezen kunnen worden, en als die dan een paar dagen later het nog eens checkt om de doorslag te geven om IVF of IUI te gaan doen dan is datgene ineens weer goed.. Grrrr
trutje heel veel succes vandaag. Ik zou ook enorm zenuwachtig zijn. Ben benieuwd hoe het is gegaan. MamaAnnemieke Jeetje jij hebt ook al een hele lange tijd achter de rug. Hoop dat je snel verder kunt en dan ook jij snel op roze mag. Fingers crossed Hier misschien een hele rare vraag, maar kan je je eitje voelen groeien? Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil en gecurreteerd ben paar dagen na de nod altijd een zeurende linker/rechter onderbuik. Ik dacht altijd dat het mijn eitje was die op springen staat, ben deze maand begonnen met ovulatietesten maar die laten nog niet veel zien. Dus dat het op springen staat is het niet hihi. Moet nog zo erg turen op de ovulatietesten dat ik er scheel van ga kijken Iemand hier toevallig ook last van of ervaring mee?
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(3) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 2.(3) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk MamaAnnemieke, ?? jaar, ?? kindje, ronde ??, 3.(2) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13 troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 4. (2) Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 5.(7) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 16 6.(6) zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid) MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk) Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3 Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 5 7.(6) Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6 ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6 Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 datumloos (2) Annemie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Liva87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Totaal: 31 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Heb de lijst even bijgewerkt, en mezelf er ook nog even in gezet @MamaAnnemieke, wat balen dat je ongesteld bent geworden joh. Ik mis van jou nog wel wat gegevens, (leeftijd, welke ronde en hoeveelste kindje). Als je dat nog even doorgeeft dan zet ik dat er nog even in. Vanmorgen afspraak gemaakt met de gynaecoloog, we kunnen 2 febr terecht. Zit nog steeds wel even in een dip, maar brengt op een gekke manier ook wel wat rust nu we dit besluit genomen hebben.
Manutje: Ik heb dat ook alle 4 de rondes linksonder (voorkeurskant blijkbaar). Het is inderdaad het groeien van je eitje! Appelboompje: Spannend zeg! Trutje: Hoe is het gegaan? Jynn: Ik vind de tijd, tot aan mijn ei, ook snel gaan, daarna niet Doornstruikje: Lopen je testen al verder op? Zuurtje: Hoe gaat het bij jou? Hier sinds gisteren pijn linksonder, dus weer een ei aan de linkerkant, dat als de 4e keer! Zo met de jongste naar het CB, ben nog nooit met haar geweest en ik geloof dat haar moeder ook niet alles heel nauw heeft genomen, dus ben benieuwd!
😂😂😂😂😂 het had mij kunnen overkomen😂😂😂😂 ach je hebt pas 584 berichten geplaatst meid 😆 en je hebt mij even hardop laten lachen😊
Dank je wel! Alleen als ik op 3 pagina's prijzen op wil vragen krijg ik dat hij niet kan boeken. Komt op mij over alsof het dicht is. Want ik had Nog geen datum ingevuld. Ik zoek er nog even verder op.
Heerlijk thuis aan het rommelen op zolder! Alle troep uitruimen, weggooien etc van de verhuizing afgelopen augustus. Met een kleintje lijk je daar nooit echt aan toe te komen... Ga dus gauw verder! MamaDeluxe5 volgens mij heb ik mijn eisprong gevonden, weet het niet helemaal zeker...
Wauw ja! Misschien dat hij nog iets donkerder kan, maar dat zal dan vanavond zijn!! Veel plezier vanavond en morgen Ik hoop toch niet dat ik nog 10 dagen moet wachten, beetje ongeduldig haha
Hé! Ik kom me hier ook melden. 20 jaar, (verwachte)NOD 1 februari, 1e ronde - 1e kindje. Even afwachten hoe mijn cyclus is. 5 maanden een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad. Vorige cyclus was ineens veel langer. Hoop nu weer op 28 dagen.