NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zoiets heb ik gelukkig nog niet meegemaakt dat mijn partner dat zegt.
    Maar jullie zijn tog niet zo lang bezig?
    Ik vind zelf je gaat samen voor een kind lukt het niet dan proberen op andere manieren als dat ook niet lukt dan samen zonder kinderen verder. Je kiest voor elkaar je kiest niet voor een man die je zwanger maakt en verder niks mee heb maar zo denk ik hoor hihihi
    Ik hoop dat jullie zwanger worden en er samen van kan genieten en vooral van elkaar genieten
    Dikke knuffel

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    #222 Jynn, 16 jan 2015
    Laatst bewerkt: 16 jan 2015
    Ik houd al een tijdje mijn cyclussen bij en als ik ziek was had dat zeer zeker invloed op mijn ei. Die kwam dan altijd later.

huiswerk, haha, goeie van je vriend. Wij houden het bij klussen 😁

Laatste dag voor dat de ovulatie testjes. De speurtocht kan beginnen! Maar mijn bmm zit nog potdicht en is nog hard, al lijkt hij al wel iets hoger te staan. Verwacht hem gewoon dag 14 of 15. Aangezien ik nog bruinverlies had Tot voor kort moest mijn vriend even alleen aan de bak voor de verversing van zijn klus materiaal. Maar vanaf vandaag kan ik ook weer mee doen 😉. Hopelijk lukt het ons dit keer om een baby'tje in elkaar te zetten. 😊

Vanavond Tot hij terug is van sporten lekker tv aan. Wat kijken jullie?

3. Irisistible

11 nov 2014
    46
    0
    6
    persoonlijk begeleider lvg
    Breda
    Niet die gedachten nee, ik schrik er zelfs van.
    Wij hebben het wel met elkaar gehad over wat we doen als we weten dat het kindje een beperking heeft en wat als we kinderloos blijven etc. Maar dit is meer omdat we op de hoogte willen zijn van elkaars wensen en welke verwachtingen we hebben. Ik ben het met Plankje eens, je kiest voor elkaar en daarbij heb je ook te maken met wat je samen op je pad tegen komt.

Ben hier inmiddels ook aan het bijklussen. Merk bij mijzelf wel dat stress ook een grote invloed heeft op mijn eisprong.

@Jynn; het liefst een leuke serie of film via netflix. Kan daar heerlijk bij ontspannen. jij?

4. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Even voor de experts onder ons. Ik ben deze week begonnen met ovulatietesten om te kijken hoe het nu eigenlijk zit met mij. Wil erachter komen wat en hoe mijn cyclus is:(

Elke test die ik nu gedaan heb in de middag is negatief. Alleen het controle streepje kleurt goed voor de rest is hij witter dan wit. Ik heb hierop het forum al geregeld voorbij zien komen dat het hormoon altijd in je lichaam zit en dus ook een licht streepje zal geven, maar dat heb ik dus niet? Wel voel ik al een aantal dagen mijn onderbuik zeuren, wat ik elke maand heb paar dagen na mijn menstruatie sinds dat ik ben gestopt met de pil/gecurreteerd.

Maak me waarschijnlijk druk om helemaal niks, maar daar ben ik heel goed in hihi:p

5. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

@Manutje - daar durf ik geen antwoord op te geven. Hoop dat iemand anders dat wel kan.

Volgens mij zit m'n ei eraan te komen. Ik ben niet bezig met ovu testen, dat kan altijd nog. Begin een paar fijne puisten in mn gezicht te krijgen. Komend weekend niet de kans om 'de liefde de bedrijven'. Hoop maandag wel.

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    @irisiteble en @plankje: ik deel dezelfde mening als jullie hoor :) over wat er gebeurt als het kindje beperkingen zou hebben hebben we het ook al gehad en duidelijk afspraken gemaakt.

hopelijk hebben we snel een leuke test vast :)

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Manutje: Ik zeg altijd maar zo, je moet doen waar je goed in bent toch hihi ;)

Maar dat kan hoor dat ze wit zijn, welke testen heb je? Die van sensitest bleven bij mij ook lang wit, terwijl die van Z&K altijd wel een streepje geven.

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Manutje, ik heb ook regelmatig witte testjes en had vorige maand toch echt opeens een aantal dagen achterelkaar knallers... Don't worry, gewoon nog even doortesten:)
    Vl is vanavond weg, ik moet nog eventjes aan het werk ma daarna ga ik ook lekker voor de tv hangen.. Ben een beetje door mijn series heen, dus hoop dat er leuke film op komt!

9. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    MamaDeluxe5 &Jillster Ik weet eigenlijk niet welke ik heb :) heb ze van een vriendin gekregen die ze niet meer nodig heeft. Mocht het nodig zijn dan bestel ik ze bij zwanger en kids, zie deze veel voorbij komen met goede ervaringen. Ik test de komende dagen gewoon nog even door, de moed erin houden dat ze ook bij mij een keer positief moeten zijn haha.

Ook ik ben vanavond alleen, ml heeft een nieuwjaarsborrel van zijn werk. Zit al lekker op de bank met een dekentje en me hondje. Netflix erbij en ik kom de avond wel door :D

10. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @manutje ik heb ook geregeld gewoon witte ovulatietesten die gewoon vaak later in de cyclus donkerder worden !!
    Succes !!

X x

11. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha leuke opmerking, die ga ik onthouden ;)

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    En dan heb je eindelijk een heel vraag getypt, druk je op een verkeerde knop. Alles weg. Laten we maar zeggen dat ik mijn dag niet heb. Manlief vanaf 4.45 uur de deur al uit voor een bezoek aan Duitsland. Mis hem... hopelijk komt hij niet al te laat thuis. Ongesteldheid vandaag eindelijk over vandaag. Ben zelf veel minder bezig met zwanger worden merk ik. Typ en lees minder hier. Er komt voor de meeste al werd een spannende tijd aan... jouhooo

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou er is niet zoveel op tv, dus dat wordt een beetje zappen en kijken of er op het netwerk nog wat staat.
    Nu heeft mijn vriend een scheurtje in zijn voorhuid, gelukkig zit ik nog ver van mijn ei. Dat denk Ik dan, de test morgen zal het uitwijzen. Dus geen geklus vanavond. Spaar hem liever Tot het er echt toe doet en mijn eitje nadert.

14. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    He bah Annemie, zon baaldag..Hoop dat vl snel thuis is!
    Ik vind het wel even lekker dat ik alleen thuis ben, zon drukke dag gehad en er ligt een stapel nakijkwerk naar me te zwaaien maar zo geen zin in.. Komt ook niks op tv..iemand nog leuke download tip?
    Sneetje in voorhuid klinkt pijnlijk! Wij zouden vanmiddag nog even klussen maar beide zo moe dus niet gedaan.. Moet ook prima kunnen.. Zolang ik nog geen knaller heb :D

15. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    tja, aangezien die zaadcellen een poosje kunnen blijven leven, wil ik graag dat er een heel peloton klaar ligt te wachten op het moment dat mijn ei springt. Maar met nog zo'n 6 dagen voor de boeg, gaan we het weekend maar benutten 😊

16. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Dames wat kletsen jullie veel!
    Prettygreeneye: Ergens snap ik de reactie van je vriend wel maar begrijp goed dat je het raar/gek vind als hij her zegt.

Jynn: Hoe komt je vriend aan een sneetje in zijn voorhuid? Klinkt super pijnlijk!

Jillster: Heb je nog wat leuks gevonden om te kijken? Ik vind de laatste tijd de vrijdag en zaterdag zo saai op tv!

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog dus nu afwachten tot 5 februari! Hoop stiekem dat het gewoon raak is deze rond en ik de afspraak kan afzeggen :)

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Weet hij zelf ook niet flowerr, gelukkig gaat het nu al beter.

Ik heb gisteren maar bloed zweet en tranen zitten kijken, maar daar vond ik niet veel aan.

Mijn test was vanmorgen nog heel negatief, dus morgen maar weer afwachten. Bmm was wel iets hoger, zachter en meer open. Dus er komt wel wat aan. Vanaf maandag 2x per dag testen.

Zo meteen even naar de sportschool. Lesje bodypump meedoen.

18. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Aah wat spannend Flower, al snap ik dag je liever niet meer hoeft!
    Goedzo Jynn, probeer ook een keer per week bodypump te doen. Een van de weinige groepslessen die ik wel leuk vind.

Ik had nog film (I give it a year)die ik had opgenomen maar die kon me weinig boeien haha.. En had zo'n hoofdpijn dus vrij vroeg op bed gegaan!
    Nu paar uurtjes nakijken, bah.. Das echt het nadeel van mijn werk!

19. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik herken dat wel hoor maar dan andersom... Ik heb al een dochter uit een eerdere relatie en kwam mijn huidige partner tegen toen ik al wat ouder was. Mijn vriend wilde ook dolgraag vader worden en heb toen zelf wel eens gedacht dat als het niet zou lukken ik bij hem weg zou gaan. Dus snap dat wel alleen ik had dus al een kindje. Gelukkig hebben wij nu een kindje samen dus speelt dat niet meer. :)

Bij jullie is het anders, jullie hebben dan elkaar en mogelijk geen kindje.
    Maar ik denk eigenlijk dat je dit als een groot 'compliment' moet zien, jouw vriend houdt zoveel van je, dat hij zichzelf weg zou cijferen om jou te kunnen geven wat jij het liefste wilt hebben!

20. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Annemie wat vervelend zeg! Hoop dat je dag vandaag wat beter is dan gisteren.
    Altijd irritant zo'n baaldag, lijkt alles tegen te zitten...dikke knuffel om je op te beuren!

Jynn wat gek dat sneetje, hoe kom je daar nou aan zou je denken... Ga er vanuit dat hij onderbroeken draagt anders zou ik denken aan een ongelukje met een broekrits :p
    Ik kijk vrij weinig gewone tv (de Wereld draait door dan wel) meestal gedownloade films/series of op Netflix. Heb een hekel aan reclames! ;)

Flowerr hoop dat het niet meer nodig is die afspraak!

Jilster nakijken is zeer vervelend, weet ik uit ervaring...:( Geef jij les op basisschool of middelbare school?

MamaDeluxe5 hahaha, misschien wil ik wel graag dat het lente is! Hoe gaat het bij jou?

@hier
    Denk dat vannacht mijn eitje de sprong gewaagd heeft van de hoge duikplank, de druk in mijn buik rechts is weg in ieder geval. Mijn temperatuur is ook alweer mooi omhoog aan het gaan.
    Gek genoeg lees ik overal dat je temp omhoog gaat nà je eisprong maar bij mij gaat temp omhoog en dan pas krijg ik een positieve ovulatietest. Hoop niet dat dit betekent dat mijn eisprong eerder is... :(

Deel Deze Pagina